handsomekuen
暱稱: ξ權仔§
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2014-04-06
2014-04-01
2014-03-23
2014-03-05
2014-02-28
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2012 年 11 月 1 日  星期四   晴天


2012-11-01 分類: 未分類

每次一早訓都總係訓左幾個鐘就醒...跟住就諗好多好多野再訓唔著。。

 

對我黎講....黎幾年就好似發左好多好多唔同既夢

慢慢睇住自己改變真係幾特別

中五既時候仲自覺好天真, 無憂無慮

後黎因為自己懶就升左去蔡章閣...因為都到左想拍拖既年紀就同左個女仔一齊

之後就係我人生入面添加左唔好既過去同唔好既感情關係

跟住又為工作同學業煩惱.....

接住又因自己懶同逃避現實走左去讀ASSO兩年

為左工作同找下卡數就冇番團契幾個月....

又因為自己靈命差, 工作上問題同埋某D誤會覺得同大家冇咩講融入唔到唔多想同大家相處又繼續冇番幾個月

唔覺唔覺咁又半年

不過幸好自己都冇完全離開神, 有KEEP住番星期日崇拜

 

睇番轉頭短短時間真係發生左好多野

我最開心既時間應該就係中五GFORCE果陣...會考放榜後直至去左蔡記就應該係人生唔快樂既開始

過左咁耐自己都總算真係放低以前所發生既事了

人生當中又好多既離離合合都睇化晒, 曾經我以為我對某個人既感情只係過眼雲煙, 估唔到當中會發生唔少既事情, 而係呢一刻都仲記掛住佢

曾幾何時我因為自己既過去唔再相信愛情亦同神同自己講過佢係我最後一個會愛上既女人....

我都好明白我呢種男人好多時都會比較花心同多情...所以呢段時間我都不斷咁學習點去專一

唔知將來會係點, 亦唔知自己係咪真係會成世走左去做寡佬...不過我相信一切都總會有安排既

 

如果冇左神既話我可能都仲好迷惘唔知做咩, 或者係有段自己好黑暗既時候唔再番番黎...性格變得好差

到最近先發覺...自己真係大個仔了...唔可以再咁任性

漂泊左咁耐我都係時候浪子回頭了@@。。

暫時可為神做的就是做好自己見證吧...加油~

另外暫時計劃乖乖地做一年野之後就認認真真搵番個女朋友...希望做得到啦HA :p

2012 年 10 月 19 日  星期五   晴天


2012-10-19 分類: 未分類

錯過了就會變成遺憾

 

一向年光有限身,等閒離別易銷魂。
酒筵歌席莫辭頻。
滿目山河空念遠,落花風雨更傷春。
不如惜取眼前人。

 

TVB電視劇「天梯」終於大結局

劇情中男主角為了女主角不計較任何的付出, 還默默等她, 最後更為了女主角鑿一條石梯

兩人在一起時只是單單你眼望我眼, 說說笑笑就已經很滿足

某程度上自己都會有點羨慕

但畢竟是拍戲, 現實中有是否會有這麼單純, 純真的愛情.......?

2012 年 9 月 30 日  星期日   晴天


2012-09-30 分類: 未分類

今天午堂的講道都有不少提醒

經文內容   路 14:1-24

要進神的國就要懂得謙卑及看重恩典

醒覺原來把自己的看法定為標準亦是驕傲的一種

過去我曾經認為別人的做法不合我意就不好, 這樣帶團契帶小組不太好, 很大程度上我也以為自己做的話會很好, 認為自己的做法才是最好

往往這樣就忽略了別人的感受, 亦影響到別人

其次就是事奉, 曾經有一段時間我離開了教會, 恰巧那時有人找我幫忙事奉, 雖然最後我完成了, 但卻一直深深不忿

其實能夠事奉是一個恩典....我能夠簡簡單單的繼續生存都是個很大的恩典了...回顧過去我的人生真的很多恩典..只是一直來我忽略了

若果當初不是執迷不悟的話恐怕都不會弄出這麼多誤會及麻煩

畢竟有些事發生了就是發生了....只好展望將來會做得更好

 

 

今天是中秋節

小時候很多時都會跟朋友外出玩樂, 玩蠟燭, 煲蠟等

還有的是那時不知為何我很喜歡吃一整個的大月餅....一年吃兩三個-.-""

現在多半就留在家中發呆....而月餅都甚少吃了....或許我的年輕已經不再了...

