今日勁早就出左 太約10半點到.. 去到樓下行左一陣先醒起唔記得左拎沙灘席囉 囧囧 返番屋企拎番之後再出發 同埋5個fd搭巴士去清水灣游水lo~ 去到目的地 感覺勁high 好想跳落水到游番10個8個鐘 -0- 但係落到水就冇左呢種feeling 我feel到係凍到仆街囉 所以冇咩點游 係到玩沙.. 一開波佢地就埋我-0- 慘慘 之後我地就一齊曬太陽>< 曬左好耐下 之後就玩隻抽@@ 玩左一陣隻抽之後又去玩沖浪 總影左d片 同 影左d相添 之後太約4點45分就走lo~ 有2個fd唔同路 去左搪小巴 我就同3個fd去左搭巴士 係車到訓訓 zzzz~~ 落左車之後 hea左陣 之後就番屋企lo~ 番到屋企 啊媽就煮麵比我食 飽飽xd 今日好開心 心心心心心 |