きっと、君のために
離生日,還有1個月,10日。
k_h0708
暱稱: 君
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-06-27
孖day之1st d...
2010-09-17
2010-08-27
2010-07-23
好友名單
網站連結
禧禧'S BLOG
禧禧'S BLOG(QOOZA)
DORIS'S BLOG
Simon 's BLOG
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 144
留言總數: 13
今日人氣: 4
累積人氣: 1744
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 2 日  星期日   晴天


本小姐の誕生日です 分類: 未分類

本小姐17歲啦~~~~1852650988

哈哈~又老左一年

最先幫我慶祝既緊係禧LA```

呵呵 有蛋糕食 又有禮物收XD

圖片0091

^^^^おいしい!234

圖片0132
*唔拆黎影XD

個CAKE同禮物我都好鍾意 ありがとう!d16c4689錫晒你XD

不過有D估唔到既係隻公仔

我開頭以為係BEAR 點知原來係小羊

幾開心你記得隻小肥羊XDXDXD



中午同卓西,珊姐 & 寶恩出左旺角

珊姐話MK E3出口等

我想講MK E出口只有E1&E2 囉...(默)

哈哈 珊姐作左個出口出黎420

之後仲係扶手電梯扮路人同卓西講”唔該借借”

卓西真係讓開左囉∼哈

之後去左間CAFE坐

上到去即開大富翁玩~

圖片0133

講真我都好耐無玩過大富翁

雖然我屋企都有一盒...

玩左成兩個鍾

最終WINNER係我呀~哈哈哈70bff581

我合肥塊地起左四間屋

一踩就七千

D人係不停踩囉 收$收到手軟XD

珊姐 & 寶恩34

圖片0175

玩完就食飯兼玩啤牌

突然有個蛋糕拎左出黎 仲唱埋生日歌

我見有人唱我咪唱埋一份

唱左兩句先醒起好似係自己生日ase

哈哈 原來個CAKE係我GA~

Teramisu 2

一人食四份一 好好味∼

14 Teramisu

仲有個白汁雞皇飯

白汁雞皇飯

之後就分左兩批

我同寶恩一齊番大圍

仲傾左好耐TIM

 

下午就番番過禧到

叫左PIZZA HUT 食af48944b

係我最愛既超級至尊178

仲有蘑菇湯LA,,雞翼LA,,同埋意粉~~

218

圖片0225

夜晚仲玩SIMS 2

造左個小羊家XD

而家等佢地生小孩JA07~~

你地兩個要努力造人LA~!

 



2007 年 12 月 1 日  星期六   晴天


公公生日~~~ 分類: 未分類

其實12月1日唔係公公生日正日

不過佢地計舊曆

我都唔知正日係邊日

點都好

公公生日快樂~~~~221

祝你
身體健康~~~~91 
長命千歲~~~~~315

 



因為太肚餓

所以無時間影野食

不過有影生日蛋糕

榛果香蕉蛋糕

榛果香蕉蛋糕

中間有兩層香蕉

超好味~~shootingstar

唯一唔鍾意係最面個D蜜桃,,,

兩個月大的小表弟浩銘都算全場焦點之一

D人一黎就小銘小銘搶住抱

好受歡迎呢~~~

希望佢大個會認得我啦...

下一日就到我生日啦~~!1131190939

 



2007 年 11 月 30 日  星期五   晴天


掃貨 分類: 未分類

早上對不起喔

你那麼累我還不斷騷擾你

其實在你睡時

我哭了半小時有多

不知你知不知道...

一直在想 我上來是來阻住你睡覺的吧

但見你睡醒時 那個精神完全不足的樣子

發覺自己很任性ne~(笑)

所以那時沒有告訴你我哭過的事

對不起對不起對不起喔
 



 

 

下午回學校上lecture堂

有走火警演習!

不過大家落到playground根本就是你一堆我一堆在聊天...

離開school 去了深水涉那條與禧經過的賣批發的街

買了一對大根拖鞋同豆腐攬枕

埋單唔使一百~!yes !

老公要不要買對 可以和我湊成一對xdxd

還掂你家那對都快要死了





之後去左鑽石山荷里活廣場

本身只係諗住去A-1買舊包啃

點知比我見到那裡搞緊個迷你扭蛋城

哈哈   即刻沖左落去lo~



*只係影到一part ja><

都抽左好幾個



仲有ar  荷里活d X'mas 裝飾幾靚!

有影相喔∼







最鍾意lee個xd

期待new town plaza 個裝飾^^




老公 我聽日6∼7點就番ga la

cake又好撻又好

記得準備定同我倒數生日喔~~~>3<

番黎再phone you la~






2007 年 11 月 29 日  星期四   晴天


ar Dan お誕生日おめでとう!! 分類: 未分類

阿Dan 生日快樂喔~~

雖然今日無去你個唱k生日party

但都希望你今日玩得開開心心

有個難忘既生日!~~

我就無你咁好彩 我生日係sun

如果係星期1∼5 我諗佢地都會去陪我唱k ga...(泣)



本身今日學校有畢業典禮 唔使番既

點知要補課

番左去上Sue Wong 兩堂

第一堂講d好重好重既餐車

又燒肉車又酒車又甜品車

好似下個Sem & year 2 要開車車tim~~~

第二堂學bar set up 學搖cocktail

整左幾款drink

一般啦...只係飲到d梳打水味

不過miss搖個陣幾型

有機會試下先~~



哈哈~ 一陣出去等禧收工





照片大晒冷xd 分類: 未分類

因為之前miss左無打日記

所以影落既相都無法公諸於世

今次就索性一次過show晒

滿足下我d晒相意慾xd

----------------------------------------------------------------

星期二係麻布茶房食既luch

叫麻房風免治肉醬蛋包飯    oishi~~

wincy + ar bi

九分 + 阿希

日本人名字的版子

水果批

焦糖燉蛋

Sue Wong 個混血兒女女

simon

 阿dan

阿如如如如如如xd

半邊雞



西冷牛扒配薯條



玫瑰紅酒 & 白酒



無聊得制影下d pen

open day ge deco



我摺既water lily

 

以下都係禧禧d相 xd

放心   得幾幅ga ja (笑)

 

<---- これは大好きだ>////<

<---- これも!

<---- これも!


 

かわいい∼∼∼∼∼∼∼>///<