| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 20 日 星期四  |
| 我死了/// |
分類: 未分類 |
昨晚飲完包麥精
我發覺自己開始喉嚨痛
我睡了十小時
但不但沒有養足精神
第二朝醒來更鼻塞,頭痛,喉嚨痛
好辛苦啊......
係學校忙完就搭車番企
個人好似就黎訓低
番到屋企即刻仆上床訓
其實夜晚仲要番工
但我都住訓醒睇下有無好d先算
最後都係請左病假
真係好頭痛
星期六前一定要好啊
我唔要病住去玩><
|
2007 年 12 月 19 日 星期三  |
| 緣!? |
分類: 未分類 |
一天內我竟然不停遇到我的中學同學
下午係新城市遇到carman ho同Shirley
回家時係樓下遇到wilson
夜晚收工又係新城市遇到屎撈
其實仲有係大眾見到miss龔
之前一個也遇不到
今天卻一次過給我遇到
真的是有緣嗎?
突然有點懷念我的中學同學...
今天終於發覺自己其實都幾窮...
無錢啊~~~~~~~~
買完野就真係乾塘= ="
不過值得既~
|
2007 年 12 月 18 日 星期二  |
| 又忙完一天 |
分類: 未分類 |
呼~~~~
今日一次過KO左2個PRESENT 同1個TEST
KEY SKILLS個PRESENT好緊張
第一次開始就唔記得要講D咩
MISS話等我準備多陣先
第二次OK...不過臨尾又唔記得左一句
但係綜合黎計 我5分拎左4.2 分
第二個係FOOD & BEVERAGE既TEST
講真 我無時間 所以係接近無溫書狀態
靠考前死瞇爛瞇 分杯都考得OK
而且抽到個EASY既 --- 清碟
可惜清時掉左舊蘿蔔 又唔記得用手盤收BB碟
HOUSEKEEPING 既PRESENT最失敗
PRESENT完仲比阿SIR哦左一輪 唔提~
今日廚房堂炸野食
炸左蝦, 龍脷魚, 茄子, 南瓜, 蕃薯
都OK好食 不過食完個喉嚨好辛苦
(圖遲D補)
夜晚番工工工工工工
聽日同禧去睇”投名狀”
|
2007 年 12 月 12 日 星期三  |
2007 年 12 月 10 日 星期一  |
| 2007-12-10 |
分類: 未分類 |
上緊電腦堂...
好眼訓好眼訓好眼訓好眼訓
今日行程爆滿啊~~~~~
如果聖誕老人比個願望我...
我想沈睡廿個鐘 
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | »
|