5:30出門口,落商場整野。
差不多6點去到全彎搵心怡。
去到髮型屋,見到心怡係到整頭,大家見到我個look好似有d呆左.....
之後個d髮型又話我個頭唔正式,之後就幫我免費攪啦,當然噴頭個支係用我自己ga啦....
之後攪完就狂奔去搭車(地鐵)啦,雙尖頭鞋真係唔係講笑...著到鬼死咁痛>口<
去到就係開餐的時候啦,真係岩岩好!!!
去到個LOOK就俾人大讚啦~嘻
尼個look我稱佢為「J家風」。
去到就當然睇下呀莊係邊到啦!!!
佢係另一邊夾緊野食,見到我之後當堂嚇一嚇,睇到咁o既情況,就當然係我win左啦∼!!
見到佢個look,我真係不禁大笑三聲,邊到有人著到好似礦工咁ga!!~
你唔尊重下自己,唔尊重下d老師,都尊重番個場合啦!!
話哂都係謝師「宴」呀,都係一個宴會o黎ga!!!~
睇完有野食,順便走去玩繞場一周,之後就食野啦。
食到冇耐,d人就話玩game啦....
之後就係係咁影相啦∼
仲發生左「云鳳 >>條仔vs心怡小插曲」,話衰野就唔講啦,想知道就問我啦。
之後又影多陣就走啦。
行左去尖咀海旁,啊!!!隻腳好痛呀!!>口<
坐左好一陣,素敏佢o地就走啦∼
之後就等心怡個同事o黎啦∼
之後心怡個同事o黎到之後就陪呀wing去M記廁所啦,仲見到honey佢o地tim。
之後就陪呀wing番青衣啦,其實佢都約左人。
其實我係特登陪佢去青衣ga....其實....我可以唔洗咁遲先番到屋企ga...不過我特登o既!!!
係地鐵同佢傾左好耐計呀!!!
我覺得呀wing咁著係真係幾好睇ga!!!信我呀!!!
1點先番到屋企,之後食完麵就去訓覺啦!!!
呀wing!!!!
條褲有少少寬,所以有少少走樣.....=口=
|