KitKit掀Hin手一起飛...
             同是天涯^______^快樂人,相逢只因太相知
kitkithinhin
暱稱: 鋼牙瑪路迪
性別: 女
國家: 其他國家
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
無力感繼續
無力感
家暴小感
應有的尊重
35
文章分類
全部 (95)
每月文章
站內搜尋
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 11 月 6 日  星期一   晴天


Ken要嫁啦 分類: 未分類
Ken今個月26號嫁la<<<當事人係咁形容自己

迪已經諗好要整返套踢死兔去, 為咩迪想著老西去??, 除左覺得自己著老西應該會好型仔外, 最重要既就係要送份大禮過ken Idea迪都諗好, kenken嫂係到準備切佢地個個33層樓咁高既wedding cake, 迪就拍枱大叫 “ken, ken,” , 好似上海灘許文強叫程程咁, 之後迪就宣佈ken其實同迪係斷背既, 上海灘+斷背山=海上斷背2006版。

~~好無聊。

無法, 鬼叫迪好想去, 但又去唔到咩。-________-

 

發表時間:2006-11-11 04:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 4 日  星期六   晴天


幾想食都食唔落 分類: 未分類
呢排愛上肯鷄伯伯, 一朝就諗住陣間lunch去肯鷄伯伯到食鷄翼同新出既hot robs<<<其實佢只不過係兩串炸鷄肉不過就辣得迪很過隱。

攪掂晒d, 就衝去我想左一朝既肯鷄伯伯, 正想入去時, 左手邊有隻手伸左張傳單過黎, 迪真係栢金遜, 個腦明明話唔好要, 但隻迪手就震震下咁伸左去接, 一接, 個心明明朝住肯鷄伯伯, 個身又震震下180度咁轉頭走左, 派傳單個個人就係迪身後猛話 “good choice”

有咩辨法wor, 佢派緊肯鷄伯伯個細路mac撈叔叔既免費餐卷, 咁既情況就算迪幾想食肯鷄伯伯都屈就一次轉去mac撈叔叔la, 嘩哈哈~~~如果真係咁就好law, 但佢派過黎既係肯鷄伯伯變身冷血屠伯, 仲有鷄鷄門受虐受死時既血腥暴力情況。http://kentuckyfriedcruelty.com

My Goodness!!!!!
一諗自己食落口既鷄串係隻死得很慘既小鷄鷄, 就算幾想食都食唔落。

 

 

 

 

發表時間:2006-11-05 09:14 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 11 月 3 日  星期五   晴天


酸之sushi雜碎日記 分類: 未分類
V :「烏英呀!
:『咁點??
V :
「捉左佢黎食law。」
:『你係青蛙黎嫁。』
V :
「點解???
:『因為青蛙會食烏英law。』
V :
「邊個話嫁???
:common sense好麻, 加埋有你做sample就更加証實左呢個事實la。呵呵』^o^
V :


G :
「比隻鷄黎。」
: 『係串鷄好麻, 要隻鷄就去農場捉。』
V :
「呢到D農場唔養鷄嫁。」
: 『咁養咩???
V :
「養羊養豬養牛law。」
: 『我信你呀今次…..因為你熟呀ma。』
v :
「點解我會熟呀???
: 『因為你係個到走出黎嫁ma。』^^

: 『嘩~死人頭呀, 拖地拖好d呀。』
G :
「殊~~~, 老板黎左呀。」
滿手teriyaki source狂拍背。
G :
「拍得好過隱la??!!
: 『殊~~~, 老板黎左呀。』死未。

:ken, 我冬瓜黎左未???
K :
「除左上次比人偷食左之後就無黎過。」
=.=”
:J, 有沒有叫冬瓜???
J :
「沒有呀, 現在已經是夏天, 怎會有冬瓜???
K :
「對, 冬瓜當然是冬天才有的。」
:『怎會呀, 不是夏天才吃瓜的嗎???
J :
「這裡是夏天, 但中國現在是冬天麻。」
>_______< <<<
心心不份中
5
分鐘後,
:ken, 我由冬天開始話要食冬瓜到e+都未食到, 我覺得冬瓜唔應該叫冬瓜, 又唔應該叫夏瓜, 佢根本就係唔會出現既瓜。』T^T

L :
「魚翅瓜煲湯好味呀。」
G :
「咩係魚翅瓜????
A :
「魚翅瓜煲湯之後好似d翅咁….。」
:『你鄉唔鄉理d, 魚翅瓜都未聽過。』
G :
「你講你講咩係魚翅瓜黎。」
其他人開始七嘴八舌。
G :
「你地唔好講, 等佢解釋咩係魚翅瓜黎ma。」
:
G :
「鄉理!
:….>______<

L :
「我以前舊屋後園種左幾多魚翅瓜呀, 生到滿地都係幾難生呀。」
:『好難種嫁???
L :
「唔係, 未話好容易種, 生到滿地都係law。」
:『咁你又話好難生????O_O
A :
「好爛生, 唔係好難生, 好粗種咁意思。」
:hhaha~O_O

鳴謝各位同事落力出聲, 迪先無被悶死做死攰死同嚇死。

 

 

 

 

 

發表時間:2006-11-05 09:13 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]