KitKit掀Hin手一起飛...
             同是天涯^______^快樂人,相逢只因太相知
kitkithinhin
暱稱: 鋼牙瑪路迪
性別: 女
國家: 其他國家
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
無力感繼續
無力感
家暴小感
應有的尊重
35
文章分類
全部 (95)
每月文章
站內搜尋
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 4 月 29 日  星期六   陰天


又有收穫 開心 分類: 未分類

爆棚

終於等到星期六…….可以去睇仙人掌仔lu……haha~~又有收穫….又多增左6位新成員…..

                  

 好開心呀…….而家前前後後計計埋埋……..已經有19……熊童子同油點百合都相繼出左新芽左…..尤其係熊童子呀….真係擔心佢隻熊掌大隻得淨……條幹會支持唔住law…..不過佢真係好靚仔得好得意呀金晃都大個仔左好多…….大大下佢連肚腩仔都收埋……..返而小町佢就好似無咩點大到咁wor……..好擔心白烏帽子…….希望佢晒下太陽之後….下部唔會惡化la…
真係仲有好多品種想要……次次去都有唔品種唔同款……又開始好期待下個禮拜六添其實有d想聽日再去睇有無新野同靚野……不過好似好顛咁…….窗邊已經開始無咩位la….再買都唔知放邊好…….而家開始凍……真係唔捨得佢地出去露台吹風……..咁點算好呢?????.....真真頭痛呀……..

 

清新

呢排凍得黎又好濕濕淋淋咁…….天氣成日都陰陰天…….不過去睇仙人掌仔…..經過flagstaff garden…….又覺得好舒服又清新咁………真真好la…

                                            

 

乾淨

整左兩日cake……..攪到d地方油油咁……..今日決定全面大清洗…….洗廚房..bathroom..抺玻璃……..終於都抺埋出面個露台…….搬左黎咁耐……除左上次landlord話要黎inspection時抺過下到而家都成3個月…….睇一睇自己個露台同隔離個個…….ok….都係乖乖地刷乾淨……唔好失禮街坊law…..
屋企乾乾淨淨…….特別精神爽利呀!!!!!

 

發表時間:2006-04-30 09:56 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 28 日  星期五   晴天


迪迪workshp - blueberry cheese cake之二 驚訝 分類: 未分類

嘩哈哈~~

迪迪愛心blueberry cheese cake…..….…..……

                                                  

                                

 

Ingredients

 

6”

8”

Cream cheese

183g

326g

Sour cream

146ml

260ml

Whipping cream

60ml

110ml

Sugar

87g

155g

Egg

3

5

Lemon juice

2tbsp

3.5tbsp

Blueberry

50g

90g

Corn starch

2tbsp

3.5tbsp

 

 

 

McVitie’s digestive biscuits

73g

130g

Butter

32g

57g

Cinnamon (optional)

1tsp

1.5-2tsp

 

 

 

Method :

1.          所有材料先放室溫解凍

2.          壓碎餅乾 +cinnamon +butter<<<butter不用煮溶 / 用熱水變軟….只用力將3樣野攪埋一堆

3.          舖好餅底 放雪櫃

4.          Preheat焗爐180

5.          Cream cheese打至軟身 + sugar打勻 <<<<其中將cream cheese刮回盆中....step可以打得耐d….d cream cheese變得很軟很滑的樣子

6.          + sour cream <<<low speed打勻….見好就收……會有泡泡出….

7.          + eggs續隻打入 <<<egg發勻才加入….仍用low speed..不過見均就收唔係會有好多泡泡

8.          篩入corn starch打勻 <<<step開始用手打就ok

9.          + lemon juice <<<可以唔攪住….加鮮窄juice時可以過一過濾等佢唔好有檸檬肉….

10.      + whipping cream <<<輕輕打均就ok…..因為已經變得好稀唔駛點用力打

11.      將面糊過濾

12.      將一半面糊先+入模裡 +blueberry<<<放你心水地方 +另一半面糊<<<此時要小心….最好由邊落唔係就會將你裝心安排既blueberry沖晒去邊邊位….落完面糊可以用spoon攪返d blueberry返中間

13.      入爐…180度焗30mins 150度焗30mins<<<全程隔水焗即係個cake座係係蒸架下面放水

14.      待涼 放雪櫃

 

Tips

1.          據聞想個cake軟身d的話….就用低d溫度…..想實d就用高溫焗……

2.          入爐時將爐架座底….面離上火較遠…..

3.          放雪櫃前可以先將一張kitchen paper蓋面…..可以吸水….

4.          Blueberry filling做法:
Blueberry + 1/2 lemon<<<
連皮帶汁 + sugar 25g 細火煮 <<<其中試味隨喜好+ sugar
調好味後 + corn starch<<<調成喜歡的杰度即可

 

各同事一至讚好..Meier話我知佢之前係一間專門cake shop到做….個到既blueberry cheese都無我呢個咁好味…...唔油唔膩……嘩哈哈….今次都算底讚…..餅底唔淋wor….食落仲係似返餅乾咁…..外圍都好細緻…..smooth….甜度適中…..我諗減少d糖都ok…….最叻既係我連個面既漿都係自己煮….但偷左少少鷄..因為唔夠….都加左blackberry jam落去……不過返而唔會太甜又有d酸酸妹妹咁.....諗算是成功la…… .

 

發表時間:2006-04-29 07:36 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 27 日  星期四   晴天


Blueberry Cheese Cake之死 不安 分類: 未分類

樣真的很醜,失敗原因既疑點:

                        

疑點1.:放得太高太受火
原因:焗頭30mins已經變晒色….之係果30mins都係用鍚紙蓋住….

疑點2:攪得太勁
原因:面頭唔smooth….有洞洞……仲有攪個糊時起多泡泡…….tips時話攪cheese cream最好攪5mins…..加蛋後每隻蛋就攪2mins….可能有d誤會.佢指攪5mins2mins相信是指用手攪唔係用機

疑點3:錯size
原因:唔得高….又唔得靚仔…..

疑點4blueberry少得淨
原因:走晒去邊……中間搵粒睇下都無但明明我好少心放佢地係中間….. ....或者佢地覺得太熱..紛紛外逃都唔定
疑點5:打得唔勻
原因:雖然攪得好勁…..但因為個盤太細…..一路攪d野就一路飛向四面八方.落粟粉時又唔記得西粉….~總之就……

 

味道都OK….但就唔夠blueberry……未食過正宗…..真真唔知仲差幾多…….熱食時餅底好淋……口感好似食緊mousse…..d都唔似食緊cheese cake個種厚實感…….雪左2粒時再食……<<haha~~唔記得係點添…….今朝起身即食……覺得無熱時個種mousse感覺…..cheese……cheese…..但就真真無左blueberry……後黎加左wild berry jam係面又好似好d… 本身個cake係酸酸味味…….可能買個個lemon太酸關係吧……整體感覺係雪凍之後好食過熱食……..而且個面都變得靚仔左wor… ….

 

總結黎講:compare with自己既話算係叻<<<<<總算食得落口…….但睇人地d靚靚相…..真真真~.只可以話cake shop仲離我好遠……..不過已經決定再接再黎……陣間返工前買定舊cheese……放工後就再作言究…….嘩哈哈瑪路迪係打不死既……何況我仲有鋼牙護身添……..

 

發表時間:2006-04-27 07:15 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]