今日參觀科學館呀..我神咁早就彈起身..之後上到bus又好眼訓喎...係~我見到讀李兆基既君君呀~(唔知佢返去做嘜呢...)去到葵芳啦...依~見到D fd喎(當然唔小得funny啦)仲有一個ga..不過我唔知佢叫咩名..(我專長係記人唔記名ga ma)行吓行吓落雨喎(好細)咁就當然叫急急腳咁走啦..去到科學館啦..見到幾個識既阿sir~跟住就等咗好耐先到..等期間就同D同學up幾句..入lu..我搵到funny啦...跟住行行吓麗芳就叫我地同佢一起搵資料(無問題~)做晒嗰張野啦..我地又同閃兒..凝..麗芳..funny....和一個頭先唔記得佢個名既人..偽咁玩係咁跑..好好玩呀..話咁快又走lu..咁我就同愛人一起搭地鐵啦..一路行去地鐵..我地就一路係咁話肚餓(確實真係有小小胃痛..相信愛人同我一樣~)之後就坐去上環..睇到一間類似精品店度睇吓~之後就搭去青衣城..去到青衣城諗住去m記..點知一個位都無..咁我地就決定去長發食啦..果然係有位...呵~之後又係m記度見到君君..咁咪同佢up咗幾句囉..原來李兆基下星期三同星期四陸運會..佢做啦啦隊(唔怪之得搭bus見到佢啦^^)咁我同愛人一路傾解一路食..之後有諗過返母校ga..但諗諗下...都唔返啦=.="之後佢就同我一起等bus..到落車既時候竟然落雨喎=.=爽呀~~ |