很久沒有打的blog...又再打番
原因係見到simon個blog
令我覺得自己miss左我多野係要記低但無記到...
主要都係生活上發生既點點滴滴
今日走左eng堂
唔上eng堂對我影響無咁大
所以寧願用d時間黎陪小禧禧
之後12:30番去上Billy打機堂
上左半小時就落堂
d人走既走散既散
只剩下我&一班練打機ge classmates
我留低係為左幫d glasses 影相相
 
因為practial會考 但我分不懂 只好影低記
落堂後同左polly, simon, 阿dan & winnie 去西九食lunch
本身話去kfc既...
但simon兄 sushi癮起
於是去左明將食迴轉壽司
in fact 我係第一次去明將xd
但之前有聽過既
遲d同禧禧去食下先~
後尾九分都黎左
食到兩點幾三點就埋單lu
五個人一出店就影相
傳統既bbq相喔~~~~

註: 左下角is me```
仲影多左幅

(細聲) 我變瘦啦野xd
之後simon, dan, 九分話去旺角行街
winner join埋佢地
我無去 原本諗住番企
但見出開黎lee便
於是去左搵個次同禧打的個陣見到個條街
我嘗試諗番個架的士點行
之後一直行左無耐就比我搵到~!
原來唔算成條街都係賣個d公仔 & decor
大約佔成條街三份一到la,,,
不過d公仔真係好得意
有一間做緊清貨 d公仔賣到勁平
等我遲d去掃下貨先xd
行完就搭車番企lu~~~~
|