RockYou FXText
hayden_yan
暱稱: Hayden-Baby
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
2010 上半年
久違了的日誌
獅子變回小羊了
他原來有另一面
成個人輕鬆曬
文章分類
全部 (336)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 336
留言總數: 35
今日人氣: 0
累積人氣: 5325
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 2 日  星期日   晴天


太嫲入了院 分類: 未分類

昨晚返到家知道太嫲入了院大家都好擔心又唔知咩事......

到今日聽Daddy講原來有輕微中風, 不過其實近這半年太嫲身體真係差咗好多, 又成日起趺嚫, 講過及做過嘅嘢轉頭已忙記, 佢真係好需要人貼身照顧, 所以我哋要更加細心去照顧佢先得, 希望佢可以快D出院啦!



2009 年 8 月 1 日  星期六   晴天


Family day 分類: 未分類

雖然上午要返工, 但個心已不在, 只掛住等陣同我的愛人們及stella母子去那兒享受Lunch, 我哋影咗好多相但由於用500D要轉jpg.要時間, 咁只好下次先比相大家睇, 之後同愛人們到冒險樂園玩我同Him Him最like嘅波波池, 不過今次我無玩比咗老公玩, 因為我成日係佢面前講點"正", 點好玩, 所以今次好想比佢試吓(我lee個老婆實在太偉大,太好人了......哈...哈)



2009 年 7 月 28 日  星期二   晴天


出院哪!!!! 分類: 未分類

今日收到消息媽子個胃只係發炎, 無咩其他嘢, 可以出阮.....真係好呀!



2009 年 7 月 27 日  星期一   晴天


探媽子 分類: 未分類

今日放工同老公去探媽子, 見佢都OK 幾精神, 不過要等做完驗查先知咩事, 到走時媽子問我有無膠布貼傷口, 我問佢點解唔問護士攞, 佢話問咗, 但D護士同佢講醫院無膠布得沙布.....講完就走無理媽子,我真係好唔明D人點做醫護人員, 點救人, 佢哋真係只當一份工去做, 完全無攞個心出嚟.....



2009 年 7 月 26 日  星期日   晴天


趕.....趕.....趕 分類: 未分類

今日一早起就約咗 winnie 補英文, 真係好多謝佢嘅耐心教導, 在搭小巴去Winnie家途中聽到收音機訪問一個有成就的人, 內容正是我每日都在問自己嘅問題及答案, 係一些我一直在尋找嘅答案, 雖然我不知道是否100%正確, 但我好相信係神給我的指意及鼓勵, 其實我也在尋找緊這些鼓勵及認同.......

補完後就趕住走人......去新城市同Him豬參加佢同學嘅 BP, 佢同D小朋友玩得好開心, 但記得舊年同佢喺Mcdonald開生日會時, 佢係喊, (可能佢現在大個仔識同人玩), 完了party後因為可能昨天同佢出咗一日街, 又抱過佢, 所以今日真係十分十分疲倦, 連媽子又入了醫院都無去睇佢(真係好衰女)

其實媽子星期二已入咗一次醫院再做手術, 但昨天半夜又因個胃有時而再入, 真係令人擔心......明天放工一定要去睇佢....



2009 年 7 月 25 日  星期六   晴天


書展 分類: 未分類

昨晚考慮咗成晚, 去唔去書展, 因為晚晚放工已11.30pm 返到屋企勁眼瞓但如果去的話要7:00am起身預備.....點知竟然知醒, 咁就同咗Him Him & yuki一齊去, 好在我帶咗BB車, 所以D警察比我行條突快通道,唔洗行大運, 嘩!咁早去都好多人, 而Him Him係最多收穫, 因為買咗好多書比佢, 之後搭船過黃埔去冒險樂園玩, 再返媽子食飯..........今日雖然好開心, 但就成個人好似做完苦工一樣.....



