KitKit掀Hin手一起飛...
             同是天涯^______^快樂人,相逢只因太相知
kitkithinhin
暱稱: 鋼牙瑪路迪
性別: 女
國家: 其他國家
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
無力感繼續
無力感
家暴小感
應有的尊重
35
文章分類
全部 (95)
每月文章
站內搜尋
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 4 月 9 日  星期日   陰天


迪路家族新成員 - 雙丸何 分類: 未分類

                           

                         雙丸何                     =                     鐘斯丸                +                      豹丸

             

                                                                

 

 

 

發表時間:2006-04-10 11:43 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 7 日  星期五   陰天


想得太多 感動 分類: 未分類

最近天氣變冷…….覺得天好冷……人好冷…..心好冷………

好鬱悶 …….最近老是想…..

 

…..

豹豹說要跟鐘斯結婚生個小bb…..

大表妹拍拖了…..

咪咪說想姐快點跟四眼仔結婚…..

最近連dede也拍拖了…..

大家都找到自己的幸福……

 

暗戀一個人時….希望自己從來都唔會愛上任何人…..

鐘意一個人時…….希望自己鐵石心腸……只愛自己不愛人……

不過原來當心面想要想起誰……又想不起誰時…….

竟然係咁冷……冷得人好孤單 ……冷得人好寂寞……

 

老是想家…..

想回家…..

想咪咪….

想爹….

想豹豹

一個人的這裡實在待不下去 ……

 

……

35歲前跟鐘意既人組個family……

生兩個小baby……

四口子過平淡而甜甜既生活……

唔需要咩驚天地泣….亦唔要咩轟轟烈烈…….只需要這就是愛既平淡感覺……..

原來一切真太難….

 

…….

假如注定只得自己一個….

當咪咪同爹爹唔駛我照顧時….

就去做義工….

到落後地方…..

去幫人也同時幫幫自己…..

 

……

是我放棄了太多機會嗎????

原來,從來是它遺忘我…. .

 

或者是我想太多….

想得這天氣太冷吧………

令心都特別冷……..

 

發表時間:2006-04-10 11:29 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 5 日  星期三   雨天


失救 鬱悶 分類: 未分類

約左今日去捐血….情緒特高…..滿腦子係 我要做個熱血迪迪”… “我要捐血捐血……捐血…”………. “捐完血後就要好好開始…”……就係咁……懷住興奮既心情…….原途自個兒 ……..去到捐血站……填完一大輪form……就被的入去間房仔問話…….

 

你身體健康ma??”

“55…"

xyz……???”

“55…”

一輪2255之後…… “la,幫你check下你既haemoglobin level

“55..”

你唔捐得血wor….hg level唔夠…..你得110..差少少先夠

?? ??唔得?????hg level咩鬼野黎嫁?? ??”

係佢bb爸爸一輪之後…..塞左本野過我…..

你自己睇下la…..不過我地會幫你係手臂抽血再check下個hg level會唔會高d…”

“55…”

係我滿懷希望之下….被人抽左幾枝仔血…..隻手好痺….面色開始發白 <<<個到實在太凍個人有d….諗住要過要過之際…..護士姐姐話hg level係高返去116…不過仲未到佢地既捐血標準120 ……..叫我返去好好補下鐵…..仲比成半年我去補……叫我半年內都唔駛返去搵佢la ….要再過半年先有得捐….. …..

 

唔知係心理作用定係阿護士姐姐將我抽完血既手包到好似受重傷 …..特然覺得自己好虛咁真係隨時暈低個隻覺得自己好無用又覺得自己好可憐…….一個人係到…..好似會死…….死左都無人知….

 

豹豹我會死麻??…”

 

 

幸福宒急便: : 之後去行街街……比我發現左本紫色既記事簿…. ….即買……真係好靚靚呀

 

 

開心日航 : 睇岩左好耐既兩隻mug….終於買左返黎…….比錢時sales姐姐話有discount….便左好多呀…..開心x2=超開心……又開心返晒........

 

 

發表時間:2006-04-07 07:20 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]