歡迎光臨..黎到慧慧既屋企喎..走既時候..要留言呀..知冇
懷念既日子始終會完~我們還是好好找自己的理想吧
誰得到過願放手
曾精彩過願挽留
年年月月逝去
越是覺得深愛你
huiwingwai
暱稱: 永遠的勒邦占士
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
安柱中學的沉悶歷程
兩日既陸運會歷程
>_<
停電
冷~
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
花火
來吧伴我飛 不休不睡去飛 來盡力忘記 兩腳降落何地 若記憶憑據 到某一天告吹 回望即使太蠢 都相信我做得對 原來風雪可以使我堅壯使我堅強 假使敢夢與想 假使天真地唱 我也會笑容漂亮 原來歲月太長可以豐富可以荒涼 能忘掉結果 未能忘記遇上
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 62
今日人氣: 0
累積人氣: 1810
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 5 日  星期一   晴天


嘩..哩日真係......又忙又重 分類: 未分類

今日我自己起身呀..唔洗鬧鐘同媽咪叫6點就彈咗起身啦..刷完牙我就好忙咁汁Day1既書=.=(嘩~上8堂啫..汁吓汁吓就汁咗9本都幾厚既書再+18本簿..最慘係英文得一堂..但有關佢既書就有幾本..今日重要上體育課..所以咪要帶咪信社既衫褲+對鞋)重到我好想喊~咁返到去就諗住去G03室啦..點知miss羅話要改用G01..(都好啦..起碼唔洗企係度就得啦)今日好唔同..多咗好多人番..特別係男仔呀..0~又集隊啦..唔知點解我地嗰班好似岩岩去完camp咁..一袋二袋..咁之後上樓梯嗰陣..我miss又話人啦..咪就係有條仔話自己唔記得帶運動衫褲+對鞋=.=(佢係咪嚴比人罵小咗呢~一句講晒..唔好彩)上都去又聼miss雷把大聲(有時覺得佢好年輕.少女型同烈女型..)之後就分班上啦(我真係唔知好彩定唔好彩啦..就跟miss雷>_<)跟住佢又話會小班教既(其實+埋B班都30個人啦..小班得去邊呢)最令我驚奇既就係同識得既日勤..綺莉一班..>_<之後又帶咪D行理由2樓落1樓..落去無幾耐又帶咪D行理由1樓爬上2樓..=.=mama!跟住就上歷史啦miss雷..以為無咁悶啦..點知佢無教書..同我地講吓D野..小息啦..我就同麗芳一起啦..佢大過我ga..好攪笑..成日做某一個動作>v<我同佢係利用小息既時間都好相同..因為我地唔鍾意留係課室..到打鐘先入去..跟住又同心心傾咗幾句..跟住就到數學..悶到我就死既邊緣..皆因每做幾條數就有兩分鐘既討論(我身邊d人好cool  ga=.=)跟住就出咗去做咗一條數(好難ga^^..講笑姐..其實係易到BB都識呀)到中文啦..miss葉呀..佢話佢之前教過邊班既同學既中文..都係全給第一ga(i  hope  this  year  都係啦..信您)oh~~到食mumu啦我地有個哥哥help我地既4e班ga..(講起佢..佢就慘啦好似成日比人罵咁)唉~之後食完又帶咪D行理由2樓落1樓換衫..換超咗時間就比miss鎖門=.=玩野呀..依家..最後咪又係放我地..不過跑完3分鐘之後要+多一個圈=.=好晒呀>_<唉~總之依家唔鐘意晒啦..放學之後就諗住去選拔啦..點知取消喎..=.=我憎死取消既人(講吓笑組)..之後就同心心.莉莉.瑜瑜一起走..返到屋企就立即沖涼..岩岩沖完..心心就打比我...我同佢真係有數唔完既話題..之後就打日記啦..打到我死死吓..其實唔只打咁小ga..但因太累了=.=



