きっと、君のために
離生日,還有1個月,10日。
k_h0708
暱稱: 君
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-06-27
孖day之1st d...
2010-09-17
2010-08-27
2010-07-23
好友名單
網站連結
禧禧'S BLOG
禧禧'S BLOG(QOOZA)
DORIS'S BLOG
Simon 's BLOG
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 144
留言總數: 13
今日人氣: 0
累積人氣: 1754
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 28 日  星期三   晴天


怨言... 分類: 未分類

Lee個時侯點解我咁得閒係度打緊blog而唔係傾緊電話!?

就係因為我既好老公譚景禧先生去左陪人地打邊爐

將佢既好老婆遺留左係屋企...

arm arm收線個陣又話唔去  番到屋企打比我

等左成粒鐘   忍唔住打去你屋企   未番...

打比英姐姐   你聽左

哦   即係去左  

突然覺得自己有d白痴    等咁耐為咩...?

不過算... 第一刻知道你去左自己係開始後悔

早知我早d出去la...

而家成11點幾   想出都出唔到

今晚你又唔知幾點先番

我都唔知點好啦...

 



with friends 分類: 未分類

很久沒有打的blog...又再打番

原因係見到simon個blog

令我覺得自己miss左我多野係要記低但無記到...

主要都係生活上發生既點點滴滴

今日走左eng堂

唔上eng堂對我影響無咁大

所以寧願用d時間黎陪小禧禧

之後12:30番去上Billy打機堂

上左半小時就落堂

d人走既走散既散

只剩下我&一班練打機ge classmates

我留低係為左幫d glasses 影相相

因為practial會考   但我分不懂   只好影低記

落堂後同左polly, simon, 阿dan & winnie 去西九食lunch

本身話去kfc既...

但simon兄 sushi癮起

於是去左明將食迴轉壽司

in fact 我係第一次去明將xd

但之前有聽過既

遲d同禧禧去食下先~

後尾九分都黎左

食到兩點幾三點就埋單lu

五個人一出店就影相

傳統既bbq相喔~~~~



註: 左下角is me```

仲影多左幅



(細聲) 我變瘦啦野xd

之後simon, dan, 九分話去旺角行街

winner join埋佢地

我無去  原本諗住番企

但見出開黎lee便

於是去左搵個次同禧打的個陣見到個條街

我嘗試諗番個架的士點行

之後一直行左無耐就比我搵到~!

原來唔算成條街都係賣個d公仔 & decor

大約佔成條街三份一到la,,,

不過d公仔真係好得意

有一間做緊清貨  d公仔賣到勁平

等我遲d去掃下貨先xd

行完就搭車番企lu~~~~


 



2007 年 10 月 5 日  星期五   晴天


懶洋洋~~~~~想念你= 分類: 未分類

最近整個人懶到不行

學不想上 工不想番

好像什麼事都變得無所謂 不想理

我也不知自己想怎樣

好恐怖喔

每天的生活好無聊

番學->番家->HEE

好想好想天天去找你

要你陪我 哪怕只有半小時

但我又怕會麻煩到你 比人串到飛起=3=

沒有你我好寂寞喔


放工又不第一時間打給我

你知不知道我會胡思亂想的...

我會以為你不想理我...(小聲)

所以記得放工後要立刻打給我

知嗎~~~



明天要番工

從明天開始  我又變回大堂的人

做了一個月水吧

大堂的技巧忘記得七七八八

又要重新學習

雖然我和你接觸的機會又會變得少了

但感覺卻像回到我們初相識的時候

一個水吧一個大堂

那...未嘗不是一件好事~(奸笑)

よし!

我要努力!




2007 年 9 月 21 日  星期五   晴天


雛型出來 + GM來港 分類: 未分類

今天見放學有空便出去油蔴地買東西

都差不多買齊

但我好怕會失敗><"



消息前一兩日就看到

但confirm去是今天

去邊?

咪去接golf & mike機lo~~

GM 25 號會來HK

仲會錄影勁歌金曲

25號星期二我有空去接機啊呀!~~~(亂奔)

因為那天放11:30 AM

飛奔出去應該趕得上

好!  我要去見GOLF&KIME>v<




2007 年 9 月 20 日  星期四   晴天


終於KO了一件! 分類: 未分類

這星期有很多事情要做

不過終於完成了一件

就是買了你的生日禮物

希望你會喜歡吧~

但我有朋友說送這個不太適合

我覺得無所謂阿

我們都喜歡就好

只是怕你會不喜歡...

另外也有一樣東西要準備

要趕快才行



尚餘6日_____