good呀
琴晚一直通頂到朝早5點幾...沖完涼拿拿淋full左個mask就即刻撻上床瞓…點知瞓到10點到就醒左, 原本想今日放假…諗住求其搵過籍口 唔返sushi舖…不過覺得新生迪唔可以仲係咁樣…就拿拿聲走去沖涼返工…原本以為瞓得個幾粒鐘會好殘la…夷???!!!無眼腫<<<因為琴晚一路係到狂飲水….D skin仲好似good過平時…當堂心情靚靚 …可能係full住mask黎瞓…唔怪得豹豹話要full住mask黎瞓 law…就係因為咁…
混亂
返工前諗住新一日….要清埋晒d舊野…咁就真係裡裡外外排清毒素好振作 :放係到發左臭幾日既垃圾要攞落去樓下垃圾房..仲有要去post office交埋已經過左期既電話費同埋屋租..跟手攞埋咪咪寄過黎既con..仲要去銀行攞錢交埋遲左成個月未交既學費…
早左半粒鐘出門口…去到ATM見到有人排緊隊就入左去隔離間“花物市”到狂狂…嘩!!!比我發現左好多好靚靚既heat bean枕… 勁開心…其實唔知買黎有咩用嫁wor…個說明書就話用黎full係痛既患處減輕痛楚…不過我諗住攞黎當暖水袋同埋夜晚瞓覺豬時叮熱佢放係對眼上面…睇下血液循環好D對smoky eye會唔會nude返….心大心細七上八落 唔知揀邊隻好最後決定過兩日有時間睇真D先買….就返去ATM到攞$$…正係到盤算攞既多$$好之際… shxt!!!!交埋鬼野者…都唔記得帶個張rent card…最後淨係交左電話費攞左咪咪寄黎既con….睇下錶已經唔夠時間去交學費….鷄咁腳走去買埋樽honey就去返工….
最老討既係放工返到黎一入房竟然見到其中一袋垃圾係張書枱面…真係 “啤”一聲law…原來今朝無掉垃圾不特止…係出門口混亂之際…黎手就張原本諗住攞落樓既垃圾放左係書枱到law….
覺得自己呢個人同d發臭垃圾一樣….. “留之固然無理la,棄之亦無不惜law”….
魔咒
精神左一輪…食完lunch之後眼皮就開始下墮 …神志不清…個腦轉唔到…對smoky eye勁過容祖兒…行私走肉咁係到爭扎…好想瞓呀 好眼瞓呀….慘la!!!!仲有成4粒鐘先收工呀…..今日收8…6點時望住個鐘…下 ????咩唔係7點la咩..仲有2粒點死…...接近7點時叫收7個同事快d走…因為佢收左工先有得展望到自己收….7點時同廚房師傅講我要食 拉面…佢煑左個海鮮撈面過我….望下個錶… 嘩哈哈!!!7點3….食飽飽之後行行企企一陣就可以收工lu…嘩…就係咁..食飽之後當堂生猛晒….鬼打都無咁精神…果然收工既魔力係好強嫁….
幸福宒急便: : 邊食“HEAVEN”邊寫日誌邊回味今天點點小事情<<<令我諗起<<FULL HOUSE>>裡面英宰話邊食雪糕邊打千秋係最幸福嫁既感覺
開心日航 : kc話區家同以前既同學仔曾特首拍拖呀...好登佢地開心呀....不過kc話我應該都識既時...真係好興奮...以我記性奇差既本事仲記得有曾特首呢個人....真係要加分呀....嘩呵呵,,,,
|