今日1A班一行17人+TEDDY 去左深水灣BB蕉
有:Zoe, Felice, chloe(1), Polly Winnie, Crystal
Abby, Chloe(2), maggie, Angle, Gloria, Wincy
Jay, Alex, Simon, ar Dan, me + Teddy
8點半同CRYSTAL一齊去金鐘MEET POLLY佢地
搭車去深水灣個陣有d外國人上車
當時覺得佢地就好似上左架小人車咁
不論男女 只係企係度個頭就巳經到頂
有個男人仲要彎住腰企tim
不過我覺得佢地勁nice 全程臉上都有笑容
唔似得d香港人 食餐飯都黑口黑面
去到就見到4條仔霸左個爐等緊
因為佢地選擇左前一晚係個度過夜
飢寒交迫......寒風陣陣......
好似個夜晚過得有d淒涼
後來Polly, Zoe, Felice & Alex去左捉蟹
<---收獲
唔好見佢咩都睇唔到
其實入面有成6,7隻架
<--- 一部份
仲搵到隻父子蟹xd

其實仲有隻寄居蟹 不過無影相
BB蕉一d相___



^ Dan x Teddddy
後尾落左沙灘玩
玩左數字球同沙灘排球
最後變左玩水
比個死人Dan 搞到成身濕晒
玩到4點幾就走左lu
老豆揸的士接我
順便同埋佢一齊放工交更

走時發現到d好得意既野
就係一幅畫
係牆上的畫
超得意 即刻影低左

意味不明...
|