心血來潮 無人陪 想打日記
起床後便遇到不愉快的事情
按上年5月定下的計劃
自己儲一年錢 媽媽分擔基本生活費
我便可以暑假到日本遊學
現在......計劃隨時胎死腹中
上年年末媽從我戶口拿走了我用來交團費的錢
說用來投資 把錢滾大
對上一次的學費要我先付 那個月月尾一定可以還給我
那個月是12月
錢到現在還回不到我身邊
我不是不放心把錢放在媽那裹
只是害怕她到時不能一次過把錢給我
結果由當時既"一定比得番你"變成"到時先再睇下點"
哈哈......我可能無得去日本啦...
努力左一年都係白費
她說給我$x得唔得 我呆左 個個數係她欠我的錢一半也不到
她只是給回當初拿走我戶口的錢
我真是覺得很可笑
你無能力比番我既 當初唔好同我講一定比得番之後攞左我d錢去用
我寧願d錢一直都無郁過 原封不動
咁我起碼都仲有d錢可以用
我覺得自己好似比人呃左咁囉
而家仲有成4個月 諗住問一問你先
點至就一副為難樣
搞到好似係我衰女咁
其實搞到咁咪又係因為你自己
你要比番我既總數實質一半都係還我既
當初唔拎黎使咪無事囉
而家我真係唔知點好
如果真係去唔到 我都唔知點樣同曼儀講
我lee一年一直努力打工賺錢
為既就係能夠去日本遊學
而家同我講因為你無錢比番我而令到我無得去
我...我LEE一年既努力就係咁無左...
今次係我第一次咁俾心機去做一樣野
我唔要因為人地既失誤令自己失敗...我唔要
算...如果到時佢比唔到我我發癲都似
下午同禧出左旺角行街
順便報埋日文
之後仲去左峰壽司食sushi~~


唔記得影兩碟特大三文魚腩&特大海鰻魚
特大三文魚腩最鍾意>v<
醋鯖魚都唔錯
只係食左14碟 但我超飽超滿足!(其實有D未夠喉)
下次試下板前先~~
|