KitKit掀Hin手一起飛...
             同是天涯^______^快樂人,相逢只因太相知
kitkithinhin
暱稱: 鋼牙瑪路迪
性別: 女
國家: 其他國家
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
無力感繼續
無力感
家暴小感
應有的尊重
35
文章分類
全部 (95)
每月文章
站內搜尋
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 4 月 23 日  星期日   陰天


唉! 鬱悶 分類: 未分類

咪咪一早打電話黎…….問我做緊咩……未話佢知陪緊d仔仔女女晒太陽佢以為我買左好多公仔……..我話佢知我d仔仔女女係仙人掌…..而家有成十幾棵時佢即刻話 你瘋瘋癲癲咁點過落去呀!, 女!”……勁傷心呀..我係佢寶貝女黎嫁ma…….竟然咁話我…..

Paul paul仲未出院……醫生話佢肺炎…….連佢自己都好似無晒鬥志……成日話見到阿公又話見到太婆 …..paul paul不嬲都成日諗埋一邊…….咪咪話佢問隔離床婆婆怕唔怕死……..佢話自己好驚……聽到咁就覺得好心up…..問佢係未有咩唔捨得又或者放唔低……佢又話無…….
不過好擔心姨…….咪咪話姨琴晚探完paul paul之後打電話比佢…….喊到收唔到聲….話因為paul paul同佢講見到阿公…….我知佢實好傷心……佢不嬲都係口硬心軟既人黎…….雖然佢知paul paul係偏心舅父……係鍚晒舅父……但係我諗係咁多個人裡邊…….最唔捨得paul paul既人一定係佢……明佢…..因為我同佢都係同一類人…….就算paul paul唔係咁鍚我……又認為我係外孫…..唔係咁親……不過我淨係記得細個時佢對我地點好點鍚我地……我從來就無分佢係婆婆就覺得佢唔夠嫲嫲親…..因為阿公同婆婆點計….我地都係親佢地多好多…..鍚佢地多好多
…..


唔知呢……活著時就要珍惜有既時間……..做自己想做既事…….去愛自己愛既人……開開心心咁活好每一天…….到死個日…..可能會好唔捨得……不過唔會有太多遺憾….記憶中既都係甜甜蜜蜜既片段
……..
豹豹你要好好記住呀!!!!

 

發表時間:2006-04-24 02:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 22 日  星期六   陰天


生日生日...嘩哈哈!! 愉快 分類: 未分類

今日gon生日……前晚小白話諗住同佢興祝……死叫我返去齊齊食蛋糕…….其實諗住要閉關兩日……連同阿爸佢地去唱k都推鬼埋……一朝起身都諗住求其搵個籍口唔去…….點知小白send sms過黎話佢一早買唔到蛋糕……叫我去買咁就真係非去不可la……

去到cake shop….睇到d蛋糕……當堂心情大靚…..最後揀左個choc mocha…. 因為好多款都食過……淨係未食過呢款………..去到舖頭……...望住個蛋糕真係好開心呀小白好衰寸 我“今日唔係你生日wor!!!!你生日係一月過左好耐la!!!!”… …. haha~~.今年係gon24歲生日……大家就係咁係個蛋糕到插左24candles……真係怕個cake頂唔住呀……係北京..拿拿姐....小白..多金..jeff同我既生日歌聲之下….大家就為gon慶祝左佢既24歲生日lu…….
佢個傻人…..夜晚仲特登sendsms過黎話唔會忘記呢個生日…….我想話佢知….四海之內皆兄弟…..我地就係佢係呢邊既好兄弟…kk~…

 

之後就走左去睇我d寶貝…….嘩哈哈!!!…….我迪路家族又增加左5個新成員la

                          

真係愈睇佢地就愈鐘意呀…….仲有好多款想買……不過都係忍下手…….留返下個禮拜先la……真真期待下個禮拜快d….

下就同豹豹msn…..話佢知多金情況……佢話如果係佢fd就鬧鬼佢…….都岩既…..不過我而家開始明白….人人性格唔同處境唔同……好難講點先係岩同好…….自己係咁會係咁…..又唔一定可以fit落去人地到……
今日見多金精神返好多……最少唔會講句野都好似無厘聲氣咁
la……..

 

好慘!!!.....最近比人嫌棄……北京...小白八月佢地話我個咀唔停口…...一日就見我咀郁郁…….又話我成日笑笑笑…..真無陰工呀……..唔比人笑又唔比人食…..咁做人有咩意思wor…….真真 ……

發表時間:2006-04-24 02:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 21 日  星期五   陰天


做friend既野....無計 分類: 未分類

同肥脾去飲野…….飲飲下見到小白佢地…..四條女就座埋一堆講呢講路講講下….子妹門就話好擔心多金……佢地話佢隻手受左傷….傷得仲好重下……話佢返工時都不停流血……肥脾話之前同多金傾開……多金同佢講好想自殺…..聽到咁都唔知講咩好.
夜晚同多金一齊收夜……見佢又殘又好似無氣無力咁……問佢點整親隻手…..佢唔講……我都費事追問………有時做fd既野….既然佢覺得我唔係好既傾訴對象…….咁我就識相d… ..d野盡量攬晒黎做……..等佢抖下…..咁都算係對fd既一種支持掛
…….
後尾小白黎左……同佢傾左成晚……收檔時見佢又好似好返d……..咁未好law…….真係好唔抵得d人無厘神氣既樣…..

發表時間:2006-04-24 02:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]