| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 1 日 星期日  |
| Krispy Kreme |
分類: 未分類 |
「原來間doughnut開係你屋企附近呀。」阿爸今日受迪熱情招待黎食埋雪櫃裡面個3/4個雜果蛋糕。
迪雙眼放光『你講真嫁???』。
「係呀, 係Spencer一出黎就見到la。」
『攪鬼錯呀, 我搵左好多日la, 行晒成條Collins St. 就係無行我屋企後面個part者。』迪前幾日成條Collins st.由1號行到4xx幾號就係係個段前屈返入自己條街,『作死佢law。』
迪當然唔可以錯過試新野, 捉埋阿爸去試。
『嘩~人人都da da上嫁wor。』放眼望去, 個個鬼都最少1盒12個, 『我地又買一da share呀???』迪邊望邊問阿爸。
「12個者, 你得既。」死阿爸係到奸笑。
『唔係得唔得既問題, 係我想試下者, 同埋我想食big mac呀!』big mac~big mac~迪好想食。
就係我地諗住括出去一da就一da既時候, 見到都有人散買wor, yoohooooo……..就係咁我同阿爸一人買左2個唔同既flavoUr, 咁就可以試到4款la。HEHE~~

阿爸買左traditional 同埋 chocolate flavour<<<hhaha~迪掛住食唔記得同佢地影相。 迪覺得original個款最好食, strawberry個款就普普通通裡面d strawberry jam好似吹波膠咁既feel, traditional個款有陣cinnamon味but可能之前食果2個都係比較甜la所以食佢時就食唔到咩特別味, 嘩~~chocolate個隻超超超甜, 係阿爸呢d古力怪先頂得順仲話好味。 But迪有d失望law, 唔覺得好食到要咁出名, 仲有點解d doughnut係凍嫁??!!!
|
| 發表時間:2006-10-02 09:33 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 30 日 星期六  |
| 麻爐迪0˚C工廠 – 海綿蛋糕<<<進發篇 |
分類: 未分類 |
容迪跳返part摟pat舞: yeah~yeah~~~yeah!!!!
迪整既海綿蛋糕終於有綿被feel la, 嘩~哈~哈!!!<<<再容迪叉腰向天狂笑3聲。
係迪第七七四十九次之後, 海獅皮咁“un”既海綿蛋糕開始進發成為鞋過鞋底既鞋底海綿蛋糕, 呢個係迪既一大突破。很感動呀!!!!!

其實新鮮時食都ok鬆軟, 但一入雪櫃就嘩~鞋~鞋~鞋la, 真係激死迪呀!!!
不過迪相信『只要有牛心, 鞋底都可以變成綿!!』
|
| 發表時間:2006-10-02 09:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 29 日 星期五  |
| 陳嘉容 |
分類: 未分類 |
嘩哈哈!!!
去vic. market買生果, 比迪係DELI HALL到見到陳嘉容呀!!!仲要係30CM咁既身位距離XDDDDDDDD初初迪都唔sure係未佢黎, 但見到有tvb logo既攝影機係到拍野, 就好肯定係佢黎lu。
佢好瘦好高同好濃裝, but真人仲靚過上鏡。
除左買生果, 迪仲買左….
hazelnut個款比較甜, 都係杏仁味好食d, 鬆化得黎無咁甜~~唔錯!!!
|
| 發表時間:2006-09-30 10:51 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 32 | » |
|