KitKit掀Hin手一起飛...
             同是天涯^______^快樂人,相逢只因太相知
kitkithinhin
暱稱: 鋼牙瑪路迪
性別: 女
國家: 其他國家
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
無力感繼續
無力感
家暴小感
應有的尊重
35
文章分類
全部 (95)
每月文章
站內搜尋
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 9 月 16 日  星期六   晴天


上網上出火 分類: 未分類

最近迪一上網就覺得好上火, 原因之一係成日都入唔到msn, 就算係msn無咩特別野同豹豹講但上緊網hi唔到佢隻野就會覺得週身唔至在。

最最最令我火爆既就係上網成日斷線, 可憐我呢個窮鬼村姑迪仲係用緊dial up 56k, 每次再上返網都要再比$$$, 原本一日上一次3毫子就可以攪掂, 但而家係上唔夠半粒鐘, 斷線, 再打,又斷,再打, 再斷, 33毫又3毫之後迪已經忍無可忍, 好好好!!!唔上law~~睇下你想點?! 迪唔記得講佢斷線係因為有人打黎, 雖然迪明確表示拒絶接聽, 但佢3秒之後就會話online失敗, @#$%

當然呢d @#$%既咒罵只係對個supplier la, 打黎個個, 比迪天大既膽都唔夠膽@#$%佢地, y??? 除左迪咪同迪姨之外, 仲有邊個會失驚無神咁打迪屋企電話嫁。其實我真係好佩服佢地兩條友, 一程小巴距離既dede唔打, 隔兩條村既miss吹唔搵, 係要打比個十萬九千里隔左個南極洲同幾千隻北極熊既迪, 但最最最慘情既係, 佢地打黎通常都係
先講迪咪,
: 『打比我, 有咩事???
迪咪 :「呵呵~~
             
我去緊茶樓
             
我行緊超市
             
我買緊餸
             
我食完飯落樓行下… 
              我返緊屋企
              
+無野嫁見悶得閒未打比你law, 電話費又咁便….。」
(心裡) : @#$%xzy<<<鬧緊電話公司嫁乍唔關迪咪事嫁。 

到迪姨,
: 『做咩呢個時候打比我, 有咩事??? 

迪姨 : 「呵呵~~
              
我飲緊下午茶食緊燒鵝米ma….
              
西田大特價, 我行緊街
             
去完護協, 去緊好好食小排骨菜飯
             
+未打黎引下你law。」
: 『變態嫁你。』
最最最近打黎既通常係
「我睇到件衫好靚好便, 我買左帶過黎比你….。」<<<你喜歡未買law, 迪就算say no你都係想買嫁la
xxx帶唔帶得過黎嫁??我見到….」<<<點鬼知,迪又唔係做海關 
「我諗住由aaaabbbb再睇埋cccc…….dddd….eeee….」迪姨。<<<迪真係無咩頭緒邊到打邊到law 

即係咁, 親愛既迪咪同迪姨你地兩位行行好, 唔好成日係迪上網時候打黎, 其餘時間迪都係好歡迎你地打黎嫁。

 

       

發表時間:2006-09-19 01:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 15 日  星期五   晴天


麻爐迪0˚C工廠 – 迪迪薄命雛菊蛋 分類: 未分類

過左黎呢邊, 迪開始玩煮飯仔, 以前35時都會約大班FRIENDS上黎開P, 等迪過下下廚隱 , 但自從housemate走佬大屋搬細屋又拋個身出做………. part-time job之後咁既情懷真係一去不返忘記得一乾二淨廚藝自然變得一落千丈心情更加一蹶不振煮出黎既野簡直係一塌糊塗<<<d一一都係迪既謙虛之詞黎既者只有0.0001%先係事實。

 

呢年幾真係好少會煮31湯白飯任裝<<<其實係未試過而且迪係無電飯煲既, 平時3餐都係食垃圾多, SORRYYY!!!!係垃雜野多, 唔好問我點解唔食飯都會攪到咁肥獅大隻, 呢個唔係今日既topic, 咳咳~~不過迪有時都會DIY, 而係我既DIY裡邊既NO.1就係 迪迪薄命雛菊蛋 呢個迪迪薄命雛菊蛋真係唔係浪得虛名, 迪迪每次都真係括左出去, 攞條命黎搏, 不懼沙門士又無懼呢個禽流感,, 所以真係名附其實。 話佢係NO.1唔係因為佢係我能手菜裡邊最最最出色, 亦唔係最最最好味, 而係佢係我nX7X52X1.5咁多餐裡面出現既頻率係NO.1, 唔信?!

 

上湯藻藻素面加隻迪迪薄命雛菊蛋

茄茄意粉又要加隻迪迪薄命雛菊蛋

唔好睇佢地咁鬼樣, 其實呢D都係迪平時既主要食糧之一。 想要加餸既話, 迪就會開住豹豹個BLOG, 睇住佢大魚大肉既相黎塞飽個豬迪肚。 呵呵~~

 

 

 

 

 

發表時間:2006-09-19 01:05 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 14 日  星期四   晴天


蘋果東方帶大睇警訊敎育大既香港人 分類: 未分類

迪迪逛完街, 豬下豬下咁返屋企, 係大堂入口處, 見到位貎似印度人既伯伯禁緊對講機請人為佢開大堂門。

 

雖然度門唔係窄到兩個人一齊過會過唔到, 而迪又未肥到會賺爆到門, 但佢都好鬼醬土文, 處處都讓迪先行, 咁迪就報以一笑以示謝。 佢問迪係未係到住, 迪就狂點個豬頭, 死命認係, 慌死人地以為佢係白撞兼居心不良既小偷迪。

 

 

lift, 伯伯開始BB爸爸, 話黎係探個朋友, 個朋友係菲律賓黎, 無朋友又唔慣所以自己就黎陪佢。 迪一直笑笑笑<<<禮貎地, 猜想伯伯都係見悶搵下人講下野。 薯不知, 佢出lift時邀請迪去佢朋友屋企, 介紹友人過迪認識認識, 見迪呆左既豬樣, 佢話一係食din, 即係咁, 雖然覺得佢真人真事兼真誠想朋友多一個朋友, …. 呆左33, 迪做左個痛苦既決定, 堆起個狗到唔狗既笑容講左個假到唔假既籍口, 揮手關門莎喲啦啦。

 

千祈千祈唔好怪, 因為迪係蘋果東方帶大睇警訊敎育大既香港人, 真係好難三九唔識七跟你返屋企識人law

 

 

發表時間:2006-09-16 02:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]