KitKit掀Hin手一起飛...
             同是天涯^______^快樂人,相逢只因太相知
kitkithinhin
暱稱: 鋼牙瑪路迪
性別: 女
國家: 其他國家
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
無力感繼續
無力感
家暴小感
應有的尊重
35
文章分類
全部 (95)
每月文章
站內搜尋
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 10 月 6 日  星期五   晴天


麻爐迪0˚C工廠 – 迪迪企(起)身提你咪薯(tiramisu) 分類: 未分類

Ingredients 

 

19cm(7.5”)

24cm(9”)

Mascarpone Cheese

500g

630g

Whipped Cream

250ml

315ml

蛋黃 

4 

5

蛋白 

4 

5 

魚膠粉 

2湯匙 

2.5湯匙 

 

80ml

100ml

Caster sugar

100g

125g

Sponge Fingers

視乎做一層定二層同餅既大細, 最少8條以上 

Espresso

1 shot

2 shot

Amaretto 

5茶匙 

6茶匙 

Vanilla Essence

1茶匙 

1.5茶匙 

可可粉(舖面)

適量 


Method :
1.           模底舖上保鮮紙。
2.         Espresso待涼。
3.         魚膠粉+水座熱待溶<<<最好邊開火邊煲佢。
4.         whipped cream用手打至企身, 備用。<<<千祈唔好懶用機打,迪受過敎訓
5.         蛋白座熱水用機打至企身, 備用。
6.         蛋黃+caster sugar用機打至忌廉狀 è +mascarpone cheese<<<放前記得倒左或抺乾裡面d,           用打蛋器攪勻<<<據說打得太勁d cheese會出水,所以用手打勻而且放暖左既cheese都好軟好易    打 è +vanilla essence+溶左既魚膠粉<<<用篩隔住落就唔會有粒粒 è +蛋白分次伴入 è +打好既whipped cream
<<<
+cheese開始用手打蛋器攪勻就無哀。
7.         espresso + amaretto<<<可以試下味,鐘意酒味勁d就加多少少酒,不過迪就真係試唔到有咩酒味 è 將酒espresso用掃掃上sponge fingers既上下左右。
8.         將酒啡sponge fingers舖底<<<唔好放得太貼模邊 è +1/2個兜勻到一pat patcheese è +一層酒啡sponge fingers è +淨低個patcheese, 抺平。
9.         放雪櫃雪佢3,5,7日就唔好la, 3,5,7個鐘到<<<即係3粒鐘唔得未雪夠5粒鐘再唔得再雪,7粒鐘後都企唔到起身既話就即係certified!!!!!
10.      凝固後取出篩入可可粉 è 可用熱毛巾圍邊脫模。 

 

呢個係第一次整黎賀阿ebirthday,  7”模淨係用左一層sponge fingers, but迪鐘意有2層既sponge fingersd無咁漏。<<<hehe~~因為多左料,迪另外又整左個2層既。


呢個係整黎for多金既birthday, 因為人多所以迪就買左個9”, gd嫁呢個9”模可以切到成16, 咁當然la, 唔會好大件但又唔會切到爛容容。 但係迪打衰左個whipped cream, 再打過時又唔夠whipped cream, 見雪櫃有thick cream未諗住攞黎頂上, “TMD” BULLAthick cream用奶黎扮cream, 嬲得我呀!!!!
因為唔夠cream或者魚膠粉又落多左既關係<<<迪覺得可以落少d, cake唔係幾夠creamy
攞個cake出黎時大家都露出加許既表情, but食完後……
金玉其外, 敗絮其中
係我唯一讀到既眼神。

 

 

 

 

 

 

發表時間:2006-10-09 09:00 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 4 日  星期三   晴天


多金, 生日快樂!!! 分類: 未分類



迪堅持唱 :
『恭祝你福壽與天齊
     慶賀你生辰快樂
,
     年年都有今日…..


唔準高唔識廣東話跟唔到迪而唱返 :
Happy Birthday to u,
    Happy Birthday to U,
    Happy……


Wilson唔識年年今日而唱中文版 :
「祝你生辰快樂,
    祝你生辰快樂,
    
祝你……」蒙騙過去 

仲有其他人都無我地咁好氣之下….

多金係一遍五音不全,唔中唔西, 唔知唱緊咩既情況中唔知唔覺咁已經許埋願, 呼呼一吹, 就吹走左佢青春既2,8年華wahkakkkk~「離譜。」<<<唔係迪講嫁係拿拿姐話佢嫁乍。


話說食飯前
, 有人送左個好大既花籃黎比多金, 佢條友一見到, 好大聲咁話 「嘩!我仲未死wor。」超爆笑, 真唔得佢死。

雖然唔知佢許左咩願, 不過迪知佢希望係30前有番自己事業, 迪祝福佢可以願望成真^++++++^

 

 

 

 



發表時間:2006-10-06 07:51 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 3 日  星期二   晴天


注定今天要我遇上你… 分類: 未分類

應承左拿拿姐整餅, 又為免出醜, 決定用tiramisu黎蒙混。 

買晒材料, 買埋新既9”蛋糕模, 就係買唔到mascarpone cheese。每次都係咁, 人人話好容易買既野, 到左我就好似萬里尋咩咁, 唔踏過千山萬腳都唔會買到。

Safeway(<<<city最大既supermarket), 貨架上連招紙都無張, 過對面街間IGA又係連影都無, 再去 CENT” Coles(<<<city第二大supermarket,其實city不過得呢二間大型super咁大把), !大大張 “low price”既招紙寫住mascarpone cheese”但放眼望去個架係空既。其實可以改整其他cake, but唔死心唔死心, 亦唔信邪唔信邪, 其實更多係決定要整要整就要整, 所以決定要去埋flinders附近間細Coles, 呢間平時成日都去但都係見過有mascarpone cheese一次咁多多。

唔想同陽光玩遊戲又拎住幾大袋野, 諗住搭2個站霸王車。企係紅綠燈前, 見住架55號駛近埋黎<<<今次記住左係55la

紅燈。
我等緊綠燈。
你落車。
我跟你係半條馬路既距離。

紅燈。

我望住你。
你望住我。
我跟你都唔確定是否對方。

紅燈繼續。

我向你笑。
你向我笑。
因為你笑我才確定自己沒有錯。

綠燈。

我仍站著。
你走過來。
可能你無想過我站在原地等你。

綠燈。

hi~
hi~ long time no c!
yep~ how a u these days??
same, I’ve just finished the class.
係零點零一秒我決心努力尋找話題希望再跟你多聊一會。
where do u live now???
xxxx, xxxx

綠燈繼續。
我過馬路, 上左你上過既車, 企左你企過既位置。
默默望住你過馬路。
希望你會朝我這邊望一眼, 一眼就好。
~那次是我先下車, 也沒有回頭望你一眼。
~就當扯平。

紅燈。
電車開。
原來自己真的很傻。
其實你跟本不想多談。

紅燈繼續。

電車依然動著。
你已經不在我視線範圍。

滿腦子仍時紅燈。
但心是綠燈。

我知是天注定要我今天遇上你。謝謝!!!!

 

 

發表時間:2006-10-03 06:43 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]