今日10點起左身 食早餐 汁屋. 汁到12點到.. 之後食lunch 食到2點到.. 2點之後出左街 同fd去左西九溜冰 溜到5點到冇溜lo~,, 之後行左去南昌-0- 去到南昌都6點幾.. 之後去左睇戲 (番生豬囉管) 睇到8點幾到 之後就番左屋企lo~ 今日真係好攰 不過好開心 嘻嘻><
點解今日禁開心呢? 答案就係我總魚整番好部電腦la 可以再打blog 可以玩game 可以 msn人地 好多好多.. 最開心既係 天日放假啊>< 可以唔番一日學 真係呵呵呵 出街玩lo~~~~
今日1點半同2個fd去到megabox m記番工.. 遠距離見到勁多我地唔多like既經理.. 所以冇番工.. 係個到hea到5點.. 我同1個fd就出發行路由9龍灣去將軍澳.. 另1個fd就去左打機.. 我地行啊行.. 5點行到6點 由9龍灣行到油塘 係油塘蕩失路.. 唔識行去將軍澳.. 去左油塘工業區.. 又去左鋰魚門街市.. 又去左茶果嶺.. 行到人都kai.. 佢住寶林 我住觀塘.. 我有3蚊.. 佢冇錢-0- 跟住我話我比3蚊你.. 你搭車番寶林la.. 我行路番到去觀塘.. 之後係油塘行路番去觀塘.. 佢就番車番寶林 我就番home lo~..攰到仆街啊 頂頂
今日去左穿耳..
今日好爽啊 爽ye.. 測完驗lo~ 成個人輕哂- - 測完驗之後同豐 彬 浩 去左打機 1點打到2點 之後去左飲酒 玩15.20 又鋤de 2點幾玩到8點幾-0- 玩得好開心 哈哈哈 之後就去左扑野家食野.. 之後就番屋企lo~