2009 年 7 月 23 日  星期四   晴天


上大陸 分類: 未分類

大陸D人真係九唔拾搭八, 叫佢咁, 佢又唔聽又向佢哋D跟單發脾氣, 真係有問題, 所以我現在真正明白點解D嘢成日出唔到又或成日錯....唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

之後再去參觀車花廠.......咁就完了我一天行程了.....



2009 年 7 月 20 日  星期一   颱風


好似住木屋 分類: 未分類

因為打風, 搞到我哋屋企D窗&冷氣機位入晒水, 場面好似60年代一落雨D人找桶盛水一樣, 最後決定用浴簾去遮住, 搞完已之後已全身濕晒



2009 年 7 月 17 日  星期五   晴天


還我假期 分類: 未分類

囝囝越來越大個, 而我就越來越忙, 每日都好夜先放工, weekdays跟本沒有時間同佢玩, 只有Sat &Sun先可以同佢一齊親子, 但就嚟打風.........有無搞錯!!! 遲吓可能要多D上大陸做嘢lu.....



2009 年 7 月 10 日  星期五   晴天


去Macau 分類: 未分類

今日同老公過Macau 攞錢 & 同 BB攞身份証, 原本諗住周圍行吓, 不過太熱最後行程變成參觀酒店



2009 年 7 月 8 日  星期三   晴天


Him Him的暑假 分類: 未分類

暑假真正開始了, 而我這位媽咪亦一早為BB預備咗一些節目, 等佢唔洗浪費個假期

1) 英文 playgroup 逢星一至五 (全程由外籍老師教, 希望佢玩得開心啦!)

2) 畫畫 & 勞作興趣班 逢星期三 (佢同自己D朋友一齊上)

 

 



2009 年 7 月 6 日  星期一   晴天


睇書...... 分類: 未分類

近排我哋成家人(爺爺, 嫲嫲, 我, 爸B)為咗這個寶貝豬大家都去睇書學怎樣教小孩,所以成了我家的風氣......



2009 年 7 月 3 日  星期五   晴天


又有錢收哪!!!! 分類: 未分類

今日放工一入房見到封信就知已收到票, 真係開心, 睇嚟又要安排吓找一日去澳門攞錢&同Him Him攞返個身份証, (因為已批咗好耐)



2009 年 7 月 1 日  星期三   晴天


2009-07-01 分類: 未分類

今日雖然放假, 但都無特別安排節目比Him Him, 因為佢爸B無假放, 但我哋都同佢去遊樂場玩, 但玩緊途中佢大叫媽咪好迫呀, 我眼見佢喺上面比成班小朋友迫住(佢係最細一個), 但我又上唔到去救佢, 真係嚇死我, 咁我就不斷大叫 Him Him快D出嚟啦! 好在佢都可以平安落嚟, 之後就立刻走人唔比佢去玩....這件事我都無同佢爸B講, 因為佢咁錫一哥而我只係亞二, 所以同佢講一定罵我一大餐.....



2009 年 6 月 28 日  星期日   雨天


買咗哪!!!!!! 500D 分類: 未分類

今日原定之計劃由行街改為同Him Him豬一齊出旺角睇相機, 一去到我哋就間間入去格價, 跟住就去仙踪林飲嘢等埋契爺, 點知Him Him話急, 咁我只好帶佢出去四處找地方, 解決完之後, 突然落大雨搞到我要除件衫出嚟同Him Him一齊遮住返去, 好在濕了少少,之後又因為我無帶電話而老公電話無電搞到我哋同外界斷了聯絡, 最後好在都join埋契爺, 佢個friend真係好好人我哋無幫佢買但佢都教我哋D入門仔點樣check鏡,機& 問人攞多D贈品, 所以去到買機時我哋好似好professional咁, 之後上去契爺屋企食佢親手下廚嘅鮑魚仔, 多竇魚......yummy! yummy! 今次比上次明顯進步了不少.....