今日又係好開心啊>.< 又係冇留堂 . 又係英文堂到搞左個小gag 啊sir話佢啊媽用好殘忍既手法搞死佢隻兔仔.. 我就話 係唔係油黑佢啊@@.. 靜哂..
今日幾開心呢.. 打波又win左 又唔駛留堂