天日去bbq 石澳 通宵>< 諗起都爽啊 食煙飲酒 不醉毛龜啊
今日去左mk買書l~.. 總有4本味買.. d書 真係好貴...
搵左禁耐學校 都係要重讀中4= = 就快番學 書都味買... d書總要好q貴... 今日去左打機.. 食左好多煙... 都味試過食禁多,,, 一個下午 食左成包.. 食左人地幾飛... 死火>...<
琴晚1點幾到番到屋企... 太攰,, 訓左.... 今蕉先打blog.. 第一晚去到就飲到high哂 好正 2枝... 第二晚總正 4枝.. 飲到亂講野 囧-3- 總之就好正啦 哈哈
今晚番大陸飲滿月酒-3- 大陸個啊e個仔滿月... 其實我都唔明滿月咩意思= = 不過有得食有得飲.. 應該都係好野黎 後日應該番黎... 飲酒 飲酒@@ 諗起都正