 有件事還記得清楚, 中四五那年自己還傻得很, 跟一班朋友玩樂聊天, 後來談及兒女私情,

過去我也算是多情的人吧, 或許有時候自己都不太懂得用情...HA

那時的我竟傻傻的在她們面前說起自己對她們及其他人有好感, 現在想起來還真可笑

縱使年月過去, 但情還在, 中秋節快樂:)

2012 年 9 月 24 日  星期一   晴天


2012-09-24 分類: 未分類

唔覺唔覺都應該有好幾個月冇番團契了。。。

當初冇番其實都只係因為需要錢走左去番工...慢慢就習慣左冇番....

到後黎突然有其他既誤會發生就覺得番到去會唔知點了。。

有時唔同既人都會問到我幾時番去團契, 好多時我都唔知點答

亦有唔同既人問過我轉唔轉組或邀請我去另一組, 不過覺得這咁會有點對不起自己那組, 有些問題我知道一定要解決的。。

 

其實我一直都不太懂得跟自己曾經用情的人相處.....

 

現在只有星期日時出席午堂, 有時自己確實會感到些孤單, 但畢竟是自己選擇的....

日子久了, 也會有點想念大家, 我想過多一陣子我會浮出水面的....

另外也很感謝在這段時期關心過我的弟兄姊妹

 

 

剛剛的星期日機遇巧合下被邀請去了服侍...其實都幾開心....真感謝你的邀請:)

原本我對義工工作不是很熱衷主動, 但又不抗拒能幫助人的, 始終自己比較被動

是次去了屏山附近的中轉屋派月餅及關心一下那裡的住戶

果度既人多數都係申請緊公屋, 又或被扣分等問題才會住在這

房間不太大, 房間之間就只隔著鐵皮, 冬冷夏炎....如果有得選擇的話大家當然不會想住在這...

基本上分組我就探了一位婆婆和一對夫婦

婆婆將近八十, 完全看不出, 她很健康的, 而之前曾讀師範又做教師, 但可能經歷比較坎坷吧

探訪期間跟位婆婆講到冇野好講竟然話朵花好靚...呢個係我覺得幾搞笑既地方

另一對夫婦, 婦人正懷孕, 仲有十幾日就生了, 但佢都仲走去國內買BB床, 就係因為平幾百蚊...

佢都好好客又請我地飲野, 以上兩戶人家都好健談, 仲要開埋冷氣俾我地...事前我也不太能想像自己能跟陌生人談半小時以上

當地負責既工業福音同工阿俊只係俾我地探訪左D願意去同人相處既人, 仲有好多人係唔願意同人相處收埋自己的, 果D先最需要人關心

住係中轉屋既人可能有D家境唔算貧窮的, 但大部份心靈都貧乏

其實我地可以做既都唔多, 淨係吹下水傾下計, 但佢地都話已經好開心, 因為黎到呢度都唔多朋友, 生活又悶

 

阿俊講到, 其實呢個世界周圍都有好多人需要幫助

另外佢又提到本身D人既生活都差, 傳福音其實好難, 因為你就算同佢講完句耶穌愛你都改變唔到佢貧窮捱苦既生活

所以有時自己都要踏出更多步去幫助他們

有D人會為左買平D既餸由好遠行過黎元朗買, 窮人在社會上真係好似冇咩地位, 政府又做唔到野...但我地又做到D咩呢.....

阿俊話就算自己附近既鄰居可能都有唔少人需要幫助, 有時真係有心想服侍唔需要特登走去咁遠或去短宣等等

可以的話都多察覺身邊人的需要, 多給他們一點愛

2012 年 9 月 12 日  星期三   晴天


2012-09-12 分類: 未分類

唔知係咪唔習慣早訓....係每晚都三四點訓既情況下...突然一日十二點前訓...點知訓左兩個幾鐘就醒左訓唔番-.-。。。

 

唔知由幾時開始, 我就想每日或者間唔中都可以同你傾下計,吹下水, 互相了解下

當初知道有人對我有意思既時候, 心情卻有些矛盾, 既開心又擔憂

開心的是竟然會有人欣賞我

而擔憂的是自己不是個很好的人, 會覺得不能給別人幸福, 某程度上我對自己沒太大信心

相識既日子非長非短, 起初認識既時候, 我確實有些抗拒, 因為已很久沒遇過主動的女生, 那時對她亦沒什麼好感

相處過後先發覺她跟我想像的有很大出入, 慢慢我亦開始有興趣了解佢更多

我想由普通朋友開始慢慢認識了解, 不過或者一切都發生得太突然

而現在這個時機又好像不太適合, 畢竟自己暫時是個雙失青年, 所以最後就沒好好珍惜了

 

我唔知自己幾時先會真係有信心再開始一段感情, 亦都唔知果個時候佢仲會唔會等我

不過我相信呢一切冥冥中都有安排, 終有一日我會搵到我既另一半