kristen     
留CM,「莫問」太多
2006 年 10 月 15 日  星期日   晴天


             2006-10-15 驚訝

今日去左上cmtc,我同一班好...(唔知點講好)ge人上,ar倉鼠好搞笑,引到我忍笑忍得好辛苦,不過好開心!上堂講ge野我都冇咩心機聽(好悶ar),可以話我直情我一d都聽唔入耳,then等到lunch time,同fanny,文文,and 陳敏兒食飯,一路食一路吹水,都唔錯,都幾開心!then上番去上堂,嘩,行成4樓咁多,想我死咩?!終於等到5:00,放學la,點知ar劉家耀叫我地唔好走住,話有野講,我彩佢都傻,第一時間拉大隊閃!then 返屋企做hw,嘩好多hw ar,聽日又要背默hist,死la,背唔到咁多ar,我聽日會死得好慘!

 

刊登時間︰2006-10-15 08:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
2006 年 10 月 12 日  星期四   晴天


             好嬲ar 呆滯

今日第3,4堂係swimming堂,miss好衰,唔比用自由式黎考試,一定要用背泳黎考,如果唔係就會好低分,有冇搞錯ar,唔比人考自由式,我唔識游背泳ga ma!!!佢又話行得慢過佢ge要抄書,咁游完水攰ga ma!so e+好憎miss lee ar,都係miss pak好d^^

嘩!好嬲ar!頭先我放左學咁就諗住坐車番屋企la,我去到車站,咁arm冇人,所以我係第一個,點知等左一陣,有個肥c lai走黎打我尖(頂你牙),我心諗有冇搞錯呀,咁大個人仲打尖!跟住就有車,佢第一時間衝左上車(咁趕做咩姐,趕住去死咩)我都唔汁輸,跟住上左車,點知得番一個位,比佢坐左落去,我就同佢講:我黎先ga bor!佢居然so都唔so下我,我講第二次,佢bear住我,我心諗:e+咩事先,好似係你打尖wo,唔girl牙,隻揪Y?!then佢比成車人bear住,就好唔girl咁落左車!(haha抵死,再唔走我就唔客氣ga la,我唔出聲你當我病貓?!)yeah^^i win la個肥c lai真係好離譜,li個人世界真係咩人都有!真係諗起都扯火!!!!!!!食屎la

 

刊登時間︰2006-10-12 06:17 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
2006 年 10 月 11 日  星期三   晴天


             do hw??無奈... 鬱悶

唉!li排dhw真係多到數都數唔哂,so見到就反胃,唔想做,右上yoyo有劇出街,我身為佢ge忠實fans,緊係要睇la,捧場ma^^!

講番d hw,最多就緊係maths la,個ar sir 都shot shot地ge,日日比功課比到好似以後都唔洗再比功課咁,爆無奈...=_="講書快到趕住去死咁,好多人都聽唔明,佢又照教落去,冇諗過要慢番d 或者停一停ga,所以佢就自己o係度係咁講,我地就有我地吹水,完全唔多聽書,緊係la,聽左都唔明ga la.咁聽黎做咩先???返屋企自己睇書好過la!係咪先???????

 

刊登時間︰2006-10-11 07:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 


kRisTeN7hsC
暱稱: ykoryiosmtuenng_gIgIhsC7
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2007-09-28
2007-09-25
2007-07-20
2007-07-11
今日我生日
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單