勁勁勁多日都冇打blog lo~ 因為要預備下星期既測驗.. 要測4日... 我又冇上堂.. 咩都唔識 所以要補習.. 勁痛苦啊.... 補習補到想死.. 真係真係勁多野唔識 希望補左習可以拎到合格既分數la>< 因為要補習 所以呢個星期都冇番工 今日補完習又見冇野做 所以番工.. 一番到去 個經理問我做過大堂之外總做過d咩.. 我話冇.. 佢就叫我試下炸薯條 叫左人教我.. 一開始唔多熟手 做做下又幾易做 不過隻手攰到仆街 腳就冇咩事.. 最慘係隻右手傷左.. 有條短短地既紅色烙印.. 測驗+油!!!!!!!!!! |