きっと、君のために
離生日,還有1個月,10日。
k_h0708
暱稱: 君
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-06-27
孖day之1st d...
2010-09-17
2010-08-27
2010-07-23
好友名單
網站連結
禧禧'S BLOG
禧禧'S BLOG(QOOZA)
DORIS'S BLOG
Simon 's BLOG
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 144
留言總數: 13
今日人氣: 5
累積人氣: 1759
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 25 日  星期五   晴天


おはよう∼! 分類: 未分類

好早好早...

琴晚4點訓 6點起左一次身 之後9點就醒左

又係訓得唔好

好似想嘔但又嘔唔出

究竟幾時先會好番...

咁早起身都唔知做咩好

好悶呀~~~~~



最笨的動物, 不是豬! 分類: 未分類

 



2008 年 4 月 17 日  星期四   晴天


2008-04-17 分類: 未分類

我哭得好累好累 真的好累

我不開心 我只是想你暫時不要睡陪我

 

你的聲音令我感到安心

我想聽著你的聲音睡去

我想你陪著我直到我睡著為止

可惜的是 你比我更快睡去

 

電話的另一方變得寂靜

不停的呼喚都是白費

哭聲叫不醒你 呼喚聲叫不醒你

我忽然感到很徬徨

我很想聽到你的回應

 

這個時候 我很需要你

在我無助的時候 我需要你

在我徬徨的時候 我需要你

在我哭的時候 我需要你

但你偏偏不在

 

我找不著你 我不知所措

我只懂哭

哭得好累好累...

 

 

 

假如讓我說下去 楊千嬅

作曲:于逸堯 作詞:林夕

任我想 我最多想一覺睡去
期待你 也至少勸我別勞累
但我把 談情的氣力轉贈誰
跟你電話之中講再會 再會誰

暴雨天 我至少想講掛念你
然後你 你最多會笑著迴避
避到底 明明不筋鴗都力疲
就當我還未放鬆自己

我想哭 你可不可以暫時別要睡
陪著我 像最初相識我當時未怕累
但如果 但如果說下去 或者 傻得我
彼此怎能愛下去

暴雨中 我到底怎麼要害怕
難道你 無颱風會決定留下
但我想 如樓底這夜倒下來 就算臨別亦有通電話

我怕死 你可不可以暫時別要睡
陪著我 讓我可以不靠安眠藥進睡
但如果 但如果說下去 亦無非逼你
壹句話 如今跟某位同居

我的天 你可不可以暫時讓我睡
忘掉愛 尚有多少工作失眠亦有罪
但如果 但如果怨下去 或者 傻得我
通宵找進接下去

離開 不應再打攪愛人 對不對

 

 

 



2008 年 3 月 2 日  星期日   晴天


心血來潮 分類: 未分類

心血來潮 無人陪 想打日記

起床後便遇到不愉快的事情

按上年5月定下的計劃

自己儲一年錢 媽媽分擔基本生活費

我便可以暑假到日本遊學

現在......計劃隨時胎死腹中

上年年末媽從我戶口拿走了我用來交團費的錢

說用來投資 把錢滾大

對上一次的學費要我先付 那個月月尾一定可以還給我

那個月是12月

錢到現在還回不到我身邊

我不是不放心把錢放在媽那裹

只是害怕她到時不能一次過把錢給我

結果由當時既"一定比得番你"變成"到時先再睇下點"

哈哈......我可能無得去日本啦...

努力左一年都係白費

她說給我$x得唔得 我呆左 個個數係她欠我的錢一半也不到

她只是給回當初拿走我戶口的錢

我真是覺得很可笑

你無能力比番我既 當初唔好同我講一定比得番之後攞左我d錢去用

我寧願d錢一直都無郁過 原封不動

咁我起碼都仲有d錢可以用

我覺得自己好似比人呃左咁囉

而家仲有成4個月 諗住問一問你先

點至就一副為難樣

搞到好似係我衰女咁

其實搞到咁咪又係因為你自己

你要比番我既總數實質一半都係還我既

當初唔拎黎使咪無事囉

而家我真係唔知點好

如果真係去唔到 我都唔知點樣同曼儀講

我lee一年一直努力打工賺錢

為既就係能夠去日本遊學

而家同我講因為你無錢比番我而令到我無得去

我...我LEE一年既努力就係咁無左...

今次係我第一次咁俾心機去做一樣野

我唔要因為人地既失誤令自己失敗...我唔要

算...如果到時佢比唔到我我發癲都似

 

下午同禧出左旺角行街

順便報埋日文

之後仲去左峰壽司食sushi~~

 唔記得影兩碟特大三文魚腩&特大海鰻魚

特大三文魚腩最鍾意>v<

 醋鯖魚都唔錯

只係食左14碟 但我超飽超滿足!(其實有D未夠喉)

下次試下板前先~~

 

 



2008 年 1 月 13 日  星期日   晴天


考試到了...... 分類: 未分類

黎緊既lee個exam係我考過咁多個試之中最唔緊張既...

並唔係巳經溫好晒書 好有信心實得個d

相反 我無咩點溫過

主要原因應該係我懶左好多

比著以前 到左臨考前一日

即使之前無咩點溫過 lee一日都會盡力溫得幾多得幾多

但係聽日就開始考第一科

今日3點先起身 溫左兩個鐘 去左打機

本身諗住打半個鐘變左兩個鐘

跟住就食飯睇電視 完全無意欲再拎起d notes 繼續溫

到左10點 我先再開始溫

但事實上我仲有好多未溫未睇

聽日真係唔知點算lu...

唔識就梗 但係我最怕既係我唔識吹

唉 真係覺得自己好糟糕400