約左今日去捐血….情緒特高…..滿腦子係 “我要做個熱血迪迪”… “我要捐血…捐血……捐血…”………. “捐完血後就要好好開始…”……就係咁……懷住興奮既心情…….原途自個兒
兼
……..去到捐血站……填完一大輪form……就被的入去間房仔問話…….
“你身體健康ma??”
“55…"
“你xyz……???”
“55…”
…
一輪2255之後…… “好la,幫你check下你既haemoglobin level先”
“55..”
“你唔捐得血wor….你hg level唔夠…..你得110..差少少先夠”
“下??
??唔得?????個hg level咩鬼野黎嫁??
??”
係佢bb爸爸一輪之後…..塞左本野過我…..
“你自己睇下la…..不過我地會幫你係手臂抽血再check下個hg level會唔會高d…”
“55…”

…
係我滿懷希望之下….被人抽左幾枝仔血…..隻手好痺….面色開始發白
<<<個到實在太凍…個人有d飄….諗住要過要過之際…..護士姐姐話hg level係高返去116…不過仲未到佢地既捐血標準120
……..叫我返去好好補下鐵…..仲比成半年我去補……叫我半年內都唔駛返去搵佢la
….要再過半年先有得捐…..
…..
唔知係心理作用定係阿護士姐姐將我抽完血既手包到好似受重傷
咁…..特然覺得自己好虛咁…真係隨時暈低個隻…覺得自己好無用…又覺得自己好可憐…….一個人係到…..好似會死…….死左都無人知….
“豹豹…我會死麻??…”

幸福宒急便: : 之後去行街街……比我發現左本紫色既記事簿….
….即買……真係好靚靚呀…
開心日航 : 睇岩左好耐既兩隻mug….終於買左返黎…….比錢時sales姐姐話有discount….便左好多呀…..開心x2=超開心……又開心返晒........
|