今日訓到9點起身..打算諗住睇本漫畫充電ga..點知右眼一望..依仲有好多功課未做波..最無奈既一樣..就係週記啦..(我真想比個日記網比Miss叫佢自己睇..)之後就悶悶地上咗去日記板啦..(我無奈咁發覺你地係有咁多節目既=.=)之後仲有一個唔好既消息比芳婷..
sor呀..今晚唔出得..以你又唔可以去我嗰度..=.=唯有等下年先啦~
跟住就上icq啦..成n年無@過我既比..竟然@我喎..就係咁..無聊咗幾個字..跟住就同May傾咗一陣解..問下佢星期日過得點..之後我先發覺..我有好多野誤會咗=.=..之後一個唔係好熟既朋友碧麗係咁sd D我個人認為無聊既game比我..=.=你唔好再sd比我啦=.=我大個女唔玩ga la..之後我呀哥就買完野+踢完波番黎..嘩~佢成身臭到呀..做佢既家人就真係慘..臭到我拍埋門都文到呀..過多一陣..佢終於肯去沖涼..我先有新鮮既空氣比我給呀~我唔想咁快到聼日呀..就到食mumu啦..依~有兩個電話打比我喎..第一個係韻瑜..以為打比我做咩tim..原來係問功課..(事實上佢問既功課..係上堂既時候老師都有up過既)..第二個係麗芳呀..佢今日打過三次比我..可惜佢唔係同我傾解..以係問功課..嘜我功課好叻咩..嗚嗚~我都要人教我呀.. |