| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 11 日 星期三  |
| 恐怖西洋菜 |
分類: 未分類 |
很感動, ken今日煲左西洋菜湯。
係迪骨錄骨錄飲緊大碗湯既時候,
隔離枱拿拿姐 : 「….西洋菜裡面會有水蛭, 洗得唔乾淨既話食左落肚, 有人就係咁2年內比佢食晒d內臟死左…」
迪係咁樹高對耳仔『真嫁???』好嘔心下者。
『咁佢地有無洗乾淨嫁???』當你見過J用佢洗碗既膠手套黎攪個桶pancake粉,大家串鷄串時個d污糟求其法, 你就會好似迪咁眼凸兼放低手上個碗湯。
「梗係無la, 洗???你就想law。」多金係到答嘴。
『咁點算呀???』頭先迪仲為左食到大煮西洋菜而暗喜。
「無家la, 遲d d虫就會食晒你d內臟, 咁你未死law。」死人頭又係到嚇鬼人。
『hhaha~最多未齊齊1年後死。』你都有飲嫁死人頭。
雖然唔多信咁好彩中古又唔係幾信食左都無得救, 但都係唔放心…
『ken, 拿拿姐話西洋菜唔知有d咩蟲, 會食人內臟嫁, 你煲之前有無洗乾淨????』
「梗係有la, 我用鹽水浸左成粒鐘嫁la。」
ken咩時候都令人咁放心!!!!!
|
| 發表時間:2006-10-13 06:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 10 日 星期二  |
| dede |
分類: 未分類 |
迪媽打黎, 兩母女又係到天南地北東拉西扯,
『咪咪, 講d攪笑野過你知…
前排我同班fd食飯, 大家又講開summer返唔返歸既問題, 咁大家就問我會唔會返去, 我就話佢地知唔會lu, 7月時返左過去, 而且姨過黎同我去旅行, dede又話諗住grad.左之後1,2月過黎, 所以都唔會返去。
咁講開dede, 大家都好似好有興趣咁, 七嘴八舌咁問關於佢既問題又問有無相睇, 咁佢同阿凡一齊影既個張相仲係mobile。 我已經同佢地做晒心理準備, dede同我唔似樣亦唔靚仔係好傻QQ咁既樣, 大家唔理, 在座既女孩子們都兩眼發光, 充滿期待。
當我電話傳左一圈, 大家靜晒, 發晒光既兩眼變左發晒呆law。<<<XDDDDDDD笑死迪
最後, 其中一個男既fd出黎打圓場,「佢下巴有d似你。」…』
迪咪好認命地做總結「佢真係唔靚仔。」<<<好!!!!!迪咪,迪今日終於證實MISS吹同dede都係執返黎嫁la。
不過講句真心話呀, 唔係迪私心, 迪覺得dede真人比上鏡好睇好多, 而且我迪dede既正點又點會係個2” x 1.5”框框可以盡見嫁。
|
| 發表時間:2006-10-13 06:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 9 日 星期一  |
| 笑76 |
分類: 未分類 |
迪係個勤奮上進,好學不倦既好學生黎。一有時間就會爭取學習機會, 今晚收夜有閒時, 迪當然唔會放過呢d大好既機會….
『J, 罩往字豬媽仁da生鞋華。』( “J, 教我幾句罵人的上海話。”)
「你想學咩呀?? X街, x你, x家橙<<<x純粹係因為迪唔識打個d字, …或是什麼的??」連 “洗”同”死”既廣東話都分唔開既J, 講起廣東話粗口黎未必字正腔圓但都鏗鏘有神。
『唔….』迪心諗要學就學D實用D既『咁, “死仔包” 陣羊梳???』( “咁,…怎樣說??”)呢個好呢個妙呢個夠實用,學完就可以攞黎鬧佢XDDDDDDDDDD
「什麼???」J開始R頭。
迪見佢R頭就開始解釋『“死仔包” blu絲包奶da, 金”豬仔包” 絲尾yo乖c, 爺金…』( “死仔包不是包來的, 跟豬仔包是沒有關係, 也跟….”)
正係迪加以解釋, ken不斷重複”死仔包”以為咁J就會喚醒佢內在斷層既記憶時…..多金閃出,卷晒利,bb baba對J講左一堆野<<<因為佢講得太快迪根本聽唔明亦聽唔清楚所以表過不錄。
唔知係迪既解說太深入淺出定係ken既吹眠術終於有效又或者係多金既bb baba講得太動聽, J最後吐出左句「”笑76”!!!」全部人靜晒「你只要站到馬路上大聲說這句, 包你被人大巴打到去FLINDERS STATION。」
個一刻, 迪突然覺得得神(奇), 下次只要落街對住馬路大罵『笑76!!』就唔駛行10分鐘又唔洗搭霸王車就可以去到FLINDERS STATION, 就好似玩緊大富翁你係黃泥涌附近抽到張機會而裡面話 “往九龍塘火車站, 如經由此去可得獎金2千” 唔駛驚下次會擲到入獄又有$收個種飄飄然既感覺。
|
| 發表時間:2006-10-10 09:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 32 | » |
|