kristen     
留CM,「莫問」太多
2007 年 7 月 4 日  星期三   晴天


             2007-07-04

唉,今日真係撞鬼,比個死人哥師奶叫左番學校開,仲要係神早留留果隻,都唔知開乜會,真係好眼訓牙,頂!開會果陣都唔自己講緊乜,今日最偉大的我o係死人哥師奶面前話我識做d邀請卡,搞到我又要做多咁多野,妖!早知我唔出聲啦!then又搞左好耐,比人鵝完又鵝,終於走得啦,最開心ge事莫過於此!

跟住我就同左煎pan&kai子葉浩楊去唱k,我同煎pan諗住搵多d人可以唱耐d,點知2個人同3個人ge時間一樣,唉,早知唔搵咸葉出黎啦!死咸葉唱歌唔係難聽,係極難聽,又唱埋d我地唔識ge歌,仲要走音,我真係頂佢唔順,最後唱到1點到就走人,番左屋企覺覺豬!

 

 

刊登時間︰2007-07-04 09:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
 
2007 年 7 月 2 日  星期一   晴天


             2007-07-02

九年未打過,都冇咩好講,最近放假無聊先打番,我諗我都係3分鐘熱度,好怏又唔打ga啦!就算我打都冇人睇啦,唔係咩?!

好悶牙,又唔想出街,屋企又冇人,唔知做咩好,tv又冇野好睇,悶到爆!成班人都番哂大陸,有冇搞錯!

我諗暑假都係要學d野,唔係會悶死,不過我都未諗要學d咩,我都唔知想點,我又想學language,又想打好d table tennis,仲有好多好多...... 

 

 

刊登時間︰2007-07-02 08:00 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
 
2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天


             2007-02-02

好耐冇打啦!成個月都有啦!都冇心機打,今日好嬲想鬧人就打下發洩下啦!

今日好討厭,又白上左一次head,交唔到野,不嬲都好憎上head ga ma,仲要今日為左上head冇去到練波tim,真係諗起都扯火,e+嬲到想殺人牙!我話我以後都唔上head牙!

其實我想辭職好耐ga la,好多野做牙,我頂唔順啦!我要休息牙!!!!!!!......

 

刊登時間︰2007-02-02 08:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
 


kRisTeN7hsC
暱稱: ykoryiosmtuenng_gIgIhsC7
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2007-09-28
2007-09-25
2007-07-20
2007-07-11
今日我生日
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單