甘日去到地鐵等阿sir..
發覺多咗好多人去..(係一個好深既迷)
之後等車都等咗好耐..
有車啦..咁阿sir就叫D女仔上先..
點知上下吓上吓剩番我同funny兩個女仔要同一班男仔一架..
攪自己都好似男仔=.=
跟住咪跑囉..
我同funny一起過終點^^啫係第一(呵呵)
跟住我同funny咗幾個字先見到另外一D女仔..(等咗好耐)
其實跑步期間我同funny見到......墳墓(n咁大個)
之後唔記得交相比阿sir就走咗
攪到要佢call我要我明天記住要帶話好趕喎
跟住舅父就來了我家
我十分唔開心
因為屋企又多咗個人=.="
|