今日d堂又係悶到嘔= =.. 放左學又係好開心啊 去左搵老婆.. 去左寶康公園坐.. 坐左好耐.. 吹下水禁.. 啜>< 哈哈 我愛你一生一世啊 老婆 之後冇拿拿落雨囉 = = 破壞哂氣分... 之後6點半就走lu~.. 老婆送左我去地鐵站.. 抵鍚啊>< 好老婆 我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你
|