| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 8 日 星期一  |
| 無主題.. |
分類: 未分類 |
今日起身..
食左飽做早餐之後返學..
又是自己一個牙..
算吧,,都習慣了``
今日要拎好多書返學,,
又要返工..
搞到書包好重..
上左MATH之後上A MATH..
諗點計諗到快瘋了=-="
明明好易的數但就是一時不小心就計錯了..
真笨-0-"..
跟住上聖經+中文,,
LUNCH完左上ENGLISH..
放學去左返工..
交左辭職信然後返工..
一返工就吃東西-0-"
然後就8點叫我收工,,
因為無咩生意,,
算吧,,反正也快不做了..
返多返少也無所謂..
放工買左杯無糖豆漿飲..
淡而無味的-0-""
哈哈,,現在回到家,,
要做功課了"
THE END
|
2008 年 9 月 6 日 星期六  |
| 沒有主題,, |
分類: 未分類 |
星期三返工時,,終於鼓起勇氣同瑩一起說辭職..
但經理仍然挽留我們..我有點被打動..
但始終要辭職,,因為一方面答應了瑩,,
另一方面答應了自己要好好讀書,,
學群哥說..1年半之後再找工作也未遲..
漸漸快習慣上學的時間..
但我還未習慣坐這麼前..
望熒幕時也挻辛苦-0-""
昨天上學和返學也是自己一個,,
很寂寞呢..
現在的我不太喜歡熱鬧,,
午息時..在六樓的走廊十分嘈,,
有點討厭,,
很想快點回到課室..
雖然沒有東西做,,但總好過在走廊..
放學後,,去了買3本單行簿..
今年看來的簿也不夠用,,要自己買..
放學後立即回家..因為約了俊..
我們約在MK等,,但我又遲到了=P""
買左個牛奶朱古力泡芙吃..
之後我陪他行街..
但沒有適合的東西..
所以沒有買了..
之後行埋潮等..
去左1間新店吃晚餐..
2人之選...共$116
有餐湯,有飯,有菜,有小食,有薯容,有甜品,,
真好=)..
我買了一隻天藍色的錶,,很開心..哈哈"
然後去了無印買簿..再回家去了..
今日要交辭職信..做埋下星期便正正式式不幹了..
THE END
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 43 | »
|