| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 27 日 星期三  |
| 我猜我猜我猜猜猜 |
分類: 未分類 |
『J, 給個謎你猜。』
「好呀!」
『有一日, 火柴棒唔小心刷破左自己個頭, 頭被燒傷就將他送入院, 那他出院後變成什麼???』
「….」
『KEN你知嗎??????』『有一日, 火柴棒唔小心刷破左自己個頭, 頭被燒傷就將他送入院, 那他出院後變成什麼???』
「….」
「….」
「….」
「….」
「….」
「….」
『嘩哈哈~~變成綿花棒呀!!!』^O^
「好, 那我又給一個你猜。」
『講呀!』
「黑色的馬是黑馬, 白色的馬是白馬, 黑色跟白色的馬是斑馬, 那黑色+白色+粉紅色的馬是什麼馬???」
『….』
「不知嗎??」
『KEN, 你知道嗎????黑色的馬是黑馬, 白色的馬是白馬, 黑色跟白色的馬是斑馬, 那黑色+白色+粉紅色的馬是什麼馬???』
「知道呀!!!」
『你知道???』<<<天呀, 點解連KEN都會知嫁。
「是呀。」 『那是什麼馬???』
「$%^@&。」
『什麼???』
「這個真的很白痴。」
『那是什麼馬???』
「害羞的斑馬。」
『車!!!』=.=”
|
| 發表時間:2006-12-27 10:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 17塊半 |
分類: 未分類 |
多金終於走左去過佢既退休生活, J做埋下個月5號就返上海hea, KEN又話過左農曆年後可能唔做同朋友攪檔野, 小白就正搵緊新工, E+既酸之sushi簡直人面全非, 今時唔同往日。
今日見到Clark, 佢話佢都無起樹做lu, 全力投入佢既Nando’s行列, 鬼咩, 17塊半一粒鐘呀, 仲話返Sunday既話多50%。 真唔夠義氣, 咁唇既工都唔通知聲。好!!!!迪都要比心機搵過份先得。
雖然我地班人個個都搵路走, 但仍有唔少人往內擠。
最近黎左個人, 嘩~~~佢真係超似鐘斯law, 無論樣貌,行為,神態,動靜都極極極似。 如果十個似既話, 佢同鐘斯真係有9.999個似似, 果0.001個唔似就係佢無鐘斯咁高同大家唔同性, 勁呢~~咁迪都知, 無法!!! 因為佢地兩個實在太似la, 所以迪就問下佢性咩, 好在佢唔係性何乍, 唔係既話, 迪真係會以為佢係鐘斯失散既親兄弟law。
|
| 發表時間:2006-12-27 10:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 26 日 星期二  |
| 麻爐迪0˚C工廠 – 迪迪蜜蜜說謊蛋糕 |
分類: 未分類 |
幾時喜歡上整蛋糕??? 是因為你吧!!!
看著你吃著我那些失敗作品也津津有味的樣子, 還常常追問我何時再弄, 到你那年生日前你好友叫我幫忙做個蛋糕給你, 到我們之後的每一次再遇, 都好像跟蛋糕有著什麼關係似的。
我就相信蛋糕會為我帶來幸福。
Christmas, 閒得很, 就試整綠茶說謊蛋糕, 居然成功了。很久很久沒有整了 - 我最喜歡的綠茶味蛋糕。
又想起你。
不對, 其實每一次整蛋糕都想起你, 其實每一個蛋糕都是為你而整。
從前, 很想在這裡開一間cake shop, 希望有一天你會經過記起我曾為你做的蛋糕;
現在, 仍很想在這裡開一間cake shop, 希望有一天你會經過感受我為你做的祝福。
今天, 又做了個蜜蜜說謊,

最喜歡佢係焗爐時發出黎既甜蜜蜜感覺, 未算很成功, 但….我會努力嫁!!!!!^+++++++^
|
| 發表時間:2006-12-27 10:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 32 | » |
|