埋黎睇 再埋黎睇la喂
今日開心
iamboy123
暱稱: {鉅}
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-12-31
2009-12-27
一切都結束了
2009-12-24
2009-12-18
文章分類
全部 (92)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 128
今日人氣: 0
累積人氣: 890
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 7 日  星期二   陰晴不定


第二日測驗.. 分類: 未分類

第二日測驗.. 測math .. 電腦      math唔夠時間做..  電腦勁多唔識做-0-  希望合格.. +油.. 



2009 年 4 月 6 日  星期一   陰晴不定


第一日測驗 不安 分類: 未分類

今日係第一日測驗  測生物..  生物都識識地la  希望合格..



2009 年 4 月 5 日  星期日   陰晴不定


唔駛做大堂lo~ 分類: 未分類

勁勁勁多日都冇打blog  lo~ 因為要預備下星期既測驗..  要測4日...  我又冇上堂.. 咩都唔識 所以要補習.. 勁痛苦啊.... 補習補到想死.. 真係真係勁多野唔識     希望補左習可以拎到合格既分數la><  因為要補習  所以呢個星期都冇番工 今日補完習又見冇野做 所以番工..  一番到去 個經理問我做過大堂之外總做過d咩..  我話冇..  佢就叫我試下炸薯條  叫左人教我.. 一開始唔多熟手  做做下又幾易做  不過隻手攰到仆街  腳就冇咩事.. 最慘係隻右手傷左.. 有條短短地既紅色烙印..  測驗+油!!!!!!!!!! 



2009 年 4 月 1 日  星期三   陰晴不定


又係幾日冇打blog .. 分類: 未分類

呢幾日忙住溫書... 下個星期考試la .. d野總係咩都唔識  所以呢幾日搵人教我d唔識既野..... 一諗起 &前途&呢樣野..覺得好灰. 讀書讀到禁-0- 中五都唔知升唔升到.. 大個左做咩? 唔知大家有冇諗過呢個問題.. 灰..= =



2009 年 3 月 29 日  星期日   時晴時雨


冇主題.. 分類: 未分類

都有幾日冇打野..  因為有大多野做.. 又要番工  又要番跆拳 又要同fd出去玩  又要留堂...... 要搞好多野 今日e有小小時間打呢篇野-0- 等我講哂呢幾曰有咩野做先la..  (((星期四))) _ 番工    (((星期五)))_ 留堂    ((( 星期六))) _蕉早去左機鋪打機  下午番工  (((今日))) _蕉早去左跆拳  下午番工    基本上e家日日都要番工 真係番到幾攰嫁  呢2日總要有人搞生日會  做到冇氣抖..  努力番工... +油-0-