歡迎光臨..黎到慧慧既屋企喎..走既時候..要留言呀..知冇
懷念既日子始終會完~我們還是好好找自己的理想吧
誰得到過願放手
曾精彩過願挽留
年年月月逝去
越是覺得深愛你
huiwingwai
暱稱: 永遠的勒邦占士
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
安柱中學的沉悶歷程
兩日既陸運會歷程
>_<
停電
冷~
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
花火
來吧伴我飛 不休不睡去飛 來盡力忘記 兩腳降落何地 若記憶憑據 到某一天告吹 回望即使太蠢 都相信我做得對 原來風雪可以使我堅壯使我堅強 假使敢夢與想 假使天真地唱 我也會笑容漂亮 原來歲月太長可以豐富可以荒涼 能忘掉結果 未能忘記遇上
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 62
今日人氣: 3
累積人氣: 1809
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 31 日  星期三   晴天


傷風呀 滿足 分類: 未分類

今日我好似9點幾起身..之後我同May同病相連..=.=慘絕人寰..跟住就睇TVB週刊..香港先生好靚仔呀..跟住就同鈴鈴傾電話(解悶)傾咗都幾多野..但次次未傾飽..就比人叫去食野..sorry~~(我都想傾耐D ga)講起又講...哩幾日都幾多人打電話比我ga(不過來來去去都係May同鈴鈴)之後就玩電腦啦..上icq收到葉志威比我既影片..一個係三個男人搶一個女人既袋..最後個女人重比一個男人踢咗一腳(嘩..D男人真係衰呀..不過大陸係咁ga la)另一個係有關欣宜既..都好攪笑ga..跟住就同君君係icq度傾解啦..不過依家同琴日無變..都係咁累..點算呀..跟住我就一路訓住一路睇漫畫..睇咗三本就開始眼訓..之後就訓著咗(訓咗三個鍾)起身既時候比之前好好多..無咁累..跟住又上icq(無嘜心情同人傾解)之後就好平靜..(你地都唔安慰我既...好失望呀..=.=)等咗一陣終於都有人應我啦..好緊張呀..聼日返學啦..唔知會點呢..我諗住9點幾訓呀..明天我要早返呀..因為參加咗早上讀經..(有獎勵計劃ga>_<)



2005 年 8 月 30 日  星期二   晴天


唔舒服呀 驚訝 分類: 未分類

今日9點幾起咗身啦..跟住超唔舒服呀..只後我就唔知點咁..食咗條雪條就玩電腦啦(不過都唔舒服呀=.=)跟住諗起我要做張name卡啦..(個班主任叫我地做ga)做到我死死吓..跟住就同MayMay傾咗一陣(傾有關學校既野)跟住就食野啦..之後成身D關節好痛..(可能琴日打完波啦..)跟住玩電腦上icq(點知係度拍蚊)因為同嗰D人都無嘜野講..跟住就訓咗一陣啦..(其實都唔算訓既..因為我對眼無合住=.=)跟住就叮咗五個包都比我食晒(慘啦唔記得要減肥既事tim)之後就上去聊天室啦(次次入去都無人理我..單都死)跟住有個人應我..問我識唔識佢..我就話唔識啦..之後佢話佢係樂樂..(咁都見到佢好有緣呀)之後我地就係咁傾..好似個聊天室得我同佢玩晒咁..最衰啦..我無msn..佢無icq..都唔知幾時先可以再回面啦..樂樂~~我有D感觸tim..跟住我又同MayMay傾解啦..到夜晚又無端端比全世界最煩既Daddy頂咗幾句(妖~~好激心呀)



