【妳太善良】   

馴服就似綿羊...相戀太善良...大多打敗仗
良善太過平凡...怕註定要陪跑
jackie25
暱稱: Tabo
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想怎麼樣...
突然收到禮物...
越知得多..越可怕...
又是傷痛又傷痛..
又做粟一燒..
文章分類
全部 (280)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 2 月 7 日  星期二 晴天

 

唉...... 不安

 

今日放假後第一日返工,返到公司都冇咩心情做野,可能係放假後遺症,成日都好想訓覺,又加上個肚好唔舒服,所以都晒心情工作,唉...... 幾時又假呢.....?????

病病了冇咩心情寫日記,因為個肚攪到我死下死下咁,都唔知想點......

刊登時間︰2006-02-08 10:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2006 年 2 月 6 日  星期一 晴天

 

返來了...... 滿足

 

今日成 12 點幾先起身,因為尋晚"他"病得好勁,我成晚都幫"他"抺汗冇訓過覺,直到 4 點幾先頂唔順訓左覺,訓醒之後我地就退房去行街。

初初都唔知道去邊度好,我地諗左好耐都唔知道去邊度玩,點知道"他"提議去賭場行個轉,因為"他"話尋晚

冇同我去街,今日同我去返尋晚答應我既地方,所以我地就去左賭場行,去到賭場初初都有收穫,但係過左

一陣就比返晒賭場了,之後就去左大街行下,諗住買 d 手信,點知"他"話去到碼頭先買,費時家陣拎住 d 野

行街喎,所以我又 on99 咁行街街,行到 4 點到就去碼頭買票返香港,初初諗住買 4 點半,但我又唔係好想

咁快走,所以我就出盡所有法寶留係度耐 d,最後"他"都屈服我既可憐樣下買左 5 點半返香港,原本諗住買

d 手信,但係行下行下咁好快到左 5 點 3 了,係"他"追魂咁追之下,我就急急咁去碼頭,仲同"他"講未買手

信喎,點知"他"話入左去先買,我入左碼頭之後,先發覺比"他"老點左,原來我想買果 d 手信係碼頭入面冇

得買架,就係咁我就不停咁依依哦哦左"他"成個鐘,攪到"他"冇覺好訓,仲話下次再同我去買過喎~~!!

刊登時間︰2006-02-06 10:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2006 年 2 月 5 日  星期日 晴天

 

生日了......

 

 

刊登時間︰2006-02-06 10:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2006 年 2 月 4 日  星期六 晴天

 

去玩喇.....心情好興奮

 

今日一早起左身,可能尋日訓左好耐,而 d 藥又勁攪到個人好累,所以好早就起左身,起身冇耐就執定 d

行李準備去馬交,因為"他"答應過我同我離開香港過生日,所以我地就一早決定左今日離開香港去大玩一餐了。

係咪咪磨磨既情況之下,我地搭得船去馬交都成個下午,去到都成 5 點了,一落船我地就即刻搵酒店落腳,

係 d 價錢勁貴之下,我地搵左好耐都未搵到酒店,率之搵左半個鐘到,我地就搵左一間近手信街而又幾百蚊

既平價酒店住,聽個旅行社職員講間酒店新裝修,個 look 同床舖唔會好舊,所以我地先決定租住,之後我

地就搭左十幾蚊的士去酒店,去到酒店見到又真係好新,而且酒店出面係手信街,勁方便同唔錯,我地放低左行李之後就去街玩啦。

我地初初係酒店附近行下,睇熟 d 個環境,行左一陣到就去左廣場睇燈飾,冇幾耐"他"就同我去賭場睇下,

因為我未去過賭場,所以"他"就同我去幾間賭場行下,我地去左葡京、金沙同法老王,最後我地係法老王度

試下賭錢,我地由 9 點半開始賭,賭到成 11 點半,"他"成晚都冇賭剩係睇住我玩,而我就玩三公,就係咁

我贏左成千蚊,之後我地就離開賭場去食飯,食完飯之後返左酒店,而時間岩岩過左 12 點,"他"就突然唱生日歌比我聽,就係咁過左一個好開心既一晚了。

刊登時間︰2006-02-06 10:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2006 年 2 月 3 日  星期五 晴天

 

到我病倒了...... 不安

 

唉......頂呀......尋日"他"胃痛去唔到拜年,今日又輪到我病了,玩野咩......

今日一早起身又嘔又肚瀉,瀉左成個早上,攪到個人四肢冇力,仲嘔左幾次,嘔到反晒胃,率之磨到下

午"他"睇唔過眼捉左我去睇醫生,阿醫生仲同我打左支針,攪到我屁股勁痛,"他"扶我返到屋企之後就再落

過街買粥比我食,而我就撻左落床訓到阿媽都唔認得,過左一陣"他"就放低左 d 粥,仲畢起一小碗吹凍比我

食,但我食左幾啖之後就頂唔順,好迷咁訓左覺,而"他"自己係度睇電視,仲睇左成個下午,我又好迷糊咁

醒下訓下見到"他"坐係我身邊,就係咁到我訓左成日,而"他"又睇左成日電視,攪到今日又冇去到媽媽度拜年。

刊登時間︰2006-02-06 10:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]