今日好似9點幾起咗身(無睇到鐘呀)之後就好肚餓..本身想唔食野ga但都忍唔住食咗條下雪條+點心+零食..食到我飽到不得了..之後媽咪又攪碗抄唔知咩比我..=.=食唔落啦..跟住就睇頭條(好似9月9號ga la)兩個老師因情以死..都幾無奈ga..(跳樓唔痛既咩~)之後就諗住做功課啦..跟住諗諗吓都係夜晚先做..跟住就玩褲拉圈..之後就玩電腦..聼歌..依家係度等夜晚=.=..跟住我就睇鐵達尼號啦其實我都睇左祚n次ga啦.次次睇都係咁浪漫ga...但就係唔明點解會係今日播=.=我估之後情人節又會播多一次ga啦..攪到我覺得香港電影好差..其實鐵達尼號好似係91年拍ga..嗰時科技又唔係咁先進..但都可以拍得咁好..勁呀..
|