歡迎光臨..黎到慧慧既屋企喎..走既時候..要留言呀..知冇
懷念既日子始終會完~我們還是好好找自己的理想吧
誰得到過願放手
曾精彩過願挽留
年年月月逝去
越是覺得深愛你
huiwingwai
暱稱: 永遠的勒邦占士
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
安柱中學的沉悶歷程
兩日既陸運會歷程
>_<
停電
冷~
文章分類
全部 (51)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
花火
來吧伴我飛 不休不睡去飛 來盡力忘記 兩腳降落何地 若記憶憑據 到某一天告吹 回望即使太蠢 都相信我做得對 原來風雪可以使我堅壯使我堅強 假使敢夢與想 假使天真地唱 我也會笑容漂亮 原來歲月太長可以豐富可以荒涼 能忘掉結果 未能忘記遇上
日誌統計
文章總數: 51
留言總數: 62
今日人氣: 2
累積人氣: 1808
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 22 日  星期四   晴天


無咩心情呀 滿足 分類: 未分類

哩幾日都無攪好訓..以為1r班有一日唔洗Dictation可以放鬆吓啦...可惜..無端端科學又話要默儀器既英文..頂~.~想休息吓都唔得..一起身就即刻溫..好彩都好易..用咗兩個字就記熟晒..跟住人生就好無奈咁又開結上堂..無心情呀~返黎嗰陣..勁大風..爽都爆呀..

人際關係
無論遇到甚麼人,你也會真誠相對,實話實說,可謂有點天真爛漫。不過,在某些場合上,卻因過份的毫無保留而令對方感到尷尬。因為 性格率直無機心,所以很受朋友歡迎。為了顯示實力,也會向別人提供不少八卦秘聞,總之有你出現的地方,就絕不會有沉悶場面。工作上,率直的性格令你成 為上司的好助手。你狂狷的性格總為自己帶來一點麻煩,惹得別人對你的死硬脾氣有點感冒。人家覺得不是很重要的小節,在你眼中,可是了不得的大事,要是觸犯了你的禁忌,十年不相往來是很有可能發生的事。雖說如此,你對於合得來的知交,卻是好得不得了,願意以寶劍相贈知己,出手闊綽,令人咋舌。你對於朋友的懷舊度似乎不高,有時候你應該好好珍惜和朋友的友誼。80%相似啦

個性
你是個重視美和氣氛的浪漫主義者。你是一個在心智上完全臻於成熟的人。每天精神奕奕、充滿自信,同時又很受到朋 友們的信賴。但是相對地,你對日常生活乃至人生的態度稍嫌嚴肅了一點。或許是因為 你給別人的印象就是如此,而你也刻意地去表現出這一面。不過,如果你能更加任性點 ,偶而輕鬆一下,不要固執地想要一直去扮演完人的角色。說不定反而能提高你的聲望也說不定。 你是那種吵架吵完就忘的類型。無論吵得再凶,對方說得多難聽 ,睡了一覺之後,你都好像沒發生過一樣地能和對方繼續相處。這樣的態度,反倒是讓對方自己覺得慚愧,而能順利地言歸於好。在你的觀念裡,你的個性稍微有點愛好虛榮,所以要特別注意,同時要改掉浪費的壞習慣。你是一個有自信的人,雖然你不是做到態度上的咄咄逼人,可是只要你堅持一個想法,無論別人如何去唆使、蠱惑你,你都不為所動,不過這不代表你是剛愎自用的,相反的,你很喜歡聽到別人對你的建言,是一個很不錯的人喲!你肯定是那種大哥大或大姊大級的人物,見到別人侵犯你的權益,或是惹了你身邊的小嘍囉,那你絕對會馬上挺身而出,傾全力討回公道。不過你也是會英雄惜英雄,假使只是場小誤會,等到風波過去,你會將對方當做是知交一般看待,是個很有風度的敵人。你是心地非常善良的人,但與人相處時為了不想暴露自己的缺點而設了一道防線,所以有時會被人誤會為不容易親近之人,雖然朋友不多,但能擁有深厚友誼。再者有優秀的數字能力,能在理工上一展長才。你的個性保守,相當重視道德.因此這種類型的人很重視自己的想法,不勉強自己與他人交往,有頑固的一面.你能擁有一份可以發揮自己專長的工作,逐步完成自己的夢想。還有,你脾氣變化無常,有興趣時,能認真踏實做下去,一旦失去興趣,就會對所做的事感到莫明其妙,予以放棄。85%相似啦^^



2005 年 9 月 21 日  星期三   晴天


過得ok la 分類: 未分類

今日同尋日咁..不過等bus就等咗幾個字..返到學校跟本無時間去禮堂(錯~係去到禮堂D人已經解散咗=.=)..我之後就收D之後未交既工作紙..(其實我都唔知收邊個先岩ga  皆因我無帶張野..)估唔到今日又有個人喊~唉~之後就上英文啦..又走堂啦..我以後咩番書包算啦..上到去嗰個日勤又唱野啦..我忍無可忍啦~~但都要忍..之後聖經啦..死!無帶花佬tim好彩唔洗抄書嗰D啫..不過好悶呀~之後嗰D都無嘜野好講~Daddy吹我訓啦=.=88



