迪應該係個狂熱環保份子, 唔係既話, 又點會連print out 張exam timetable都嫌浪費<<<其實更多係唔捨得d墨$$至真, 諗住將d考試detail入晒落部電話既schedule到, 到時一check就一目了然。
次次都係咁, 明明早早就起左身, 但都係要整到唔遲都唔出門口, 呢呢嗱嗱出門, 上到train, 預計去到時已經開考左。 坐坐下, 無鬼聊聊, 諗住攞個電話出黎check下陣間去邊樹考同座邊<<<迪o係係馬場考試而裡面會分成唔同地區, 諗住一落車就可以衝到去。 一開, 大家都知咩事發生, 未就係迪淨入左時間同考邊科之外, 就咩鬼都無入。 個刻, 連迪都不禁佩服起自己黎。
迪當時有諗過好唔好跳車, 返屋企check清楚先。唔好以為迪係講笑, 迪係很認真的呢, 你需知呀, 係馬場嫁呢, 馬場係好大嫁呢, 分分鐘會迷路既地方黎嫁呢, 迪返企check完再返去都係遲多半粒鐘, 但唔知去邊忽考分分鐘人地考完迪都仲未搵到去邊考。
咁~當然~最後~迪無返到屋企。
一落車, 迪就求其衝入去其中一個考場, 用一個極之迷茫兼慌張既表情<<<本身都真係好迷茫但就係覺得好想好想笑, 同裡邊既examiner講自己唔記得應該去邊樹考又唔記得自己既seat no., examiner伯伯超好, 係咁安慰迪又係咁話佢明我呢d係exam panic, 佢咁講, 迪當堂都釋懷晒, 未就係之ma, exam panic者, 所以先無入到要去邊忽考之ma。
呼~攪左10分鐘, 終於去返應去既地方, 座返要座既位, 安安心高高興咁考我既試。
考成點?? hehe~~大吉!!!!!!!
感謝主!!!!
p.s. 當迪一路寫返呢件事既時候, 就發覺, 唔係無入到邊個場考同坐邊law, 而係自己無禁到出黎睇者
hehe~~~
|