2006 年 10 月 29 日 星期日  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
| 刊登時間︰2006-10-29 01:20 PM |
2006 年 10 月 26 日 星期四  |
| 心情唔知點形容好...=_=" |
|
今日請左假,冇番到學,一來今蕉早起身果陣真係有d唔舒服,個頭痛到就稷爆開,不過li個絕對唔係我今日唔番學ge原因,嘩!大佬ar!今日又多功課要做,都做唔哂,lunch IS又要補課,so冇得食飯,then放左學之後maths又要補課,補成1個中咁多wo,唔洗做功課咩?!d功課又難wo,由其係maths tim呀!果d咁ge恆等式,計到我死死下,再係咁落去,到大測我唔洗旨意maths合格呀!
今日咁大鑊,我緊係唔番學la,你堂我傻ge咩?!
|
| 刊登時間︰2006-10-26 07:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 23 日 星期一  |
就怏大測la!  |
|
嘩!話咁快就快大測lu!我li排d讀書ge氣氛好似冇咁散曼(我覺得姐^^)番左果兩3個月學就咁多野做,仲要比心機讀書tim,你真係當我神仙咩,邊有咁勁同一時間顧到咁多野!!!R.C e+又開始左操la,教到我嘔哂血!又要幫班member報li樣,報果樣,自己又要去"資源增值"(咪姐係上couse!)又要9唔9開下committee會,仲要跟進下d member ge情況去到邊,又要幫佢地升章,d野賀係愈數愈多野做,不過長命功夫都係長命做,e+最重要ge都係努力讀書,溫書考大測,好多野要溫ga,科科都大把野等住我去溫,真係識分身術都唔掂!
|
| 刊登時間︰2006-10-23 07:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|
|