|
我發現近排有d燥底,成日鬧人,不過冇"計"啦,鬼叫d人激嬲我牙,我唔會無啦啦鬧d冇錯野ge人ge,你要有野衰係我手先有野比我鬧ga ma,你冇野衰我點鬧你積,so我鬧得ge人全部都係抵鬧ge!所以其實我鬧唔鬧人同我燥唔底燥底就冇咩關係ge!好la,等我繼續鬧人先:
今日去school picnic,丞上編,去到大浪灣就開始BBQ,我頂,原本我起個火都就黎得ga la,點知有條死某梨新ar sir(好樣衰,教boy's P.E ge實習呀sir)走過黎呀知呀draw,頂佢,話我個火唔着wo,又話唔洗用咁多報紙,又話要用碳精wo,我pk你啦,我就係唔想用碳精先用報紙ma,大佬呀,碳精有毒ge ma,你想死我唔會左你,but我想死得咁冤枉呀!結果條死某梨又搞左我都唔知幾耐,其他火都起哂,我地個火都唔係好掂,仲差d熄tim呀,後尾個火咪又係我整番大ge,仲o係話自己幾勁,BBQ過好多次,好有經驗,咪又係搞唔掂,我最唔girl ge就係佢仲要死都話得ga啦,得ga啦!我頂,得得得,得你個死人頭呀,本人超睇li條友唔順眼,好彩條某梨冇教我積!如果唔係我實比佢激到爆血管都似!
|