2006 年 11 月 12 日 星期日  |
好攰呀,去完camp黎!頂,早知唔去啦!  |
|
今日arm arm先出camp,好攰呀!要我地成班人企係個死人露天籃球場企足4個字,又曬又熱,好啦,開始行去搭車,又行左成10分鐘,中途我地見到2隻好大隻ge狗,ar moon當堂驚到飛起,走到無雷公咁遠,haha好好笑!終於都等到上左車la,好眼訓,第1時間咩都唔理,就訓左,訓到不醒人事!
|
| 刊登時間︰2006-11-12 09:44 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 10 日 星期五  |
終於都test完la!ss...死得lu!s.o.s ar!  |
|
好yeah!test week完la,死得好慘,死唔眼閉ar,不過好開心,終於都test完la,可以玩電腦,睇電視la!kukuku^^
唔知點解都係有好多野做,都係冇時間休息,果個咁ge死人廢柴耀,(似住自己係H,有3柴就大咩哂,洗人唔洗本,真係得閒得滯冇野做,都唔知點解傑會咁得閒ga,我f.2都已經咁忙,佢f.4唔係應該仲忙ge 咩,我e+終於知道點解佢日日補習補到9點幾都係a班,入唔到e班la,咁得閒搞埋d無謂野又唔去讀書,抵你死呀!你就黎上couse上到連ar媽都唔認得ga la!)成日塞d唔趕ge野比我做,我頂!!!好彩我都學精左ga la,我多數都唔彩佢,由佢自己1個係度發o翕風,成個傻佬咁!真係愈黎愈睇佢唔順眼!
|
| 刊登時間︰2006-11-10 01:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 4 日 星期六  |
test la!O..my god  |
|
嘩,仲有兩日就大測la,都未溫書,仲咁得閒打日記ge??so,唔打住lu,測完睇吓點先la!haha
|
| 刊登時間︰2006-11-04 07:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|
|