今日我9點幾口乾到起咗身..跟住未刷牙就飲咗杯水..之後又爬上床再訓過..其實都唔算訓既..因為我係度睇緊漫畫..重睇咗幾次ga la..但都唔嚴喎..之後聼到媽咪既開門聲..過咗一陣就起身啦..之後去照鏡啦..(門口塊連身鏡)點知比條仔嚇親..點解呢..因為佢係門口行過望住我..我又係門口照鏡時望到佢..唉..好唔知點呀=.=之後就食飯啦..跟住我細妹就爬係我張床度玩野..之後我當然唔比啦..咁咪開戰囉..最後佢Win咗..跟住我咪汁書囉..汁完就上icq同聊天室度傾解..傾咗一陣就同芳婷傾電話..傾吓近況咁囉..跟住一路打日記一路傾..攪到我打得超慢..佢就不停咁吹我..之後我屋企就有人來..咁就當然會嘈ga la..
To芳婷:係咪好嘈呢..以前同你傾電話你把聲都係咁大聲..咁嘈ga la以家你感受到啦..呵呵..
跟住就迫佢去訪客留言度留言..晒咗我好多口水呀....其實同佢傾計一D都唔悶..有好多野都好岩傾..(好過同May傾啦=.=悶到我嘔血)..可能同芳婷傾既時候佢同我既思想差唔多..我講小小野佢就即刻明..可惜啦..都唔同中學..無緣..不過我死都會記得你個樣同個名ga la..你咁好人..今日既你無講D粗口啦..可能人就係咁善變既動物..我會永遠支持你既..放心啦..跟住我就去煎豬(怕)..煎嗰陣..我細妹張D未洗既菜擺係個鍋度=.=my god~~ |