| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 4 日 星期四  |
| 我的同居護士 |
分類: 未分類 |
最近, 3B搬左過黎同迪住, 有大個護士係身邊, 有咩頭暈身慶企身踎低起身眠唔醒好自然都走去問下為咩樹點解呀會唔會死呀之類, 簡直當佢係醫科勝手。
今日行行下街….
迪:『呀~最近我呢排成日周身瘀, 係未缺乏咩維他命之類既野呢???』<<<迪呢排又開始成隻腳瘀晒, 好似前排去旅行時都無咁樣嫁。
3B:「5…, 瘀無野嫁, 瘀左未搽Hirudoid (喜療妥)law。」
迪=.=” :『瘀搽hirudoid我知la, 但係我想睇下我會唔會少左d咩鐵質呀什麼所以先咁容易瘀呀ma。』
3B:「咁你D瘀痛唔痛嫁???」
迪=.=” :『唔好玩呢, 瘀左就梗係痛嫁la。』
「hehe~~」3B露出個奸樣出黎「咩你無聽過比鬼”meet”咩???」
迪 :『….』T^T””””””
主呀, 請保守呢樹既病人仲有就係迪有咩樹千祈唔好送去3B做個間E院, 阿門!!!
|
| 發表時間:2007-01-10 04:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 2 日 星期二  |
| 血染的瘋采 |
分類: 未分類 |
今朝刷刷下牙, 心血來朝….
『喂, 唔應該我想book時間捐血呀。』
「哦…幾時??」
『今日呀, 今日仲有無位呀??』
「5…..今日…fghj….有位。」
就係咁, 迪又走去捐血。
「…體重..65kg…唔~..上年66 wor。」<<<=.=”求其作嫁乍好ma
「…(的的搭搭<<<佢入緊資料)… Happy birthday!..」<<<hhahaha =.=”
「….今日你生日wor….」<<<hhahaha=.=”我知呀
『hhaha…thanks..。』
同上次一樣, 問完晒d野, 就開始啪手指, 結果右手check到116hg,
「唔得wor, 再check埋右手手指la。」
啪~結果得出119hg。
「都唔得, 咁去抽手臂血la, 唔得既話, 你要搵醫生睇下同埋半年後先可以捐血。」
『555..。』迪心諗都去到119, 120hg就捐得, 今次一定成呀!!
15分鐘之後, 迪又好似重傷咁, 右手手臂扎行硼帶連左右手中指都包左大舊砂布。 結局竟然係咩都無捐到, 因為抽手臂得出結果竟然比啪手指低好多, 得返112hg。 唔制呀-_________-,
雖然咁既衰樣真係好應該即刻彪返屋企, 但應承左3B買曼頭做早餐。 就係咁, 迪係下就兩點, 瘋瘋癲癲咁既衰樣係city最旺個幾條街行左幾框。 希望無嚇親人la。
|
| 發表時間:2007-01-10 04:33 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 1 日 星期一  |
| 07旦旦煙花 |
分類: 未分類 |
   
HAPPY 2007!!!!
新一年,新開始。
今日收到大腸小腸爸爸既sms “…我同我個同事開始了”, yeah!!!!!恭喜晒^+++++++++++++^ , 咁大腸就將今年既新年願望分一個比你:
” 希望你有個甜蜜蜜同開心心既一年。”
要好好把握, 仲有…唔好轉牛角尖呀!!!!!!! hehe~~~
happy…happy…2007…..兄弟姊妹們………….衝呀……………^+++++++++++++++^
|
| 發表時間:2007-01-10 04:31 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 32 | » |
|