| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 6 日 星期一  |
| Ken要嫁啦 |
分類: 未分類 |
Ken今個月26號嫁la。<<<當事人係咁形容自己
迪已經諗好要整返套踢死兔去, 為咩迪想著老西去??, 除左覺得自己著老西應該會好型仔外, 最重要既就係要送份大禮過ken。 Idea迪都諗好, 當ken同ken嫂係到準備切佢地個個33層樓咁高既wedding cake時, 迪就拍枱大叫 “ken, ken,” , 好似上海灘許文強叫程程咁, 之後迪就宣佈ken其實同迪係斷背既, 上海灘+斷背山=海上斷背2006版。
係~~好無聊。
無法, 鬼叫迪好想去, 但又去唔到咩。-________-
|
| 發表時間:2006-11-11 04:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 4 日 星期六  |
| 幾想食都食唔落 |
分類: 未分類 |
呢排愛上肯鷄伯伯, 一朝就諗住陣間lunch去肯鷄伯伯到食鷄翼同新出既hot robs<<<其實佢只不過係兩串炸鷄肉不過就辣得迪很過隱。
攪掂晒d野, 就衝去我想左一朝既肯鷄伯伯, 正想入去時, 左手邊有隻手伸左張傳單過黎, 迪真係栢金遜, 個腦明明話唔好要, 但隻迪手就震震下咁伸左去接, 一接, 個心明明朝住肯鷄伯伯, 個身又震震下180度咁轉頭走左, 派傳單個個人就係迪身後猛話 “good choice”。
有咩辨法wor, 佢派緊肯鷄伯伯個細路mac撈叔叔既免費餐卷, 咁既情況就算迪幾想食肯鷄伯伯都屈就一次轉去mac撈叔叔la, 嘩哈哈~~~如果真係咁就好law, 但佢派過黎既係肯鷄伯伯變身冷血屠伯, 仲有鷄鷄門受虐受死時既血腥暴力情況。http://kentuckyfriedcruelty.com
My Goodness!!!!! 一諗自己食落口既鷄串係隻死得很慘既小鷄鷄, 就算幾想食都食唔落。
|
| 發表時間:2006-11-05 09:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 3 日 星期五  |
| 酸之sushi雜碎日記 |
分類: 未分類 |
V :「烏英呀!」
迪:『咁點??』
V :「捉左佢黎食law。」
迪:『你係青蛙黎嫁。』
V :「點解???」
迪:『因為青蛙會食烏英law。』
V :「邊個話嫁???」
迪:『common sense好麻, 加埋有你做sample就更加証實左呢個事實la。呵呵』^o^
V :「…」
G : 「比隻鷄黎。」
迪: 『係串鷄好麻, 要隻鷄就去農場捉。』
V : 「呢到D農場唔養鷄嫁。」
迪: 『咁養咩???』
V : 「養羊養豬養牛law。」
迪: 『我信你呀今次…..因為你熟呀ma。』
v : 「點解我會熟呀???」
迪: 『因為你係個到走出黎嫁ma。』^^
迪: 『嘩~死人頭呀, 拖地拖好d呀。』
G : 「殊~~~玩, 老板黎左呀。」
滿手teriyaki source狂拍背。
G : 「拍得好過隱la??!!」
迪: 『殊~~~玩, 老板黎左呀。』死未。
迪:『ken, 我冬瓜黎左未???』
K :「除左上次比人偷食左之後就無黎過。」
=.=”
迪:『J, 有沒有叫冬瓜???』
J :「沒有呀, 現在已經是夏天, 怎會有冬瓜???」
K :「對, 冬瓜當然是冬天才有的。」
迪:『怎會呀, 不是夏天才吃瓜的嗎???』
J :「這裡是夏天, 但中國現在是冬天麻。」
>_______< <<<心心不份中
5分鐘後,
迪:『ken, 我由冬天開始話要食冬瓜到e+都未食到, 我覺得冬瓜唔應該叫冬瓜, 又唔應該叫夏瓜, 佢根本就係唔會出現既瓜。』T^T
L :「魚翅瓜煲湯好味呀。」
G :「咩係魚翅瓜????」
A :「魚翅瓜煲湯之後好似d翅咁….。」
迪:『你鄉唔鄉理d呀, 魚翅瓜都未聽過。』
G :「你講你講咩係魚翅瓜黎。」
其他人開始七嘴八舌。
G :「你地唔好講, 等佢解釋咩係魚翅瓜黎ma。」
迪:『…』
G :「鄉理!」
迪:『….』>______<
L :「我以前舊屋後園種左幾多魚翅瓜呀, 生到滿地都係幾難生呀。」
迪:『好難種嫁???』
L :「唔係, 未話好容易種, 生到滿地都係law。」
迪:『咁你又話好難生????』O_O
A :「好爛生, 唔係好難生, 好粗種咁意思。」
迪:『hhaha~』O_O
鳴謝各位同事落力出聲, 迪先無被悶死做死攰死同嚇死。
|
| 發表時間:2006-11-05 09:13 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 32 | » |
|