歡迎光臨..黎到慧慧既屋企喎..走既時候..要留言呀..知冇
懷念既日子始終會完~我們還是好好找自己的理想吧
誰得到過願放手
曾精彩過願挽留
年年月月逝去
越是覺得深愛你
huiwingwai
暱稱: 永遠的勒邦占士
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
安柱中學的沉悶歷程
兩日既陸運會歷程
>_<
停電
冷~
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
花火
來吧伴我飛 不休不睡去飛 來盡力忘記 兩腳降落何地 若記憶憑據 到某一天告吹 回望即使太蠢 都相信我做得對 原來風雪可以使我堅壯使我堅強 假使敢夢與想 假使天真地唱 我也會笑容漂亮 原來歲月太長可以豐富可以荒涼 能忘掉結果 未能忘記遇上
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 62
今日人氣: 2
累積人氣: 1806
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 10 日  星期六   晴天


做功課日 分類: 未分類

今日好似9點幾起咗身(無睇到鐘呀)之後就好肚餓..本身想唔食野ga但都忍唔住食咗條下雪條+點心+零食..食到我飽到不得了..之後媽咪又攪碗抄唔知咩比我..=.=食唔落啦..跟住就睇頭條(好似9月9號ga  la)兩個老師因情以死..都幾無奈ga..(跳樓唔痛既咩~)之後就諗住做功課啦..跟住諗諗吓都係夜晚先做..跟住就玩褲拉圈..之後就玩電腦..聼歌..依家係度等夜晚=.=..跟住我就睇鐵達尼號啦其實我都睇左祚n次ga啦.次次睇都係咁浪漫ga...但就係唔明點解會係今日播=.=我估之後情人節又會播多一次ga啦..攪到我覺得香港電影好差..其實鐵達尼號好似係91年拍ga..嗰時科技又唔係咁先進..但都可以拍得咁好..勁呀..



2005 年 9 月 9 日  星期五   晴天


個人細個咗tim 分類: 未分類

今日我六點爬咗起身之後就去搭bus..見到May我就當然要打針啦^^跟住又去G01啦..我愈來愈鐘意去G01啦(從中學到唔少野ga)之後排隊.榮就問我點樣先可以去G01..過多一陣..我就比個p話我紮邊個條野唔可以用綠色(唔係呀~咁都比你睇到tim)去到二樓集隊既時候又比ms雷睇到..(我心諗..今日咁多人留意我個...頭既=.=)上第一堂就係英文..去109..今日好多人比ms雷罵呀..有D科長無收D到功課.有D就無帶書..午飯之後要去3樓罰企=.=(佢地好似好慘咁呀~)到聖經啦..有功課做喎>_<媽咪~跟住到科學啦..我地就好慢咁係度汁野(跟本忘記咗阿sir話要係五樓既實驗室門口等=.=)於是阿sir就好嬲咁入咗課室..叫我地出去門口集隊..點知阿sir發覺有d櫃台入面有d書係度..於是就有人入去攞番之後就比阿sir罰由一樓跑上五樓..上實驗室後剩番得十幾分鐘上堂..咁跟住佢就話科長係邊?點知嗰個科長已經比佢罰咗去跑樓梯..跟住阿sir就話要抄咗佢..所以就換咗1號做=.=小息我就同麗芳..心心玩囉..到中文啦..ms排番本[五分鐘作文]比我地收到之後..點解個個人都有分..得我無寫分既(當時極之無奈呀)到上math啦..好驚呀本身無帶測驗簿ga ma(好彩榮借咗本空簿比我)thx  you之後我又無帶記事簿(好彩ms唔知啫^^)到生活常識啦..好好玩呀..我鐘意上哩堂^^0..到食飯啦..D野都好好食..上音樂我因唔記得帶五線樂簿..要抄校歌兩次=.=你地會問點解你咩都無ga(其實我都唔想ga..因為我溜晒D簿係我細妹個櫃台度~)最後到社會啦..又係攪個電腦攪咗好耐..失敗呀..跟住終於都有得睇啦..睇咗兩個短片..都ok啦..唔係幾悶..放啦..我同麗芳去咗葵芳買野..係哩個時候我先發覺麗芳超成熟呀..攪到我好似底B咗好多咁...買完野飲之後就比一個女人捉咗介紹一D護膚既野..之後仲要我電話喎(我心諗..咪攪啦..我要番屋企呀)咁最後我地都走咗啦..行咗好耐又同麗芳傾咗好多野tim>_<



