2006 年 10 月 9 日 星期一  |
返學,冇咩特別...  |
|
今日如常地返學,冇咩特別,唔知點解成日都好眼訓,so冇心機聽書,有幾堂仲差d真係訓着左tim,好難頂ar!
|
| 刊登時間︰2006-10-09 05:13 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 7 日 星期六  |
比賽...輸左  |
|
今日校隊同張祝珊打友誼賽,ar sir 拉左我返去哂馬,結果我o係未訓醒ge情況下同張祝珊d F.3ge boy 打波,加上我又冇食早餐 ,結果就緊係打咁多埸輸足咁多埸(輸都好正常姐,如果贏ga話就真我都跌眼鏡lu)咁就side左本大小姐一個上奏la(仲要冇得訓tim )早知就唔同佢地班野癲la,真係無奈爆...
好想去煲蠟ar,不過又唔想出街同d KAI 子迫黎迫去,都係留番o係屋企聽music & watch tv 好d !XD
死!星期一要背默中文桃花源記,未溫tim,(想溫都溫唔到:本書留左o係locker ar,加上我真係唔多想溫)今次仲唔死,波波wo,佢唔係善男信女黎ga wo,li次真係神仙都幫唔到我la...!
|
| 刊登時間︰2006-10-07 04:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 5 日 星期四  |
sport day 2  |
|
今日係陸運會ge第二日,我終於可以 舒服d咁坐o係FA房la,雖然一樣有好多野做,都係非常之唔得閒,但係總算唔洗企o係度,好攰ar,又熱又曬,真係好難頂ga!
坐o係FA房攰果陣可以休息下,得閒冇野做果陣仲可以同d同學吹下水,又有冷氣嘆,都唔知幾正^^(要重要ga係可以做我中2做ge FA ma,but 今日仲攰過琴日......)
唔講由自可,一講就把幾兩把火:今日真係比班人激到生虾咁彈下彈下,完全出唔到聲,唉!唔講la,一講可能講十幾板紙ga~
|
| 刊登時間︰2006-10-05 07:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|
|