2005 年 8 月 29 日  星期一   晴天


好累 分類: 未分類

今日我9點幾就比鈴鈴嘈醒..因為佢無端端send咗個信息比我..咁我就應佢啦..跟住活躍既佢就不停咁send野..以我既電話就不停咁be..打字唔係好快既我..就訓係床上慢慢咁答佢問題..我未答完第一條..佢就已經send咗第二條=.=(嗰時我真係好眼訓ga你點解唔信我喎..)跟住重比我呀哥同細妹話我煩..咁我唯有關機啦..sorry呀鈴鈴..跟住我就去刷牙啦..之後就約咗Catherine去攞相(上次唔記得咗間野去咗邊..所以無攞到..)去到我去完攞相就去打籃球..途中見到好多識既男仔..>_<點知落薇薇雨..又見到小學幾ewing.小琳等等既人..(唉..好似好黑仔咁)跟住唔知點解我地避開佢地喎=.=就去到百佳啦(諗諗吓做嘜避佢地呢)於是就去買卡紙啦..之後終於都停雨啦..我同Catherine就比波啦..打打吓有個阿叔話鬥唔鬥波..咁我就廢時應成啦..3唔識7..點知嗰個Catherine話我做嘜唔鬥喎..(佢咁想鬥就鬥飽佢啦..)跟住我同Catherine比波始果15比12..(我真係超失敗呀)唯有跑球場一個圈啦..(因為講咗邊個輸咗就要跑..係我題出ga=.=)打波既時候我又食波啦..中係塊面度..唉..之後就用水濕吓啦..點知我同Catherine對腳就比蚊仔針到好鬼(行)之後就番屋企啦..去407一路等一路比蚊係咁針..針到對腳腫晒..(我足足忍受咗6個字既時間呀)返到屋企就即刻沖涼..跟住就食包包e肚..再去玩電腦啦..跟住發覺靜怡佢把聲比之前有D唔同既(佢係我細妹既同學)之後我先知原來佢傷風..跟住Daddy就做咗D好味既野比我地食..夜晚Daddy話要教媽咪蕩衫..蕩衫既時候佢地好似想嘈咁..Daddy話媽咪唔識用..媽咪又話Daddy唔識用.(超煩呀..最好就唔好用..還惦我條校裙都唔洗蕩)之後又玩icq..跟住同May傾咗一陣電話..時實上..佢打咗幾次比我ga la..但都好似無咩野講咁..不過我地係友誼永固既..唔洗用言語表達既..係咪



2005 年 8 月 28 日  星期日   晴天


終於可以休息吓啦 不安 分類: 未分類

今日我10點先起身..跟住就進行我既減肥啦..雖然我唔係肥喎..但就快開學啦當然以最佳既表現見人啦 跟住就一路玩電腦一路等媽咪返黎..跟住我諗住3點幾出去買野啦..但最終都諗住明天先去..今日唔知點解莉莉係咁send信息比我..有D我都唔知佢問嘜ga但都要應番佢啦..不過就覺得無咁悶囉..唉~~我真係想快D見番D同學仔呀..之後無聊得要同細妹係房度玩野啦..跟住就食晚飯..上icq同D人好無聊咁..一問一答..都好過無人上啦..咁我剩係睇春日..睇完春日就刷牙洗面..最後就好好咁發一個美夢啦..



2005 年 8 月 27 日  星期六   晴天


我個惡miss 分類: 未分類

今日我7點起身,比之前早咗30分鍾ga(因為要同家長一齊去聽講座ma)咁我就問媽咪係咪佢帶我去啦..點知佢話Daddy陪我去喎..明知我琴日比佢頂咗幾句ga la+上佢之前係話佢陪我去ga..最後咪同Daddy一齊去囉..去到就見到D  朋友..之後就傾咗一陣就話集隊啦(D家長係一早上咗禮堂等我地)集隊既時候竟比miss話我唔可以帶綠色既像跟..(我咪換過條囉..激死人)終於可以上禮堂啦..咁就無無聊聊咁聽咗個幾鍾..以為可以同D同學傾解啦..但個miss係都要企係我付近.到佢走咗以為可以傾啦..係台上既校長又時時無端端講句:阿仔唔好玩手指啦.阿女坐正D喎=.=~~我心諗我都係算啦..廢時比人罵啦..跟住就一班班咁上去課室啦..點知佢話要跟學號集隊喎..(我咁高.竟然企係中間度..鬼叫我9號咩)跟住miss就比咗張野比我地填..填晒啦..就問一個同學做嘜咁耐先返..嗰個同學竟然誠實咁話佢自己琴晚打機所以訓唔知醒..問吓問吓就開始變成罵人..跟住嗰個miss仲叫佢做班長tim..我地就忍唔住笑咗出來..之後嗰個同學喊呀..真係慘..9月1日都未到就已經喊咗出來..放學啦..咁之後有人話我Daddy聽講座時係度釣魚(好似訓覺)唉~~~跟住返到屋企..媽咪同細妹去咗青衣城..我之後就約咗芳婷去影相..38$..4點幾先可以攞..咁我地咪去荃彎囉(熱到死呀)跟住就去ok店買野..扮晒野既芳婷話飲咗杯野後話好辛苦..好辛苦就咪鬼飲啦..過咗一陣咪又識大叫大講D衰野..跟住佢走咗..我就去攞相啦..