| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 6 日 星期五  |
| 麻爐迪0˚C工廠 – 迪迪企(起)身提你咪薯(tiramisu) |
分類: 未分類 |
Ingredients:
|
|
19cm(7.5”) |
24cm(9”) |
|
Mascarpone Cheese |
500g |
630g |
|
Whipped Cream |
250ml |
315ml |
|
蛋黃 |
4隻 |
5隻 |
|
蛋白 |
4隻 |
5隻 |
|
魚膠粉 |
2湯匙 |
2.5湯匙 |
|
水 |
80ml |
100ml |
|
Caster sugar |
100g |
125g |
|
Sponge Fingers |
視乎做一層定二層同餅既大細, 最少8條以上 |
|
Espresso |
1 shot |
2 shot |
|
Amaretto |
5茶匙 |
6茶匙 |
|
Vanilla Essence |
1茶匙 |
1.5茶匙 |
|
可可粉(舖面) |
適量 |
Method :
1. 模底舖上保鮮紙。
2. Espresso待涼。
3. 魚膠粉+水座熱待溶<<<最好邊開火邊煲佢。
4. whipped cream用手打至企身, 備用。<<<千祈唔好懶用機打,迪受過敎訓
5. 蛋白座熱水用機打至企身, 備用。
6. 蛋黃+caster sugar用機打至忌廉狀 è +mascarpone cheese<<<放前記得倒左或抺乾裡面d水, 用打蛋器攪勻<<<據說打得太勁d cheese會出水,所以用手打勻而且放暖左既cheese都好軟好易 打 è +vanilla essence+溶左既魚膠粉<<<用篩隔住落就唔會有粒粒 è +蛋白分次伴入 è +打好既whipped cream。
<<<由+cheese開始用手打蛋器攪勻就無哀。
7. espresso + amaretto<<<可以試下味,鐘意酒味勁d就加多少少酒,不過迪就真係試唔到有咩酒味 è 將酒espresso用掃掃上sponge fingers既上下左右。
8. 將酒啡sponge fingers舖底<<<唔好放得太貼模邊 è +1/2個兜勻到一pat pat既cheese è 再+一層酒啡sponge fingers è +淨低個pat既cheese, 抺平。
9. 放雪櫃雪佢3,5,7日就唔好la, 3,5,7個鐘到<<<即係3粒鐘唔得未雪夠5粒鐘再唔得再雪,7粒鐘後都企唔到起身既話就即係certified!!!!!
10. 凝固後取出篩入可可粉 è 可用熱毛巾圍邊脫模。

呢個係第一次整黎賀阿e既birthday, 7”模淨係用左一層sponge fingers, but迪鐘意有2層既sponge fingers多d無咁漏。<<<hehe~~因為多左料,迪另外又整左個2層既。

呢個係整黎for多金既birthday, 因為人多所以迪就買左個9”模, 幾gd嫁呢個9”模可以切到成16件, 咁當然la, 唔會好大件但又唔會切到爛容容。 但係迪打衰左個whipped cream, 再打過時又唔夠whipped cream, 見雪櫃有thick cream未諗住攞黎頂上, “TMD” BULLA隻thick cream用奶黎扮cream, 嬲得我呀!!!!
因為唔夠cream或者魚膠粉又落多左既關係<<<迪覺得可以落少d, 個cake唔係幾夠creamy。
攞個cake出黎時大家都露出加許既表情, but食完後……
”金玉其外, 敗絮其中” 係我唯一讀到既眼神。
|
| 發表時間:2006-10-09 09:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 4 日 星期三  |
| 多金, 生日快樂!!! |
分類: 未分類 |
係…
迪堅持唱 :
『恭祝你福壽與天齊,
慶賀你生辰快樂,
年年都有今日…..』
唔準高唔識廣東話跟唔到迪而唱返 :
「Happy Birthday to u,
Happy Birthday to U,
Happy……」
同Wilson唔識年年今日而唱中文版 :
「祝你生辰快樂,
祝你生辰快樂,
祝你……」蒙騙過去 仲有其他人都無我地咁好氣之下….
多金係一遍五音不全,唔中唔西, 唔知唱緊咩既情況中唔知唔覺咁已經許埋願, 呼呼一吹, 就吹走左佢青春既2,8年華wahkakkkk~「離譜。」<<<唔係迪講嫁係拿拿姐話佢嫁乍。

話說食飯前, 有人送左個好大既花籃黎比多金, 佢條友一見到, 好大聲咁話 「嘩!我仲未死wor。」超爆笑, 真唔得佢死。
雖然唔知佢許左咩願, 不過迪知佢希望係30前有番自己事業, 迪祝福佢可以願望成真^++++++^
|
| 發表時間:2006-10-06 07:51 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 3 日 星期二  |
| 注定今天要我遇上你… |
分類: 未分類 |
應承左拿拿姐整餅, 又為免出醜, 決定用tiramisu黎蒙混。
買晒材料, 買埋新既9”蛋糕模, 就係買唔到mascarpone cheese。每次都係咁, 人人話好容易買既野, 到左我就好似萬里尋咩咁, 唔踏過千山萬腳都唔會買到。
去Safeway(<<<全city最大既supermarket)睇, 貨架上連招紙都無張, 過對面街間IGA又係連影都無, 再去 ”喵CENT” 間Coles(<<<全city第二大supermarket,其實city不過得呢二間大型super咁大把), 嘩!大大張 “low price”既招紙寫住mascarpone cheese”但放眼望去個架係空既。其實可以改整其他cake, but唔死心唔死心, 亦唔信邪唔信邪, 其實更多係決定要整要整就要整, 所以決定要去埋flinders附近間細Coles, 呢間平時成日都去但都係見過有mascarpone cheese一次咁多多。
唔想同陽光玩遊戲又拎住幾大袋野, 諗住搭2個站霸王車。企係紅綠燈前, 見住架55號駛近埋黎<<<今次記住左係55號la。
紅燈。
我等緊綠燈。
你落車。
我跟你係半條馬路既距離。
紅燈。
我望住你。
你望住我。
我跟你都唔確定是否對方。
紅燈繼續。
我向你笑。
你向我笑。
因為你笑我才確定自己沒有錯。
綠燈。
我仍站著。
你走過來。
可能你無想過我站在原地等你。
綠燈。
『hi~』
「hi~ long time no c!」
『yep~ how a u these days??』
「same, I’ve just finished the class.」
係零點零一秒我決心努力尋找話題希望再跟你多聊一會。
『where do u live now???』
「xxxx, xxxx」
綠燈繼續。
我過馬路, 上左你上過既車, 企左你企過既位置。
默默望住你過馬路。
希望你會朝我這邊望一眼, 一眼就好。
是~那次是我先下車, 也沒有回頭望你一眼。
算~就當扯平。
紅燈。
電車開。
原來自己真的很傻。
其實你跟本不想多談。
紅燈繼續。
電車依然動著。
你已經不在我視線範圍。 滿腦子仍時紅燈。
但心是綠燈。
我知是天注定要我今天遇上你。謝謝!!!!
|
| 發表時間:2006-10-03 06:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 32 | » |
|