2005 年 9 月 8 日  星期四   晴天


入咗田徑隊啦 愉快 分類: 未分類

今日我自己一早就彈咗起身..之後就汁野..跟住就比媽咪吹我食野..最後就落去搭bus啦..見到May喎(重好..咁就可以一起排啦=.=)依...好快有bus啦..到落bus既時候..阿May落完後佢竟想開走喎=.=有驚無險啦(但係點解咁少人返學既..哦~原來係我地早咗..)之後又去G01啦..我覺得馮親入去哩個室..我會放鬆咗既..返咗大大話話都有好多日啦..又排隊啦..我見到我班個 p條褲爛咗~之後就上歷史啦..都係無嘜教書..但就聼咗一D關於ms雷既歷史(生仔啦^^)開心既日子始終會過去..就上設計啦..去到一陣就做咗張工作紙(都幾難ga好彩我有帶書啫)做完之後就以為唔洗做啦..點知佢仲話要每兩個人做一個報告..(慘到死~God~)終於都上完啦..咁就咩住書包上去二樓啦..小息啦..不過我剩番好小時間咪放野入looker囉..0~上中文啦..都ok啦..到社會啦..又係教中文嗰個MS教..佢話分組喎=.=(是但啦..好悶呀)..終於到食飯啦..我C餐都幾好食..未食前佢話要祈禱(不過老師無係度)所以嗰個p就帶領啦..嘩~佢祈得超快呀=.=食LU又係我食得最慢嗰幾個..之後上1R啦..咁咪落去109囉..嘩~D高年班勁嘈呀..又成日玩我地=.=唔咁心呀!默書啦(我岩晒啦..100分..不過剩係默6個詞)有得給印仔一個..又到一分鐘介紹..我成日比ms叫我talk  loudy ple!最衰就係嗰條柚..成日話聼唔到..玩野>_<放啦..我就去跟衣室度換衫..諗住去打排球選拔啦..點知又有田徑選拔..咁最後我都係揀咗田徑選拔先既..易入D呀ma..之後阿sir就叫三個女仔跟住師姐圍住成個葵興跑一個圈..當時一D都唔累..沿途仲見到勁多間中學約五間..之後做完dd體操又訓練啦..=.=又要圍住成個葵興跑一個圈..無奈呀..最後我都入咗^^thx  god  之後有好多人都返屋企..我同May諗住重有得練ga..點知無女仔分=.=重男輕女..就係咁既意思啦..返到屋企..快累死啦..



