2006 年 9 月 28 日 星期四  |
| 2006-09-28 |
|
話咁快sport day就快到la,不過班友仔又唔係好聽話,氣得本人生虾咁跳,又要搞埋d new member,真係周身都唔得閒!嗯,e排d日記都好似係咁講red cross,都有d悶!anyway我都真係幾忙,but 都ok,仲應付到ge...red cross,讀書,red cross,讀書,red cross......我暈la
e掛咁多野搞,都唔得閒理fans club d 野tim,好sorry ar 不過我依然係忠實fans,我一得閒就會上去論壇ga la!
|
| 刊登時間︰2006-09-28 07:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 26 日 星期二  |
| O...^\/^ hehe |
|
HaHaHa,出奇地今日d HW居然做唔做都得ga wo hee^^,咁我梗係簡唔做la,so 今日冇咩HW,鬼死咁得閒hehehehe,so hapi la!
唉近排非常極之十分好很唔like ke 個math ar sir,一見到佢就想作嘔同反胃,點知仲要成日見到佢,真係冤家路窄!!!!!!! 
|
| 刊登時間︰2006-09-26 08:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 25 日 星期一  |
| 2006-09-25 |
|
唉!今日成6點先番到屋企ar.好攰,成個人差唔多冇哂知覺!緊係la,今日同班 committee 練sport day 果日ge出場操ma !真係嘔血,班人(me都有粉)操極都唔係好得,叫到我把聲唔洗要!(還我聲來)
d from 又未填好,果日開完會我成個人謝哂!足足開左3個中ar原來我個位係咁多野做ga!
e排又唔知d ar sir , miss( )發咩癲,(可能係更年期,or第3期發育,不過唔緊要,我唔怪你地"住"。我咁好人!等你地更年期完左後先慢慢同你地算帳!haha)日日比咁鬼死多hw,做到我死死下,你話我仲邊有時間做其他野??
|
| 刊登時間︰2006-09-25 07:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|
|