| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 25 日 星期一  |
| 聖誕愚人節 |
分類: 未分類 |
鈐鈐…鈐鈐..
「喂…」
『呵~呵~呵~ Mer-ry Christ-mas….』
「…」<<<對方無言中
『K..(!!啪!!<<<正想繼續話題時聽到電話筒另一方傳來)…』T^T”
1/100000000秒後,
鈐鈐….鈐鈐…
『XC, 你個…』迪正想破口大罵之際
「喂..」<<<女聲???
『下??!!』立刻裝出一副賴可人聲『唔應 XC 呀, XC Lee呀。』
「…」<<<你都算大排呀,我打電話黎呵左2聲你就搵人代接???
「喂, 邊位 ???」<<<男聲!!!!
『唔該XC Lee呀, …阿李x祥呀。』<<<迪心諗講中文名會唔會好dd呢??!!!
「…」對方呆左3秒3「佢唔係到wor, 可能飛左條線返黎, 你邊位搵佢???….。」
就係咁, 正當家家戶戶唱緊聖詩食緊火鷄脾交換緊禮物既聖誔節下午, 迪唯一想做既就係搵個洞黎捐。
|
| 發表時間:2006-12-27 01:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 聖誕日主憐迪 |
分類: 未分類 |
返左黎已經兩個禮拜多, 原本當時係諗住要寫返晒個 『瑪露迪紅白藍行行企企四圍睇之 “國境之南,太陽之西”迪迪向世界中心呼嚕呼咾』既日記。
日覆日電視接電視上網跟上網痴呆繼續痴呆, 想做要做同應做既事可想而知就係通通都無做過。
其實實情原本本來都係諗住仍然日覆日電視接電視上網跟上網痴呆繼續痴呆地過日子。
聖誕日, 可能又或者主耶穌都覺得迪如果仲係日覆日電視接電視上網跟上網痴呆繼續痴呆地過日子的話只有死路一條, so因為隔離屋既adsl receive時有時無, 迪終於肯的起心肝去面對現實 – 做下其他野。
2006年仲有1, 2,3,4,5,6日,目標係係2007前解決晒個d想做要做同應做既事!!!!!
|
| 發表時間:2006-12-27 01:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 11 日 星期六  |
| 芒果晒太陽 |
分類: 未分類 |
琴晚係公司攞左幾個大芒果返黎, 諗住整芒果布丁星期一帶返去比大家食。 但迪怕佢地唔夠熟, hehe~所以……
 
人地話放米缸就會快熟d, 咁迪係d唔湊米氣既人黎, 米缸???真係mission impossible。 放太陽底晒下佢, 晒呀晒呀晒, 又真係好似熟左d wor。^++++++^
|
| 發表時間:2006-12-13 07:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 32 | » |
|