2006 年 12 月 15 日 星期五  |
| 好煩呀! |
|
都好多日冇打啦!不過都唔緊要啦,都唔知我打he野係咪真係有人睇ge?!=_="
唉!班f.1ge memher好煩呀,又唔準時文野比我,要我逐個追賊咁追,你估我好得閒牙,所以我決定唔追,你死你事,唔關我事,我盡左人事ga啦!不過講到煩,邊夠死人劉家耀咁煩,佢認第2,冇人可以認第1!我對R.C心淡啦,唔會再咁傻為佢仆心仆命,我e+要努力打好d波出件比賽win多d,仲要好好讀書,其他無謂野(由其劉家耀)我都唔會再理咁多!
|
| 刊登時間︰2006-12-15 08:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 11 日 星期一  |
| 補打番琴日 |
|
琴日好開心,開心到冇野可以形容到,到e+都仲好似發緊夢咁,琴日學界賽8強,對舊年ge冠軍,心諗:舊年學界冠軍wo,咁勁,我地都係咁大ga la,應該都無望入4強,點知咁好彩,又比我地win到wo,我對果個又唔係好勁,第1局我win左11:6,點知第2局佢係咁廸死又"賴"網,so我lost左1局,到第3局我知佢原本冇料到,結果我大勝11:0,開心到不得了,then入左4強,李惠居然win左1分,好欣慰呀,又入左決賽,決賽果隊好鬼勁,結果我地輸左,都攞第2,亞軍呀,之前完全冇諗過!
|
| 刊登時間︰2006-12-11 09:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 8 日 星期五  |
| fiona |
|
今日去食飯果陣我啦,自a啦同fiona都1齊痴左線,呀fi無啦啦比自a影左張相,佢望住隻手,就比自a話佢係咪諗緊d M巾,吹漲左,仲話張張'令'相放上去自a's xanga度!then 呀fi1路食1路搞難gab,比自a叫佢做難gab怪,同fi開左個"電台"叫fi M 903!節目名叫M巾的秘密!^^haha好正呀!個名改得好!
|
| 刊登時間︰2006-12-08 08:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 15 | »
|
|