2005 年 9 月 20 日  星期二   晴天


點好呢 分類: 未分類

今日訓到6點4先起身呀(鬼叫我呀媽唔叫我咩=.=明知我尋晚12點先訓ga  ma..)攪到我又損失咗4個字既時間=.=算..聼日我都係靠番自己..教手提電話好過..之後我咪跑落去等bus囉..都算係岩岩好見到May既..今日心情都唔係咁好..去到禮堂又係聼聖經..(我愈來愈唔留心啦~sor)好開心miss羅每次我遲咗入去之後放既時候都會問我點解..難道..佢留意我~(咁我就要日日番啦)..0~又到收功課啦..嗰個咁既雷老虎係咁迫我哩個好慘既科收快D(你咁叻..你收啦>_<)係波~今日呀陳生比人罵..(如果我係陳生我會超級無奈囉)收吓收吓..車~咪又係我哩個科長最快收完交向三樓..(都唔明佢點解話我慢ga..)跟住就望吓黑板睇吓邊D人無交野啦..=.=嘩!有問題既..我何時無做歷史呢..做嘜寫咗我個號數係黑板呀..就係咁..我就被迫咁當咗我無做一次..因為無做三次..好似要記唔知咩同留堂ga~0...上歷史啦..其實我係完全唔知老師講嘜ga..無法啦..老師問有無人仲係唔識既時候..都無人舉手..我又驚驚喎..咁咪唔知點囉.到上設計啦..諗住今日交嗰份[既]野ga  ma..跟住又要拖延下一次交...無所謂啦..之後見勵芳無人同佢一組..之後就+埋佢啦^^(我係咪好好人呢)小息啦..好無聊咁開looker..竟然無野放入去..以係好蠢咁..唉~唔想講呀!之後就到中文啦..默書喎..我一早溫到熟啦^^好大機會100ms  ga(應該大把人攞到啦..默得嗰13個詞語=.=)到社會啦..玩咗一D  game  不過我好似剩係聼人講炸..因為我思想力差呀..又係食mumu啦..食完就落去109等miss..等咗好耐呀..之後我見咁多人係度嘈..咁我都唔汁輸就同麗芳傾解..上啦..嗰個日勤..係咁爆我之前個名出去比人聼..我同佢忍~之後就即刻到禮堂去嗰個信社唔知咩會啦..好似好悶咁~miss雷係信社呀(唔知開心好定係失望好)放我地走lo..依~得番D信社既人係度..其他果D走晒既..原來佢地一早跑咗啦..等佢地番既同時...同兩個人fd咗(自問我認我係一個好易同人熟絡既人^^咩人都岩傾)之後我地又要跑呀跑..對鞋好大呀...攪到我號到[拍拍]聲..好[魚]呀=.=



2005 年 9 月 19 日  星期一   晴天


=.=好無奈呀 分類: 未分類

今日訓到9點起身..打算諗住睇本漫畫充電ga..點知右眼一望..依仲有好多功課未做波..最無奈既一樣..就係週記啦..(我真想比個日記網比Miss叫佢自己睇..)之後就悶悶地上咗去日記板啦..(我無奈咁發覺你地係有咁多節目既=.=)之後仲有一個唔好既消息比芳婷..

sor呀..今晚唔出得..以你又唔可以去我嗰度..=.=唯有等下年先啦~

跟住就上icq啦..成n年無@過我既比..竟然@我喎..就係咁..無聊咗幾個字..跟住就同May傾咗一陣解..問下佢星期日過得點..之後我先發覺..我有好多野誤會咗=.=..之後一個唔係好熟既朋友碧麗係咁sd  D我個人認為無聊既game比我..=.=你唔好再sd比我啦=.=我大個女唔玩ga  la..之後我呀哥就買完野+踢完波番黎..嘩~佢成身臭到呀..做佢既家人就真係慘..臭到我拍埋門都文到呀..過多一陣..佢終於肯去沖涼..我先有新鮮既空氣比我給呀~我唔想咁快到聼日呀..就到食mumu啦..依~有兩個電話打比我喎..第一個係韻瑜..以為打比我做咩tim..原來係問功課..(事實上佢問既功課..係上堂既時候老師都有up過既)..第二個係麗芳呀..佢今日打過三次比我..可惜佢唔係同我傾解..以係問功課..嘜我功課好叻咩..嗚嗚~我都要人教我呀..



2005 年 9 月 18 日  星期日   晴天


我要玩! 分類: 未分類

今日訓到好遲先起身..之後就食野..食完野就玩電腦跟住媽咪話今晚買立祝喎..(玩煲立^^..)重有想問下大會聼日出唔出去玩呀..我依家係度等緊夜晚既來臨呀..都係做晒D功課先..話咁快就到咗晚上啦..我細妹就係我地食野既時候玩立祝=.=wowo今年我覺得都幾悶吓..上年都無落雨..=.=我想去返上年呀..