2005 年 9 月 4 日  星期日   晴天


最精神既週日 分類: 未分類

今日我9點幾就被迫咁起咗身..有諗過再訓過ga..但訓唔著=.=無法啦..跟住我細妹就拎咗幾粒果汁糖比我..可能一朝早就食甜野既關係啦(feel到D牙有D痛呀)咁之後就食咗條香口交..嘩!咁辣既..(不過我都要死忍..皆因我細妹話好辣..但我就話一D都唔辣呀ma)咁之後食完野就睇電視啦..等我阿哥同細妹玩完電腦先到我玩..最無奈既..就係見到我細妹係到睇TVB個網睇香港小姐既一D片段(6月4日ga)唔知點解..佢次次支持既香港小姐都攞冠軍ga=.=咁終於到我玩啦..我就上咗去聊天室同一D人傾咗一陣就開icq..跟住先打日記..我都算乖ga  la日日都打..無懶過..之後就同心心傾咗好耐電話..傾D嘜?好多喎..例如小學既野..個人既野咁..其實我同佢剩係係數學班識咗佢..雖然唔可以同班..但我地既興趣差唔多都係一樣(>_<唔知點解呢)我地都會有時間就聯絡對方..傾下D野..>v<..

To心心:之後都記住保持聯絡呀!!

跟住就睇電視啦..我細妹話見到佢個同學上電視喎..咁我就去睇下啦..依..又係喎..DaDaDeDe裡面真係有雅欣係度喎..我細妹就好似唔知點咁..佢好緊張..不停咁call比佢D   fd..話雅欣上咗電視=.=(細路仔係咁ga  la)..未沖涼前就同May傾咗一陣..之後就沖涼啦..跟住我就等緊睇春日..春日..春日..春日(>_<好好睇ga)未睇之前又同我個細妹頂咗幾句..跟住就發生咗一次fly野大戰..係我贏咗..=.=佢成日都激到我生蝦咁跳..做佢家姐..命都短幾年呀~不過我知無咁易既..



2005 年 9 月 3 日  星期六   晴天


輕鬆既一日 分類: 未分類

今日我9點幾口乾到起咗身..跟住未刷牙就飲咗杯水..之後又爬上床再訓過..其實都唔算訓既..因為我係度睇緊漫畫..重睇咗幾次ga  la..但都唔嚴喎..之後聼到媽咪既開門聲..過咗一陣就起身啦..之後去照鏡啦..(門口塊連身鏡)點知比條仔嚇親..點解呢..因為佢係門口行過望住我..我又係門口照鏡時望到佢..唉..好唔知點呀=.=之後就食飯啦..跟住我細妹就爬係我張床度玩野..之後我當然唔比啦..咁咪開戰囉..最後佢Win咗..跟住我咪汁書囉..汁完就上icq同聊天室度傾解..傾咗一陣就同芳婷傾電話..傾吓近況咁囉..跟住一路打日記一路傾..攪到我打得超慢..佢就不停咁吹我..之後我屋企就有人來..咁就當然會嘈ga  la..

To芳婷:係咪好嘈呢..以前同你傾電話你把聲都係咁大聲..咁嘈ga  la以家你感受到啦..呵呵..

跟住就迫佢去訪客留言度留言..晒咗我好多口水呀....其實同佢傾計一D都唔悶..有好多野都好岩傾..(好過同May傾啦=.=悶到我嘔血)..可能同芳婷傾既時候佢同我既思想差唔多..我講小小野佢就即刻明..可惜啦..都唔同中學..無緣..不過我死都會記得你個樣同個名ga la..你咁好人..今日既你無講D粗口啦..可能人就係咁善變既動物..我會永遠支持你既..放心啦..跟住我就去煎豬(怕)..煎嗰陣..我細妹張D未洗既菜擺係個鍋度=.=my  god~~



