今日真係好灰.. 都唔知點講好 都係唔講啦 埋係心中..
天日就要搵學校啦.. 好緊張... 搵唔到學校讀番個中5就仆街== god... 保我大啊...
十年味打過blog... 呢排都係同fd出去打機 冇咩特別野發生
好耐都冇打過blog... 你地幾好嗎?- - 呢排我過得唔錯既... 你地呢?...