| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 10 日 星期二  |
無力感繼續  |
分類: 未分類 |
無力既感覺依然繼續,
實在懷疑,
究意係本身無事奉既能力,
定係根本GET錯晒天父既說話?
亂爆。
好想好想有人話我知,
但理智同規矩又告誡我,
不可為之。
討厭理智,
討厭規矩,
討厭自己。
煩死。
|
| 發表時間:2009-03-10 07:54 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 9 日 星期一  |
無力感  |
分類: 未分類 |
用自己方法既後果,
係吃力不討好。
簡單既一餐茶,
係難過得要死,
死忍難忍,
才令自己無失控於人前。
難為眾人極力交戲,
最最最傷心既係,
身邊人唔爭氣,
小小既道歉,
跟悔意都沒有,
台階都已經築好,
扶住都唔肯走,
不能再埋怨別人不給機會,
唔願意長大係一回事,
總不能日子是過了,
但真的沒長大。
後悔得要死,
以為多露面,
可以有點點改變,
E說得對,
“你以為自己係神,
可以改變事情?”
雖然無覺得自己係神,
但確用了自己的方法,
自己的時間表去做,
愈珍惜愈用力,
反而弄巧反拙,
如果可以,
真希望所有事都沒有發生過。 |
| 發表時間:2009-03-10 07:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 24 日 星期六  |
| 家暴小感 |
分類: 未分類 |
今日小組聚會,
有人提議為反家暴條例祈禱,
我反對,
當時既反對理據唔係好清晰,
不過,當時係覺得,
睇係有睇過一些相關既報道,
但係實則條理既作用呀,
提出反對既重點呀,
真係一知半解,
反感係無清楚,明白既情況下,
只因為而家大部份基督徒企出黎話要反對既情況下反對,
而且反對既動機係因為針對同性戀者,
我個人係堅決反對咁樣既反對既態度,
同性戀係聖經裡面係罪,
但係未因為呢班人犯了罪,
我地就要拒他們於門外,
連法律保障既權利都唔配享有呢???
有千萬個問號。
睇返更多有關此例既資料,
異性同居者都係被保障既家暴行例,
就因為單單係異性戀,
所以就算佢地所行既係聖經裡面既罪,
我地都可以接受,
認為立例跟社會道德問題就無抵觸???
其實最想表逹既係,
而家反對既,
又有幾多人真正去睇過分晰過這條條例既本義,
明白係未應該反對,
同反對既觀點係咩,
定係因為有一班基督徒行出黎,
話咁樣即係支持同性戀合法化wor,
其他基督徒未消化過當中既問題,
只係見到同性戀呢3個字就起晒“鋼”,
唔理問題所在,
覺得係基督徒既話,
只要涉及同性戀問題,
就應該起黎反對呢???
或許會有人覺得我好麻煩,
但唔希望人云亦云,
更唔希望因某被標榜愛神既人既強烈反應,
就硬塞我都要認為岩,
有其他意見既都係錯晒。
小感。
|
| 發表時間:2009-01-25 02:44 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 32 | » |
|