2006 年 11 月 28 日 星期二  |
| 聽日school去picnic! |
|
聽日就要去school ge picnic啦!去大浪灣wo,冇咩新鮮感!butd人個個都鬼咁開心,而我就麻麻地啦,唔係好期待,不過又未至於唔想去ge!總之就冇咩感覺,可能我唔中2去跟學校去picnic掛!?我對BBQ又唔係特別中情,都成日去ga啦,有咩好玩積???仲要天文台話聽日會落雨tim,想像唔到1路擔住把姐1路BBQ囉...如果真係咁ge話,我0願唔B啦!咁樣好冇free ga ma!我唔like呀!
黎sir又叫班會ge康樂諗d games1齊玩,唉,唔玩都知低b啦,你估我第1日識佢地咩!肯定係度side我d時間啦,唉,愈黎愈唔想去,波波又叫我地帶咁鬼死咁多野,去下picnic姐,洗唔洗帶咁多野呀,着草咩?你估d野輕牙...救命呀,聽日1蕉就要去ar蕭's屋企攞野,總之1句講哂:唔想去,唔想去,唔想去,唔想去,唔想去!!!!!!!
今日先知3/12又要開區會(R.C),頂,又係sunday,次次都係咁,仲要講黎講去都係果d野,完全係side緊我d寶貴ge時間,我決定唔去,劉+耀,你等我封家長信啦!我唔會餚低ga!我0願比人loud都唔會去ga啦!點Y?!
|
| 刊登時間︰2006-11-28 09:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 27 日 星期一  |
| 冇咩特別...! |
|
今日冇咩特別野,都係番學等放學,食飯飲可樂咁啦!
聽日要操留,我頂,死人黎sir,無啦啦又話手冊冇簽名就要操留,有冇搞錯呀?!成日塞機無神就話要check手冊,大佬,有冇麻煩d呀,方死我收埋d唔見得光ge野咁,真係頂佢唔順!死啦,條友咁鬼麻煩,今年跟住咪唔洗只意有運行?!唉,都唔知係咪前世欠左佢?聽日要操留又搞到我冇得去練球隊啦,又要比教練loud啦!仲要冇時間預備比賽tim呀!o...shit!!!!!!!好嬲呀,唔講la!
後日學校旅行,話去咩大浪灣wo,車,有咩好玩ja,無鬼聊,班某梨仲話要去BBQ wo!我超,佢地咩都唔識,就膽粗粗話要BBQ,我都冇野好講,都費事理你班友仔,冇你地咁好氣,d野又唔識買,搵尼搞,大浪灣又大風wo,到時起唔個盧我睇你地點算!!!hahaha,我果日morning實食左野先去,到時冇得食都唔會太肚餓ma!^^hehe,覺得自己有小小奸!
|
| 刊登時間︰2006-11-27 09:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 25 日 星期六  |
| 好多日冇打la! |
|
好多日冇上黎打打la!其實都冇咩想講,之前係我無聊所以打黎打發時間ga!見今日咁得閒,咪又上黎打下囉!
琴日練波果陣李惠同我講話10/12果日打8強賽,我地對舊年ge學界冠軍!想唔死都幾難啦,仲話叫我要比d心機練波,我果分1定要win,如果唔係就輸梗,聽完之後O左嘴,唔係掛,咁如果我win唔到,我味做左千古罪人?!唔好la掛,我好大壓力ga wo,我地進唔進到級就靠哂我ga lu wo!唔打得唔得呀?...=_="
今日都要返學校,仲要做禮賓兵,好鬼悶呀,又無聊,對住d死人家長,個個都係龍ge,講野又講到1舊舊,真係頂佢地唔順,如果唔係波波話要去,我打死都唔去呀,咁又side左我成個下奏,真係無奈......我悶到要同handsome and 文1齊唱歌,連R.C ge會歌唱埋,又同姣婆林太吹水,唉,真係好折墮!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-11-25 08:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 15 | »
|
|