handsomekuen
暱稱: ξ權仔§
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2014-04-06
2014-04-01
2014-03-23
2014-03-05
2014-02-28
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2013 年 4 月 1 日  星期一   晴天


2013-04-01 分類: 未分類

唔覺唔覺又過左好耐冇打日記嚕...

番左工都有一段時間, 老實講唔多唔少生活上同心態上都有些少轉變的

一星期番六日...朝八晚六....私人時間其實都唔係好多

出黎做野好多時變左淨係諗錢, 又會變得物質化

運動上同靈命上好多時又會俾自己藉口跟住又懶惰落黎....我呢種性格自發能力都唔係太高...可能都需要有人間唔時督促下啦

另外唔知係咪出左黎做野既關係, 會更加想快D可以成家立室

呢方面其實都幾多感觸, 係度懶得講太多啦

可能有時都會想有個人扶持下有個伴傾下計等等啦, 奈何女朋友都仲未有個~.~..就算有時想搵個人吹下水都未必有~.~"""。。

日常同女仔講野都唔多句, 番工環境又冇咩差唔多年紀既異性, 所以好多時我都覺得自己做王老五既機會都幾大@@..-.-

 

依家話晒都要俾家用養下家, 日日生活如是都幾乏味, 我自己都唔知呢種生活會維持幾耐

都係見步行步...繼續努力。。。

 

 

愚人節快樂-.-''''。。

2013 年 1 月 27 日  星期日   晴天


2013-01-27 分類: 未分類

今天崇拜一首不錯的詩歌, 歌詞內容形容得頗貼切

【因主看顧】

大海翻滾山嶺動搖,雖掙扎從未退卻,
是我主深恩帶我經過,路途得主看顧。
俗世多險阻,衝過逆流,雖險惡仍未放棄,
是我主深恩帶我經過,路途得主看顧。
雖然曾遇變故,但你恩典從未動搖,
雖然常遇痛苦艱辛,但也不絕望驚怕。
遭風雨未怕,遭風雨未停,因主看顧。

2013 年 1 月 17 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
2012 年 12 月 24 日  星期一   晴天


2012-12-24 分類: 未分類

琴晚MEN'S CLUB聚會, 雖然唔齊人, 但大家都總是記掛住大家
大家說說笑笑, 真情的分享, 甚麼三五十年大計, 的確精彩..要繼續努力

一說到感情事我都不例外被點名成為先先分享的那個啦...HA
試問一個真正既男人又點會無慾無求, 就連德海(電視劇大太監中其中個太監@@)都想玉徑重生啦XD
不過我都相信上帝早已預備同有佢既安排的...慢慢我自己最多都係覺得dry下都唔再覺得lonely了
始終有些事不能強求和急不來, 我自己都慢慢學習緊愛
題外話大家都果然是真男人, 一致都唔介意食軟飯 XDD  當然他們都是很好的弟兄:)

隨住年月既逝去大家都成長左唔少..很是感恩, 要繼續努力為主奮鬥!

 

唔覺唔覺我都番左個幾月工嚕
工種都OK啦..我自己都幾享受的
同埋我都有KEEP住做運動
操練身體, 益處還少, 惟獨敬虔, 凡事都有益處
堅持做運動既同時我都會不斷提醒自己都要堅持走信仰上既道路
或者有時我地大個左, 變得比較忙之類慢慢都變得比較內斂, 慢慢又冇左岩岩信主果份火熱, 對人缺少左愛心等等
其實呢D都係基督徒都總會經歷到既事情, 所以我地自己都要努力KEEP住有靈命同生命既更新啦  HAHA


番工果度唯一要習慣既係同同事相處啦
佢地有唔同既人, 有D結左婚, 有D會好宅大大個人都成日打機,有D就成日會出去夜蒲周不時同人OUSH OUSH
作為基督徒, 係當中同佢地相處仲要堅守自己本份同做好自己見證都唔容易啦, 不過我都會努力同堅持
有時我都會同佢地提起下自己番教會
當然有D成日去夜蒲玩弄感情既人第一個反應就覺得番教會??番去溝女咋掛?
有時改變一個人既諗法都好難....所以都唯有做好自己啦
有個人曾經講過帶佢番黎溝下女之類咁的....我自己第一個反應當然都有D反感同唔多願意-.-""
不過諗番起自己當初又何嘗唔係咁...番去都係為左玩下打下波等等

有時雖然話做左基督徒咁耐但都會發覺自己未必有足夠愛心
另外有個同事結左婚有個女, 但我知佢都有包二奶既時候真係好難去愛佢, 就只有好表面咁講下笑吹下水
所以近來呢段日子我都學習緊主耶穌基督既大愛, 去嘗試對唔同既人都多D愛心同埋諗多D自己可以做到D咩實際行動啦

