我以雨多田迪….唔係…係以金田迪既手指發誓 “我唔會再掂咖啡及一齊有佢既野!!!” 可以話係佢有佢, 我有我, 有我無佢, 有佢我就無得瞓。
其實迪本身就唔飲得咖啡, 一飲就唔駛瞓。
下就口痕,一邊上網一邊食古力咖啡豆, 係唔覺唔覺其實又好覺好覺下就食左半包, 當時尚無異樣。
到左晚8點幾, 開始黎料, 覺得想嘔, 口裡面個陣苦味直迫上腦, 人開始wing下wing, 堅持到10點幾諗住去瞓。
唔瞓由自可, 一瞓落床, 個陣苦過苦茶, 難食個生苦瓜既苦味上晒身, 係想嘔想吐想反胃, 典左典右典典下下, 我開始思考我既人生目標問題。
最後, 零晨點半, 我起身, 洗晒放左2days既碗執好下就睇完掉到亂晒既書執返好沖完涼後劈到成toilet都係既衫外加洗埋個馬桶抺乾淨個塊牙膏積斑斑既鏡仲有洗埋個地。
2.58pm雖然想嘔想吐想反胃既苦味尤在, 但我要睡了。
|