埋黎睇 再埋黎睇la喂
今日開心
iamboy123
暱稱: {鉅}
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2009-12-31
2009-12-27
一切都結束了
2009-12-24
2009-12-18
文章分類
全部 (92)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 128
今日人氣: 0
累積人氣: 896
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 10 日  星期四   晴天


今日又係勁爆開心啊>< 滿足 分類: 未分類

今日d堂又係悶到嘔= =.. 放左學又係好開心啊 去左搵老婆.. 去左寶康公園坐.. 坐左好耐..  吹下水禁.. 啜>< 哈哈 我愛你一生一世啊 老婆 之後冇拿拿落雨囉 = = 破壞哂氣分... 之後6點半就走lu~.. 老婆送左我去地鐵站.. 抵鍚啊>< 好老婆 我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你



2009 年 9 月 9 日  星期三   晴天


好開心啊 滿足 分類: 未分類

今日d堂真係好悶= = 訓訓... 不過放左學就咩事都冇  精神番哂 因為要見我老婆  好開心啊><  同老婆去左藍田  吹吹風 吹吹水  望下山 望下樓 又互望下 之後老婆比左張卡我 張卡好靚  我知老婆整左好耐 我會好好惜佢 放係一個安全既位置 日日都睇一次 我愛你啊 啜



2009 年 9 月 6 日  星期日   晴天


今日好開心 啊啊 啊啊 滿足 分類: 未分類

今日10點幾就起左身... 一家人做家務... 做到11點幾... 食野... 食到12點... 上網睇邊間戲院有愛出貓睇.. 睇到megabox個邊有2點場..岩哂....睇完之後就打比我既最愛... 約左1點係油塘等... 遲左1個字... sorry啊>< 鍚哂你 之後就去左megabox睇愛出貓... 好搞笑.. 好好睇... 睇完就去左m記食野.. 望住我既最愛食野個樣 真係好sweet sweet 食完野就去左... 個地方唔知點講... 總知就去左一個地方到坐.. 好曬= =..  坐左陣... 4點50.. 就送佢番屋企lu~ 真係好開心啊



2009 年 9 月 3 日  星期四   晴天


番左幾日都係呢日最搞笑.. 分類: 未分類

今日番學校都係傻下傻下... 因為之前幾日都味正式上堂..好悶.... 今日第一日上堂.. 倫宗個啊sir fuck fuck地..  但係都唔夠英文個miss禁on9.. 真係一山還有一山低... 佢一入泥.. 叫it出去... 字都講到咩哂音... 唔知佢講咩.. 去到中段.. 有條友問miss可唔可以講下中文.. 因為個miss一入泥味講過中文.. 全部人都唔佢講緊咩.. 跟住個miss o左o.. 冇理佢= = 繼續講英文... 笑死囉.. 哈哈



2009 年 8 月 30 日  星期日   晴天


哈哈哈 真係好開心啊.. 但係.. 不安 分類: 未分類

琴日6點就出左門口 6點半到左彩虹  同埋個fd出發去石澳  去到(收機灣)  同埋個fd要等到埋彬仔先出發去石澳  等左幾個字 .. 總魚到... 去左間唔知咩店到買d排.. 呢d啦.. 坐架車去石澳lo~.. 點知係惡夢既開始... 我總2為我係秋名山- - 坐緊(但完拓海)架車 架車飄到呢 ... 我勁high囉 暈到咩禁  落車個時腳軟軟.真係囉我命.. 去到又冇爐.. 3枝公.. = = 跟住去左要比錢租既爐  一舊水.. 個爐細到冇倫  3個人 燒啊燒.. 彬仔第一次頂唔順 走左.. 完泥佢血糖低.. 為此.. 我地同聲其土... 願主日日都比糖佢食 ... 啊媽... 禮成... 跟住我地就2枝公繼續燒... 一個人2支x .... 熱到呢... 個火又唔夠大  倒蜜糖落d炭到... 大火到呢... 但係燒極d排都唔熟... 但係時間緊逼.. 12點要還番個爐比人..所以生生地 都照食  搞到肚痛- - 跟住去左沙灘個邊  飲酒 ... 爽啊  12點幾飲 飲到2點幾都頭赤赤地.. 訓左-3- 個FD都冇事.. 最精彩既環節就係呢到.. 訓到3點幾 冇拿拿有條人同我按摩... 嚇QQQQQQQQQQ死 完泥條友冇拿拿走埋泥同我個fd講早晨.. 問我咩事.. 我個fd話佢醉左掛 唔知佢啊.. 條友就話識按摩.. 幫我按摩散酒氣= = 需然嚇死... 但係佢又按得鬼死禁舒服... 搞到我呢.. 真係... 訓到呢... 林哂... 禁就訓到5點幾.. 比d雀仔既叫聲整醒左.. 之後我同個fd同條友吹下水.. 繼續飲酒.... 飲到6點幾 條友就走左lo~.. 我就落水同d啊伯 啊婆一齊晨運= =.. 一齊游水 xdd 勁搞笑 個個都同我講早晨 .. 我都變埋啊伯.. 同佢地講番早晨^^ 游左轉就冇游lo~ 跟住同fd去左沖身.. 換3走人... 坐坐下車 個fd問我一個勁搞笑既問題... 你唔覺得個條友好似基佬咩?..  我又諗下.. 係和 3唔識7 但係我全身都差唔多比佢摸過哂..  死火... 我清白之身冇左... 我既貞節牌坊冇左...  呢件事係琴日唯一一件悲慘既事... 本身好開心嫁麻.. 嗚嗚