如今常存的有信, 有望, 有愛, 這三樣, 其中最大的是愛
可能我地都知道要愛別人同埋知咩係愛, 但好多時做出黎就往往係兩回事
有好多野我地都需要慢慢去學習


往年既平安夜總會有報佳音或探訪等等既活動
而教會今年既安排都唔同左, 又或者可以講我地都大個左
有時都會有D感觸的, 唔覺唔覺自己都不再年青@@
雖然係咁我都感恩自己有所成長的
我今年都自己一個走左出去支持下友愛堂難得係商埸搞到既報佳音活動同埋睇下年青人報佳音呢..都幾有趣..HA


聽日同後日我就會去個好短既短宣@@...
會去惠州既酒店hold詩歌, 遊戲, 話劇, 見證分享同個人佈道既活動啦, 同埋都會有當地探訪活動
準備時間雖然唔係話好充足, 但準備工作上大家都做到唔錯了
大大下或者對傳福音既熱心都有唔係好夠既時候, 不過呢個始終都係神俾我地既大使命啦
如果你真係愛果個人同愛每一個靈魂自自然就會想將呢份恩典帶到俾佢

順帶一提, 如果意外我都會打算過多一兩年之後浸了 :)
趁住呢段時間都盡量同屋企人修補下關係, 希望都等佢地都有機會認識下福音
我都會想佢地能夠出席我浸禮
而呢排我同屋企人關係都算係好左啦...可能自己出左黎做野之後都定性左d, 同埋我妹讀緊hd nursing
屋企人或者都會安心d少左份擔心
題外話, 早前我出左糧放左d錢落我妹隻鞋度再放係佢床頭XD 
因為要維持我哥哥既形象所以我唔會就咁俾佢啦LOL
後黎聽我媽媽講我妹見到之後走去影左張相, 都幾有趣...ha

呢排自己都多左為人祈禱同主動關心人既需要, 我相信呢D都係應該做的

um...我諗暫時大致就分享住咁多先啦...有機會再同大家開心share下 ^^


都祝福大家啦...加油呀~
Wish you a Merry Christmas and a Happy New Year~~~!

2012 年 11 月 25 日  星期日   雨天


2012-11-25 分類: 未分類

今日家庭教育主日崇拜, 內容都是圍繞怎樣與家人相處..自問我都需要多花一些時間才能與家人維繫較好的關係@@

 

話咁快已經番左3次早堂了.....兩個星期都KEEP住12點前訓7點半前起身...我都估唔到自己可以去到呢種程度@@

工作都算幾好啦...只係要習慣下同同事相處...個個唔係毒男宅男就夜浦男-.-""....仲要成日食煙....好多時我都唔想吸二手煙閉下氣~.~""。。

佢地周不時都會講女講下咸濕野吹水吹到天花龍鳳等等...班友一得閒就會開微信睇下有咩靚女之後同佢SAY HI-.-""

不過呢個世界都差唔多係咁....見到就算有唔少人大過我既人思想價值觀都同我相差好遠

不要效法這個世界, 只要心意更新而變化....

有時發覺有好多曾背過記過既金句確實好有用, 有時確實能應用到生活當中...我都係因為咁先真正明白果時門訓背金句既意義

要堅持確實唔容易, 尤其在大家都係玩玩下冇信仰既時候, 要做好見證就更難....不過呢D就係基督徒要做既事

依家生活規律左好多, 仲有精神同時間堅持到運動同親近神

 

雖然只係番左兩次依家既良善家小組, 但都習慣了, 只係開組時間比之前短。。

有好多野都需要轉變一下, 我自己都會積極些

 

程序表入面敬宗一篇分享我覺得幾好的

"絆倒人的事是免不了的, 但不要只是追悔

追悔之餘有沒有為著我們昔日犯下的錯尋求原諒

過去的事確實是無法改寫的事實, 但留在人心的情緒記憶卻是隨時可以改變的東西, 不要錯過任何挽回人的機會"

 

下午出席左展鵬同家豪既按牧典禮

初頭唔太知咩黎冇報到名-.-"....最後因為一D意外遲左就同KANSEE, RAYMOND自己搭車去了。。。

 

看到自己所認識既人成為牧師感覺頗特別, 很欣賞他們願意去付出這麼多, 我相信他們亦會盡他們所能去事奉主

雖然我沒有成為牧師這麼多大的理想, 不過我知道如果神要使用你的時候就自然會使用你

 

漸漸為她祈禱也成為我生活的一部分, 祈禱亦是很需要學習的功課。。。