本小姐17歲啦~~~~
哈哈~又老左一年
最先幫我慶祝既緊係禧LA```
呵呵 有蛋糕食 又有禮物收XD

^^^^おいしい!

*唔拆黎影XD
個CAKE同禮物我都好鍾意 ありがとう! 錫晒你XD
不過有D估唔到既係隻公仔
我開頭以為係BEAR 點知原來係小羊
幾開心你記得隻小肥羊XDXDXD
中午同卓西,珊姐 & 寶恩出左旺角
珊姐話MK E3出口等
我想講MK E出口只有E1&E2 囉...(默)
哈哈 珊姐作左個出口出黎
之後仲係扶手電梯扮路人同卓西講”唔該借借”
卓西真係讓開左囉∼哈
之後去左間CAFE坐
上到去即開大富翁玩~

講真我都好耐無玩過大富翁
雖然我屋企都有一盒...
玩左成兩個鍾
最終WINNER係我呀~哈哈哈
我合肥塊地起左四間屋
一踩就七千
D人係不停踩囉 收$收到手軟XD
珊姐 & 寶恩

玩完就食飯兼玩啤牌
突然有個蛋糕拎左出黎 仲唱埋生日歌
我見有人唱我咪唱埋一份
唱左兩句先醒起好似係自己生日
哈哈 原來個CAKE係我GA~

一人食四份一 好好味∼

仲有個白汁雞皇飯

之後就分左兩批
我同寶恩一齊番大圍
仲傾左好耐TIM
下午就番番過禧到
叫左PIZZA HUT 食
係我最愛既超級至尊
仲有蘑菇湯LA,,雞翼LA,,同埋意粉~~
正

夜晚仲玩SIMS 2
造左個小羊家XD
而家等佢地生小孩JA ~~
你地兩個要努力造人LA~!
|