琴日去左打鞭爐.. 7點幾開始.. 十幾個係到十下十下 哈哈 食到好飽.. 食緊個時好搞笑.. 有個啊姐同我地講野 我地全部人都聽到佢講太文.. 其實佢係講緊中文 笑q死 又有好多人係到搞gag.. 笑到爆肚 xdd 又係到玩十五 二十 飲酒 快d飲 哈哈 間5中出去食番飛煙仔 正.. 食到10點幾 上左去獅子山玩啤牌... 10個人玩7級豬 冇拿拿有個(人)話要走 我地就話e家一lose左就lose 即時直飛上7級.. 條友即刻lose左 要笠垃圾桶@@ 慘.... 真係慘... 個時總要落緊雨 個垃圾桶勁濕... 勁多水.. 入邊又勁黑.. 笠左成分中... 好好玩xdddd
|