2005 年 9 月 2 日  星期五   晴天


高興 分類: 未分類

今日我比9月1日早咗起身(5點9)跟住就刷牙洗面啦..最後就換好裙呀嗰D野啦..就打電話比May7點係407等..我去到bus站..就等咗超耐(死啦我重要參加早晨讀經tim  ga)咁我咪打電話比佢囉..點知無人聼=.=於是我就唔等佢啦..(佢太遲啦)到小息既時候就問佢啦(佢話唔記得囉錢....)一入到學校又要撿查校服啦(依...我見到F.6既倩兒呀..)跟住就即刻去G03室..今日無之前聼咁悶啦..跟住就去集隊啦..(=.=我想放書包呀..重死人啦)上到課室..就收好多回條(my god!我有一張無簽呀..死啦要做兩份閱讀報告tim..嗰陣真係唔多想做人呀..)之後miss問同學我洗唔洗罰..佢地好大聲咁講..唔洗..(嘩..超多謝你地呀..)但..有兩個女同學就真係慘啦..一個做4份另一個做2份..(無野好講)之後就小息啦..我就去報手球.籃球.排球.田徑..雨毛球既選拔>_<(好驚呀..當日I  hope  i  can有最佳既表現選拔同埋入到啦..thx  god)時間過得真快..我都未簽晒..算啦放學先再簽..入到課室老師話選績務啦(我做咗數學科長)本身有個達哥都話要做..可惜我出包佢出答..呵呵~~跟住有一個績務係無人想做..就係打印大使啦(係要打各科既龍虎榜同埋列印番比miss)不過miss點都要迫人做..好彩嗰個唔係我炸..選完之後miss就話轉換位(我又坐最尾啦..(第五行..側邊兩位同前面都係大隻佬~~我想死呀miss)就快放學就見到May係班門口等我(最慘就係比miss知道咗我地眼神通電)就出去叫佢唔好等人..唔怪知得佢眼金金望住我啦..以後係小食店等啦..知無!終於都放啦..我就去番簽名.跟住就同May係小食店度買野e肚啦..走嗰陣又見到miss雷啦..返到屋企我就訓咗兩粒鐘..之後先打日記..上咗icq之後又無人有空..個個都好靜..



2005 年 9 月 1 日  星期四   晴天


課室中的歡樂 分類: 未分類

今日訓唔知醒呀要媽咪6點叫我..(本來諗住5點幾起ga>_<)跟住跑去洗手間刷牙洗面換衫..今日早餐係粟米粒+牛油..食到想嘔呀(唔慣早餐食牛油)..走之前媽咪比咗封利是我>v<(有錢代袋啦)跟住就約咗May去bus站等..(呀~~佢慢咗呀..以為佢返學先..唔理我)其實都唔算好多人係度等bus..之後就去正門啦..點知入去之前重要撿查校服..我又中招啦(比佢睇到我紮灰色既像跟..好彩佢叫我明天要改用黑色=.=唔呀ma~)跟住就去小食店(學校)度交飯錢..交完就叫埋d同學去讀經..入到去..超少人呀(係既..邊個人會唔要早會既時間去讀經ga.)講真..我都係見有獎勵計劃先讀既..(都幾悶吓ga)8點啦..係時候去c班集隊啦..去到我見到清清好熱咁..所以就諗住借咗張紙巾比佢啦..跟住個miss雷話我識唔識集隊..(做人好心無好報既=.=)咩住個書包又唔比放..難怪有人會嘔既..但嘔都唔好嘔得咁開放啦..攪到我對鞋都有占到小小嗰D野..無法啦..我企係佢付近..點知我見到心心呀..好開心呀..最衰唔同班啦=.=唉~失望..跟住我地就上去禮堂度(開學禮)依..點解我前面個人咁熟口熟面既..吓!原來係文浩光呀..(點解既~)之後就上課室啦..又見到miss雷啦(我有D鍾意佢教我野tim)之後就好忙啦..但都好開心..(笑到我合唔埋把口)跟住miss雷話女仔之中我最活躍..仲問我係咪好多fd  tim..到小息就同鈴鈴.清清落咗去G樓(不過太多人啦)咁我就提意上番去啦..上到去見到may同莉之後就同佢地小息..番到課室又笑到我合唔埋把口..本身清清叫我放學陪佢去影相(sorry呀..我放學約咗人番小學..下次補番啦..清清)跟住係407度等咗好耐..有幾班都無位座..(好熱呀..塊面晒到起多咗D粒粒)有位啦..咁我就比錢啦..我未坐好..佢就開啦..攪到我搖搖吓咁(嗰個死人陳南昌既人要我叫佢坐入D佢先肯坐入去=.=)..去到小學門口..鬼影都無個..呀!有見到許志軒..佢唔知點解見到我地D女仔好似驚我地食咗佢咁(就走咗啦)去到三樓D老師好似好忙咁(無嘜人理我)攪到我對小學既感覺愈來愈淡忘....之後就買野食..跟住番到屋企..之後又同妹妹頂咗幾句..最後佢打咗我一下..跟住嗰D時間就不停咁簽回條聼日一定要交晒入所有回條..我地嗰班有協議ga  la(無帶一張就罰做中英閱讀報告各一份+call家長攞番..)其實有時覺得有協議無民意..就算有..佢咁惡..我地都唔咁出聲啦..