kristen     
留CM,「莫問」太多
2006 年 12 月 6 日  星期三   晴天


             2006-12-06

今日好唔開心!太多人同事唔如意,好多野我都捉唔住!!!(包括)好down!唔好再有野煩我!心情唔好大哂!

 

刊登時間︰2006-12-06 06:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
 
2006 年 12 月 3 日  星期日   晴天


             放完4日假,終於要返學啦!

放左4日假,好開心(除左今日被迫去左開區會之外),都冇咩點做過功課,唉!咁就4日,話咁快就過完,聽日又要番學啦,救命呀!!!!!!!

今日心情唔係幾好,因為未做哂功課(唔想做,諗住番去問人抄),聽日又要番學,so冇咩心機打日記,要準備比人joy質同疲勞轟炸(shit!),諗起都冇哂mood呀!O...my god!help he!

 

刊登時間︰2006-12-03 08:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
 
2006 年 11 月 29 日  星期三   晴天


             發脾氣呀! 無奈

我發現近排有d燥底,成日鬧人,不過冇"計"啦,鬼叫d人激嬲我牙,我唔會無啦啦鬧d冇錯野ge人ge,你要有野衰係我手先有野比我鬧ga ma,你冇野衰我點鬧你積,so我鬧得ge人全部都係抵鬧ge!所以其實我鬧唔鬧人同我燥唔底燥底就冇咩關係ge!好la,等我繼續鬧人先:

今日去school picnic,丞上編,去到大浪灣就開始BBQ,我頂,原本我起個火都就黎得ga la,點知有條死某梨新ar sir(好樣衰,教boy's P.E ge實習呀sir)走過黎呀知呀draw,頂佢,話我個火唔着wo,又話唔洗用咁多報紙,又話要用碳精wo,我pk你啦,我就係唔想用碳精先用報紙ma,大佬呀,碳精有毒ge ma,你想死我唔會左你,but我想死得咁冤枉呀!結果條死某梨又搞左我都唔知幾耐,其他火都起哂,我地個火都唔係好掂,仲差d熄tim呀,後尾個火咪又係我整番大ge,仲o係話自己幾勁,BBQ過好多次,好有經驗,咪又係搞唔掂,我最唔girl ge就係佢仲要死都話得ga啦,得ga啦!我頂,得得得,得你個死人頭呀,本人超睇li條友唔順眼,好彩條某梨冇教我積!如果唔係我實比佢激到爆血管都似!

 

刊登時間︰2006-11-29 07:42 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
 


kRisTeN7hsC
暱稱: ykoryiosmtuenng_gIgIhsC7
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2007-09-28
2007-09-25
2007-07-20
2007-07-11
今日我生日
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單