2006 年 11 月 18 日 星期六  |
| 我bike左la!... |
|
今日我地成班table tennis team1齊去左太子打學界團體賽,but咁岩我前日練波果陣整親隻手,so 今日打得唔係幾好,打左3場,win左1場,lost左2場,都ok la!打第2場果條友係佢好彩,撞正我今日負傷上陣ja,如果唔係,我1早就ko左條某梨la!不過好地苦戰4間學校之後,終於都係小組第2名出線,入左8強,haha,好開心ar~!辛苦d都抵番哂啦!
我今日就bike左隻左手,聽日我去辰早流流要去操旗,8.9操到5.我隻右手就會bike埋,到星期一我就會2隻手bick哂咁學,好慘ar!
我d hw都未做完ar,點算ar,我又唔得閒做,都係等出功留ga la!唉,d成績係咁跌,都唔知點算...救命ar!
|
| 刊登時間︰2006-11-18 09:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 14 日 星期二  |
| 又派多1份! |
|
今日第1堂就派多1份卷,就係math la!嘩,大佬ar,第1堂番到學校,魂魄都未齊,就要受咁大刺激,會頂唔順ga ma!唉,又肥多1科,好唔抵ar,其實我識ga ma!
好唔容易等到lunch time,又冇得食飯(好彩我之前食左小小野先jak,唔係都唔知點死),死人廢柴耀又話要開會wo,真係比佢吹漲左,成日都話要開會wo,邊得尼咁多會要開jak?!仲要佢自己又遲到,要我等佢,次次都係咁,有冇搞錯呀!開會果陣,佢又話好多野要講,點知就講黎講去都係果d野,妖!正某梨!
放左學又要練波,頂今晚咁多hw先叫我去練波,so都冇咩心機練,淨係想快d走!結果都係練到6點幾,好攰呀!拿拿聲番屋企!
|
| 刊登時間︰2006-11-14 08:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 13 日 星期一  |
| D test死得好慘... |
|
今日派左4份test卷,chi,eng,geog同is,唉...死得la!都唔知係好彩定唔好彩,得1科唔合格,就係chi,不過個分就創新低,得...唉,個分咁衰,唔好題la!其實我都算好好ga la,不過不失啦,有d人4科有3科都肥左!(好彩乍,如果再肥多幾科ge我ar媽實唔會放過我!)今次死得la!不過我死唔眼閉呀,其實d question我識答ga,不過唔夠時間之嗎...=_="...!?
唉!聽日又要操波la,唔想去ar,仲唔想去比賽tim ar,好大壓力ga,我連校隊3都冇,打鬼咩?!打烏英牙?
|
| 刊登時間︰2006-11-13 09:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 15 | »
|
|