今日我7點起身,比之前早咗30分鍾ga(因為要同家長一齊去聽講座ma)咁我就問媽咪係咪佢帶我去啦..點知佢話Daddy陪我去喎..明知我琴日比佢頂咗幾句ga la+上佢之前係話佢陪我去ga..最後咪同Daddy一齊去囉..去到就見到D 朋友..之後就傾咗一陣就話集隊啦(D家長係一早上咗禮堂等我地)集隊既時候竟比miss話我唔可以帶綠色既像跟..(我咪換過條囉..激死人)終於可以上禮堂啦..咁就無無聊聊咁聽咗個幾鍾..以為可以同D同學傾解啦..但個miss係都要企係我付近.到佢走咗以為可以傾啦..係台上既校長又時時無端端講句:阿仔唔好玩手指啦.阿女坐正D喎=.=~~我心諗我都係算啦..廢時比人罵啦..跟住就一班班咁上去課室啦..點知佢話要跟學號集隊喎..(我咁高.竟然企係中間度..鬼叫我9號咩)跟住miss就比咗張野比我地填..填晒啦..就問一個同學做嘜咁耐先返..嗰個同學竟然誠實咁話佢自己琴晚打機所以訓唔知醒..問吓問吓就開始變成罵人..跟住嗰個miss仲叫佢做班長tim..我地就忍唔住笑咗出來..之後嗰個同學喊呀..真係慘..9月1日都未到就已經喊咗出來..放學啦..咁之後有人話我Daddy聽講座時係度釣魚(好似訓覺)唉~~~跟住返到屋企..媽咪同細妹去咗青衣城..我之後就約咗芳婷去影相..38$..4點幾先可以攞..咁我地咪去荃彎囉(熱到死呀)跟住就去ok店買野..扮晒野既芳婷話飲咗杯野後話好辛苦..好辛苦就咪鬼飲啦..過咗一陣咪又識大叫大講D衰野..跟住佢走咗..我就去攞相啦..
|