2005 年 9 月 7 日  星期三   晴天


愈來愈多fd 分類: 未分類

今日我自己起咗身搭埋bus就去G01聼聖經..我發覺我愈來愈留心聼啦^^跟住上到課室..ms就叫科長收功課啦..(我係數學科長)之後我就收啦..嘩~有五條友無帶喎..之後咁我就同小田去三樓交簿啦..點知隻隻字都係英文..最攪笑既就係小田唔夠高放簿..笑到我呀..第一堂就係數學啦..咁老師就已經help我地訂咗..一本10蚊炸..之後佢就叫D男人在小息既時候去攞..最唔知點既..就係ms今日先知我係數學科長..之後我就排工作紙啦(點知我個個人既名都唔係咁清楚..好彩我比咗一d比班長排..估唔到佢咁快記得同學既名)咁之後就上科學啦..個老師唔型不特止..仲好肥tim..咁上到實驗室就以為可以做小小野唔會咁悶啦..=.=可惜又係好無奈咁過..我對學校最有興趣既就係實驗室既黑板..^^小息啦..我就同麗芳一起談天..傾傾吓就見到心心..我又同佢up咗幾句..就返課室同榮榮佢地玩..之後就上社會同中文..都上得ok啦..呀!食mumu啦..我食B餐呀..都好好食(其實我最鍾意既時間..係食飯既時候)因為食緊野都有得睇表演..琴日有得聼小田拉小提琴..今日就到細權吹牧童笛(講真每次我都唔知佢地係度拉嘜同吹嘜..攪錯咗我地都唔知啦=.=)食飽飽就去放書^^之後又上電腦啦..唔知點解開咗機無幾耐..就話無電喎..之後老師佢地為咗唔想晒時間..就問咗同學小小問題..到有電啦..又開唔到機既=.=如果次次都咁攪發..唔洗上堂啦~慘啦上聖經=.=我無帶聖經呀(好彩都有大把人無帶)咁就聼咗好耐擲星既野..之後就悶啦~放lu.我參加咗雨毛球選拔..好多人呀~唔知點解我同咩人都傾得落的..例如潼潼..玲玲..榮等既人一打完..就係咁玩..又行出又行入^^好多功課呀>_<



2005 年 9 月 6 日  星期二   晴天


好失敗呀 分類: 未分類

今日我6點2先起=.=之後落去搭bus嗰陣岩岩好見到5月..之後有好多人排隊呀..等到7點幾去至有bus上..未上之前見到文文=.=!跟住過馬路前又見到我既麗芳同學^^咁我地咪一起上學囉..之後返到學校都已經無時間去聖經班(其實我係好想返..因為早會好碧又多人..)咁..就上禮堂啦..可以話係聼警訊..我就好有耐力咁..挨咗7個字..上去上中文啦..見到ms葉..佢教我地都ok啦..話咁快就小息啦..我又同麗芳走跑來跑去..因為諗住參加影劇ga ma..(點知唔見咗張報名紙去咗邊=.=唉~無機會啦)跟住我地又好忙咁善用咗個小息啦..呵呵..嘩~又上英文啦..打完鐘之後就立即汁書包..咩住去走廊等ms  Lui~又轉課室啦..死啦D人坐錯晒D位既..無法啦..等我都亂坐先..跟住ms要開薄啦..咁日勤就無帶薄..之後用錯英文講佢忘記咗帶薄..佢又激起ms既情緒..就係度係咁發揮佢既專長(罵人啦)格多一陣又打鐘喎..我心諗..時間過得真係快啦..成日聼得最多唔係老師把聲以係打鐘聲..0..食mumu啦..又好無奈咁見到嗰個哥哥..佢都好無奈咁help我地做野~嘩!我真係無眼光啦..揀咗A餐(個相已經唔惦ga  la食落去..嘩~難食到不得了)跟住嗰個哥哥一話可以走..我地就段命狂奔..我就同麗芳去地下行下..總之又上又落啦..上歷史啦^^又見到ms  Lui啦..嘩!有好消息..聼日有looker用=.=thx  god..到music啦..我地嗰班今年係要學'埧'哩種樂器..唔知係點既呢..跟住又上課室做功課..明天我1R班要Dictation呀~到放學啦..我就急急腳去跟衣室度換衫..準備去籃球..田徑選拔..唔知結果點呢(god..i  hope  i  can入選啦)之後我3m跑15個圈..跟住去換裙..D雨係無停過ga..於是我咪淋住雨走囉..等咗都幾耐吓~我地就決定用包剪答..結果只有一個位就5月坐..有兩個位就我同另一個fd坐..結果有ga  bus只係有兩個位喎..咁我咪同另一個fd上囉..^^~番到屋企就立即沖涼啦..之後就利用咗我既寶貴既時間打日記..最後就做功課..無時間得閒呀=.=