きっと、君のために
離生日,還有1個月,10日。
k_h0708
暱稱: 君
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-06-27
孖day之1st d...
2010-09-17
2010-08-27
2010-07-23
好友名單
網站連結
禧禧'S BLOG
禧禧'S BLOG(QOOZA)
DORIS'S BLOG
Simon 's BLOG
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 144
留言總數: 13
今日人氣: 1
累積人氣: 1746
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 6 日  星期日   晴天


2008-01-06 分類: 未分類

下午出左去旺角同曼儀行街

係瓊華等緊個陣突然被人打左一下

原來係卓西同HELEN 囉

哈哈 咁都係街度撞到260

之後同曼儀去左信和六樓

點知遇到兩個日本妹up

大約15,6歲到  滿口日文BILIBALA

不過講真 如果唔係成口日文 

淨睇衣著同樣 唔似日本人...namida

THEN去左麻布茶房食LUNCH

本新MENU好靚untitled

好過NEW TOWN PLAZA個間個本好多~!

叫左個”麻布什錦燒烏龍面

麻布什錦燒烏龍面

生菜海鮮做底 有魷魚有蝦 中間一個烏龍面餅

上面蓋一層蛋 最面有平時食燒八爪魚丸面個D絲&紫菜

個餅好大個 食到我好飽

不過如果可以加埋燒八爪魚丸個D汁咁就PERFECT~!234

之後出發去搵頸巾

行左好幾間 本身諗住買黑色既 有個款都鍾意

但後尾見到個條紅色既幾靚

諗住你又鍾意紅色 又OK襯到件綠色外套

所以就揀左條紅色

不過你好似麻麻地鍾意230

唔緊要啦 下年再織過條你滿意既比你176

我而家先醒起 我唔記得幫佢影相啊...

難得個個人幫我包得咁靚241

買完頸巾 去左新之城&旺中行

買左杯”芒果橙優多沙冰” 幾好飲~

芒果橙優多沙冰

旺中鬼死咁多人

我同曼儀都係個D唔鍾意逼既人

終於行左一陣頂唔順走左

之後就去番工LU~

 

 



2008 年 1 月 1 日  星期二   晴天


又係食**KFC + shabu shabu 分類: 未分類

臨番工前同禧去左拆KFC

發覺只有一種炸雞係好食

就係好脆個款

另一款我熑皮太"林"

野食整體都幾滿意

只係唔知點解坐我隔離個個係係度不停盲目咁食唔理我...

係咪我悶親你

點解你好似唔係好願同我講野...?

定係你無野想同我講?

相同情況唔係無發生過

我有留意到

咁樣D野食幾好味我都唔會食得開心

我唔鍾意係咁既氣氛下食野

如果係我既問題 請同我講 唔好收埋 好嗎

 

放工後去左禧屋企打邊爐

雖然我係第一次以咁既形式打邊爐

但其實對你黎講巳經係第無數次

我唔知自己應該用咩心情

感覺好似我代替左佢既位置

然後再重覆做一D你地以前一齊做過既野

感覺好怪

LEE個就係我發呆既原因

你既一句"我年年都用,你用過咩"令我諗起好多野

你呢?

無令你諗起以前D野咩...?

我好在意...

 

 



2007 年 12 月 31 日  星期一   晴天


除夕大餐 分類: 未分類

打番31號篇日記先

 

夜晚全家去左PIZZA HUT食PIZZA

都好耐無試過全家去食

對上一次我記得係父親節

但個日我要番工 所以無得去180

今次都食左唔少野

椰子雪糕啫喱冰

其實係雪糕+雪碧

drink02

大蝦雞尾酒杯

隻蝦幾好食265

大蝦雞尾酒杯

法式烤羊架

少少so,都ok好食265

普通批x3

有我最愛既超級至尊,千島海鮮同咩香草醬配炸軟殼蟹2l9mg6d

普通Pia x 3

卡邦尼忌廉濃汁煙肉意粉

仲唔好食過蒜香肉絲意粉230

黑芝麻雪糕伴紅豆

黑芝麻雪糕伴紅豆

其實我屋企既食量係幾大

以前通常都兩個大批上枱

今次因為送普通批 所以叫左三個

媽咪仲留起左兩件比阿禧添6

 

食完pizza hut 去左等禧收工

禧係最後一日係美心番工

見到你好比心機抹個檔

唔捨得緊有ga la 不過以後你得閒都可以去探下佢地嫁媽~

之後同阿恆去左食消夜 好飽

夜晚去左禧到 成4點先番企282

好彩老豆老媽唔知ja 如果唔係斬開我十八碌都似400

 

 

 

 

 



2007 年 12 月 29 日  星期六   晴天


有空了... 分類: 未分類

我巳經接近成個星期無用過部腦

想打篇日記都幾難

由假期開始  天天都番工  好勤力234

兩日假期都陪到你untitled

而家好期待你過黎陪我番工>v<

 

今日係屋企執野

dum晒d中學書啊  notes啊  垃圾咁啊

仲執過d位

雖然仲有d未執

不過成間房當堂順眼左好多

仲比我搵到d我估唔到佢會係度出現既野239

哈哈 

 

打住咁多先  仲有野要做

 



2007 年 12 月 22 日  星期六   晴天


81201/1A 深水灣之旅 分類: 未分類

今日1A班一行17人+TEDDY 去左深水灣BB蕉

有:Zoe, Felice, chloe(1), Polly Winnie, Crystal

      Abby, Chloe(2), maggie, Angle, Gloria, Wincy

       Jay, Alex, Simon,  ar Dan, me + Teddy

8點半同CRYSTAL一齊去金鐘MEET POLLY佢地

搭車去深水灣個陣有d外國人上車

當時覺得佢地就好似上左架小人車咁

不論男女 只係企係度個頭就巳經到頂

有個男人仲要彎住腰企timnamida

不過我覺得佢地勁nice 全程臉上都有笑容

唔似得d香港人 食餐飯都黑口黑面400

 

去到就見到4條仔霸左個爐等緊

因為佢地選擇左前一晚係個度過夜

飢寒交迫......寒風陣陣...... 

好似個夜晚過得有d淒涼154218d4

 

後來Polly, Zoe, Felice & Alex去左捉蟹

圖片0363<---收獲

唔好見佢咩都睇唔到

其實入面有成6,7隻架shootingstar

圖片0364<--- 一部份

仲搵到隻父子蟹xd319

父子蟹

其實仲有隻寄居蟹 不過無影相

 

BB蕉一d相___

圖片0367

圖片0368

圖片0369

^ Dan x Teddddy

 

後尾落左沙灘玩

玩左數字球同沙灘排球

最後變左玩水

比個死人Dan 搞到成身濕晒15

玩到4點幾就走左lu

 

老豆揸的士接我

順便同埋佢一齊放工交更

圖片0370

走時發現到d好得意既野

就係一幅畫

係牆上的畫

超得意 即刻影低左

圖片0372

意味不明...3df3e2d4